Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Raskauden jälkeen
Sarvekas
LähetäLähetetty: 2.7.2007, 12:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 02 Hei 2007
Viestejä: 3

Mä en ole suostunut aikaisemmin uskomaan et nainen voi synnytyksen jälkeen muuttua. Pakko se on uskoa! Meillä oli ennen lapsen syntymää oikein mukava ja kehityskelpoinen parisuhde. Aluksi ajattelin, kuten varmaan kaikki muutkin samassa liemessä olevat että kyllä se siitä... Prkle kohta viisi vuotta on kulunnut, eikä se tyttö/nainen jonka kanssa perheen perustin ole vieläkään "palannut ensinmäiseltä neuvola reissulta", vaan sieltä tuli takaisin joku ihan muu. Puheet siitä että kyllä seksi kiinnostaa ovat kovat mutta, "jotenkin sitä on niin väsynnyt", tai aamulla on aikainen herätys, tai...
Mä oon jo yli 40, enkä mä jaksa lähtee enää tonne yöhön metsästään uutta elämänkumppania. Tai alkaan rakentaan uutta kotia jos tilanne menee siihen pisteeseen. Oon yrittänyt puhumalla, huutamalla, pussaamalla, raivoomalla... Tilanne, aina välillä kirkastuu pariks päiväksi mutta...
Toiseks, miten voi olla mahdollista, ettei ihmisellä ole seksi fantasioita? Onko sellainen mahdollista? Kyseessä on ilmeisestikkin jonkin asteinen masennus tila. Mistä tällaiseen tilaan saa apua? Ei mulla riitä resurssit ratkomaan tälläsia asioita. Yhtenä vaikeutena on vielä se, että vaimoni vääntää vastaan lähestulkoon kaikissa asioissa. Ja lopuksi hän kuitenkin väittää edelleen rakastavansa minua Mitä V****A!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kirsikkakesä
LähetäLähetetty: 2.7.2007, 14:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





muistan myös kuin eilisen kun meille syntyi eka muksu...mua ei vaan jostain syystä enää kiinnostanut seksi ollenkaan..sit tulikin jo toinen muksu...ja nyt kaksi vuotta myöhemmin...voi onneksi ilokseni todeta että seksi maistuu taas ja hyvälle...mut oli tuo viiden vuoden hiljaiseloa tuossa välissä...toki erottukin ollaan...muttei kylläkään seksin takia..vaan siihen oli muut syyt...en ymmärrä vieläkään mikä mulle tuli, koska meillä seksin suhteen ei koskaan ollut ongelmia...johtuikohan se siitä, kun "kasvoin" äidiksi? vaikea sanoa...tiedän et sulla on nyt vaikeaa...mut anna aikaa (klisee kylläkin) ja jos ei muu auta ni käy vieraissa...kysyppä muijalta lupa...luulis nyt sillä jo alkavan irrota, jos ei halua sua vieraisiin, tai jos sanoo et anna mennä vaan, ni vie lekurille sun muijas...muuta neuvoa en osaa antaa...kesän jatkoja...kyl se siitä... Wink
Takaisin alkuun
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 2.7.2007, 17:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

^ Kirsikka...ihan kuin mun elämästä paitsi et mulla on vaan yksi muksu - mulla kesti sitä eroottista hiljaiseloa 5 vuotta. onneksi se on taakse jäänyttä elämää, koska seksittömyys ei minusta ole terveellistä kenellekään. Tällä hetkellä olen ehkä elämäni parhaimmas virees seksuaalisesti ja 38-vuotta Wink

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kirsikkakesä
LähetäLähetetty: 2.7.2007, 17:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Wink ja mä oon 36-v. oisko noi et kaikille naisille tulee tuossa kolmenkympin korvilla tollanen ns. itsensä uudistamisen aika seksin suhteen....vietetään melkein nunnaelämää ja sit mikään ei riitä... Shocked
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker