Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Naimisiin meno
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 9:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Naimisiin pitää mennä, jos se tuntuu hyvältä.

Jos se tuntuu tekevän sen viimeisen silauksen, jos se kruunaa suhteen, jos haluaa näyttää "koko maailmalle" miten onnellinen suhde on, jos haluaa hyvät juhlat, jos haluaa.... syitä on paljon. Ihan niinkuin syitä olla menemättä naimisiin.

Naimisiin pitää mennä, jos se tuntuu hyvältä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 9:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

cowboi45 kirjoitti:
tuota mieltä mä olen aina ollut ,teini ikäisestä...miksi pitäisi mennä naimisiin ..miksi pitää olla jonkun tekopyhän "konsernin" lupa elää yhdessä ..jos kaksi ihmistä EI pysty katsomaan toisiaan silmiin ja luvata toisilleen olla uskollisia ,rehellisiä ja kunnioittavia ilman sormuksia ,ilman allekirjoitettuja papereita..niin miksi se olisi erilaista "virallistettuna"..ja ennen kaikkea miksi silloin elää yhdessä... Question
Tämä ei varmastikaan ollut mitenkään yksilöity ketään kohtaan, mutta vastaan kuitenkin omasta puolestani. Me halusimme, vaikkakin edellämainitsemasi seikat toteutuivatkin, mennä naimisiin.

Yksi vahva syy siihen oli lasten aseman eroavaisuus avioliitossa avoliittoon verraten. Ei tarvita mitään erityisiä sopimuksia etc. Käytännöllisyys on elämässäni aina ollut vahvassa asemassa.

Toinen syy oli vahvasti se, että halusimme antaa toisillemme sen erityisen tilaisuuden, jossa sitoudumme toisiimme loppuelämäksi. Itse koen sen lopulliseksi sitoutumiseksi, jota avoliitto ei vielä ole. Tämä ei johdu yhteiskunnan normeista, joiden mukaan avioliitto on näennäinen side, johon voi heittäytyä kevyin perustein. Näin ainakin, jos tilastoja katsoo.

Itse naimisiinmeno oli yksinkertainen tilaisuus lähimpien ystävien kanssa, mutta vaikka joukko olikin pieni, olivat jälkikekkerit mitä mainioimmat. Minun pirtaani eivät sovi hysteeriset väenpaljoudet puolituttuja tummuja ja jotakin serkunveljenkumminkaimoja. Minun puolestani pysykööt kotonaan. Häihimme kutsuttiin vain sellaisia ihmisiä, joiden kanssa halusimme olla ja joitten kanssa pidämme oikeasti aktiivisesti yhteyttä.

Ja häämatka... Siitä sai todella paljon irti. Upea matka, ihan vain tuoreen vaimon kanssa kahden. Tunnelmaa riitti, erotiikkaa ja rakkauden sekä onnellisuuden ilmapiiri oli käsin kosketeltavissa. Mitä muistoja.


Snadistisadisti@luukku.com


Viimeinen muokkaaja, Snadistisadisti pvm 20.2.2007, 19:00, muokattu 1 kertaa

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 11:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:


Itse naimisiinmeno oli yksinkertainen tilaisuus lähimpien ystävien kanssa, mutta vaikka joukko olikin pieni, olivat jälkikekkerit mitä mainioimmat. Minun pirtaani eivät sovi hysteeriset väenpaljoudet puolituttuja tummuja ja jotakin serkunveljenkumminkaimoja. Minun puolestani pysykööt kotonaan. Häihimme kutsuttiin vain sellaisia ihmisiä, joiden kanssa halusimme olla ja joitten kanssa pidämme oikeasti aktiivisesti yhteyttä.
Meilläkin oli hyvin yksinkertainen. Olimme eläneet susiparina 5 vuotta. Katsoimme käyntännöllisyyssyitä, ettei kannata mitään suuria häitä järjestää.
Kun vielä välini olivat poikki vanhempiini, koska he eivät suvainneet lastani. Vain mieheni suku, lähimmät, sisaret olivat paikalla. Ja mieheni lapsuudenkaveri vaimonsa kanssa. Siinä he.
Isä tuli sitten kyllä käymään veljeni kanssa, koska olin myös väleistä huolimatta laittanut heillekin kutsukortin, kuten sisäruksillenikin, jotka taas eivät kunnioittaneet meitä läsnäolollaan... Että näin se elämä on mua kuljettanut....
Että elämä voikin olla välillä tosi julmaa!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 17:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Mulle tuli ihan tippa silmäkulmaan lukiessani Snadin tekstiä; ihana huomata tässä maailmassa olevan aviolittoa kunnioittavia miehiäkin!

Mutta oot sä silti kova jätkä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 19:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

ilmeisesti tuosta mun kirjoituksesta sai sen käsityksen että olen mitään kunnioittamaton selkärangaton liero Laughing ..eli onko mies joka ei halua naimisiin jotenkin huonompi.. Question

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 19:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

cowboi45 kirjoitti:
ilmeisesti tuosta mun kirjoituksesta sai sen käsityksen että olen mitään kunnioittamaton selkärangaton liero Laughing ..eli onko mies joka ei halua naimisiin jotenkin huonompi.. Question
En lukenut kirjoitustasi kuvaamallasi tavalla. Eikä nähdäkseni avioon astuminen tai astumatta oleminen tee ihmisestä parempaa tai huonompaa.

Olen kanssasi yhtä mieltä siitä, etteivät yhteiskunnan näennäisesti korkeaa moraalia edustavat säännöt ole niitä, joiden perusteella tällaisia päätöksiä tulee tehdä.

Kirjoituksessasi toit esiin oman näkökantasi, omilla perusteluillasi. Ei se ole sen enempää väärin kuin minunkaan. Kukin toimii tavallaan ja siten kuin oma ajatusmaailma määrittää.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 19:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

cowboi45 kirjoitti:
ilmeisesti tuosta mun kirjoituksesta sai sen käsityksen että olen mitään kunnioittamaton selkärangaton liero Laughing ..eli onko mies joka ei halua naimisiin jotenkin huonompi.. Question

Höh, no on tietenkin. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 19:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:

Kirjoituksessasi toit esiin oman näkökantasi, omilla perusteluillasi. Ei se ole sen enempää väärin kuin minunkaan. Kukin toimii tavallaan ja siten kuin oma ajatusmaailma määrittää.
Sadistinen D Heart Pink
Asian ytimessä olet. Tätä olen tuonut esiin useasti täällä, mutta hitsi, kun sekin väännellään kummallisesti. Siksi kirjoitin tuomitsevaisuudesta, että saan kaikilta mielipiteitä, miten tuomitseva minä olen.
Kun nimenomaan olen tuonut vain julki sen, mitä mieltä minä olen ja sanonut että tämä on minun tapani ja toisten on toisten, eikä kenenkään näkökannat ole tuomittavia tai huonompia tai parempia kuin minun! Mutta, ei. Voi rähmä!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 20.2.2007, 19:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

..kun mun pelko on aina etten tiedä menisikö naiset mun kanssa sitten mistä syystä naimisiin...oliko syy kenties että olen komea..vai se että olen varakas..vai se että olen loistava rakastaja...vai kenties vaan vaatimaton luonteeni.. Rolling Eyes

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Bella
LähetäLähetetty: 24.5.2007, 20:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 21 Tou 2007
Viestejä: 19

Ei ne halut/määrä mihinkään katoa jollei halua et ne katoaa laittaa esim. uran seksin edelle jne.

Ja ne lapset eivät ole yleisin syy seksin vähenemiseen... meillä tuo on vaan lisiny (paikat nimittäin meni vaan kireemmäksi kun tarpeeksi treenaa).

meillä nyt ei tosin papin aamenta olla kuulut,mut ehkä tulevaisuudessa, mikään kiire kun ei ole avioliittoon. Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker