Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Olisin väkivaltainen
assa
LähetäLähetetty: 15.7.2007, 0:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
kun minua luultiin trolliksi, niin minkä ihmeen takia joku huvikseen tällaisia kirjoittelisi?


Sitä samaa täälläkin on ihmetelty joidenkin tapausten kohdalla.

Lainaus:
Minä kysyn ihan vakavissani mutta miten minusta tuntuu että te ette ota minua vakavissanne?


Omalta kohdaltani vastasin ihan vakavissani sinulle.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 15.7.2007, 0:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Jos olet jo päättänyt olla yksin ja naista saamatta, niin miksi vaivaudut edes asiasta kyselemään? Sanoo sinulle vastaukseksi niin tai näin, niin aina se on kuitenkin väärinpäin. Elä niinkuin itse parhaaksi näät, mutta ole sovussa päätöstesi kanssa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 15.7.2007, 2:01  Vastaa lainaamalla viestiä






Kiitos viisaasta viestistäsi big girl. Sitä oli mukava lukea. Olin äsken(siis kun kirjoitan tätä niin kello on sunnuntai-aamu klo 2) Tikkurilan eräässä baarissa(mainostaminen ei lienee sallittua), jossa on bändi ja tanssitaan. Olin suorastaan yllättynyt kun peräti kolme kertaa naiset tulivat hakemaan minua tanssimaan joten kenties en sittenkään aivan sieltä vastenmielisemmästä päästä ole ulkonäöltäni.

No ei liity mitenkään topiciin mutta pitipähän hehkuttaa,heh.

Todellisuus on osaltani paljon synkempi. Vaikka sanottekin kuinka jokaisella on joskus väkivaltaisia ajatuksia niin tiedän että omalta osaltani ne ajatukset siirtyisivät tekoihin jos minulla olisi suhde. Mistäkö tiedän? No minä vaan tiedän. Enempääselityksiä ei tarvita. Joten todellakin parempi on se vaihtoehto, että minä pysyn kaukana naisista romanttisessa mielessä. Totta kai voin käydä tanssiravintolassa ja tanssia heidän kanssaan mutta mitään suurempaa ei asiasta koskaan tule. Minun tyttöystäväni ovat niitäjoile minun täytyy maksaa.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 15.7.2007, 2:28  Vastaa lainaamalla viestiä






Eliksiiri kirjoitti:
Jos olet jo päättänyt olla yksin ja naista saamatta, niin miksi vaivaudut edes asiasta kyselemään? Sanoo sinulle vastaukseksi niin tai näin, niin aina se on kuitenkin väärinpäin. Elä niinkuin itse parhaaksi näät, mutta ole sovussa päätöstesi kanssa!


Eliksiiri! Sinua lämminhenkisempää ihmistä saa hakea ja ei silti välttämättä löydä! Kunpa kaikki olisivat kuten sinä!

En minä ole mitään päättänyt olla yksin ja naista saamatta, eihän tuollainen ole edes luonnollista, mutta se todellisuus, se todellisuus.

Olisitko itse valmis seurustelemaan sellaisen miehen kanssa joka avoimesti myöntää että tällaisia ajatuksia liikkuu päässä?(tiedän että olet tuon Assan kanssa mutta niinkuin hypoteettisesti). Tuskinpa olisit.

Minä tiedän että minä olen henkisesti hieman sairas ihminen. Silti minä muuten elän täysin normaalia elämää, käyn töissä ym, mutta mitään parisuhdetta en voisi ajatellakaan. Minun tapauksessani lienee jonkinlainen tekijä, se että ollessani pieni isäpuoleni hakkasi minua jatkuvasti 13 ikävuoteen asti jolloin aloin pystyä pistämään vähän hanttiinkin. Äitini vaan totesi siihen että minun täytyy olla kiltisti etten suututa häntä.

Joten minusta on kasvanut tällainen kieroutunut ihminen. Sanottakoon tuohon että isäpuoleni kuoli auto-onnettomuudessa 4v sitten ja aivan aidosti olin iloinen hänen kuolemastaan. Kenties sairaan ihmisen merkki iloita jonkun kuolemasta mutta näin on.

Kenties minun pitäisi hankkia jotain ns ammattiapua mutta koska en ole koskaan ketään kohtaan konkreettisesti pahaa tehnyt niin se tuntuu turhalta. Jos minä jatkan tätä rataa elämäni loppuun asti että olen koko ajan yksin niin kenties se on paras ratkaisu ihan kaikkien näkökulmasta. Minulla on noita ns tyttöystäviä joille minun täytyy maksaa mutta muuten elän kuin normaali ihminen.

Kiitos silti eliksiiri!
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 15.7.2007, 11:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Anonymous kirjoitti:
Olisitko itse valmis seurustelemaan sellaisen miehen kanssa joka avoimesti myöntää että tällaisia ajatuksia liikkuu päässä?

Itseasiassa voisin ollakin. Olisin puolisolleni tukipilari (en siis nyrkkeilysäkki Laughing ), jonka puoleen olisi helppo kääntyä ja tukea hakea; voisimme yhdessä hakea apua ja käydä ongelmaasi läpi. Jos mieheni ihan oikeasti myöntäisi "sairautensa" pyrkien itsekin muutokseen ja välttämään kaikin puolin moisia tilanteita, niin tottakai hänen rinnallaan kulkisin. Muutos lähtee aina itsestään ja omasta halustaan!

Mutta mikäli mies ei olisi itse valmin muutokseen, olisi minun aivan turha edes yrittää. Silloin olisi todellakin parempi kulkea eri suuntiin ja pysyä moisesta ihmisestä mahd. kaukana. On turha satuttaa omaa elämäänsä toisen ihmisen patoutumien vuoksi, mikäli sille ei ole minkäänlaista järkisyytä.

Toivon ihan oikeasti, että menet vaikka jonnekin mielen hallinnan kurssille, jossa oppii keinoja purkamaan omia ajatuksiaan ja jäsentämään omaa mielenjuoksuaan. Kun sitten joskus kohtaat oman agressiosi kanssa, voit kokeilla kurssilla oppimisia asioita. Kaikille meille erilaiset asiat tuottavat tuskaa /agressiota, mutta jokaisella meillä tulisi olla myös keino käsitellä niitä. Toiset suuntaavat tuolloin lenkille, toiset kuntosalille... Itse suuntaan seuraavaksi synnytysvalmennukseen, josta toivottavasti saan apua tulevan, oman hetkitäisen tuskani läpikäymiseen! Laughing Apua saa, kun sitä vain osaa ja uskaltaa pyytää!

Älä luovuta tuossa taistelussa itseäsi vastaan koskaan, se ei olisi oikein! Jollain tapaa olet antanut omalle mielellesi jo ylivallan, nyt tarvitset enää vain keinot sen kukistamiseen! Edelleenkin haluan toivottaa onnea ja voimaa matkallesi -olipa se tie kuinka kivinen tai pitkä tahansa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 15.7.2007, 13:52  Vastaa lainaamalla viestiä






Eiköhän tämä asia ole tässä. Ei tässä enää voi mitään sanoa ilman että alkaisi toistamaan itseään tai kuulostamaan siltä, että kerjää sääliä, mitä en missään nimessä ole tekemässä. Kiitoksia silti kaikille vastauksista

Eliksiiri kirjoitti:
Itse suuntaan seuraavaksi synnytysvalmennukseen, josta toivottavasti saan apua tulevan, oman hetkitäisen tuskani läpikäymiseen!


Ai sinulla on sellainen suuri asia edessä. Onnea matkaan ja muutenkin hyvää jatkoa elämässäsi!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker