Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Huumoriosasto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Huumoriosasto  ~  Vitsin tynkää
Little_Angel
LähetäLähetetty: 9.8.2007, 15:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kaksi vanhempaa miestä keskustelivat. Tuli puheeksi kuinka usein kukin harrastaa seksiä. Toinen kertoi että hän rakastelee vaimoaan kaksikertaa viikossa. Toinen sanoi että melkein joka ilta. "Melkein joka ilta?",yllättyy toinen. "Niin, melkein", jatkaa "maanantaina, melkein, tiistaina, melkein, keskiviikkona, melkein......"

*********************************

Mies ajeli autollaan synkää metsätietä. Yhtäkkiä valokeilaan hyppäsi metsän siimeksestä irvokkaaseen keltaiseen haalariin pukeutunut äijä.
Mies teki paniikkijarrutuksen, veivasi ikkunan auki ja kysyi: -mitä helvettiä?!
Keltapukuinen vastasi: -Minä kun olen tälläinen homo, niin minulla on kova nälkä.
Anna leipää! Miehellä oli tietenkin leipää mukana ja antoi siitä palan homolle.

Mies ajettua jonkin matkaa eteenpäin eteen ponkaisi vihreään haalariin sonnustautunut käivärä, ja taas jarruteltiin.
-Mikäs mies se sinä sitten olet, kysyi automies.
-No minä kun olen tämmöinen homo, ja minulla on kova jano, annatko vissyä?
Tietenkin sitä oli ja mies pääsi jatkamaan taas matkaa.
Kotvan jälkeen eteen loikkasi siniseen haalariin sonnustautunut äijä.
Automies teki stopin taas, veivasi ikkunan vihaisena auki ja karjui:
MIKÄ HELVETIN HOMO SINÄ OLET JA MITÄ OLET VAILLA??!!
-Ajokortti ja rekisteriote, kiitos..


*********************************

Isä kysyy pojaltaan:
– Mitä sinä haluaisit joululahjaksi?
– Tamponin!
– Mitä ihmettä sinä sillä?
– No kun telkkarissa mainostetaan, että sen avulla voi ratsastaa, uida, pelata tennistä tai harrastaa mitä tahansa muutakin urheilulajia!

*********************************

Mies tuli töistä rättiväsyneenä kotiin ja lysähti sohvalle. Vaimo kipitti välittömästi paikalle ja huomautti että etupihan aita repsotti pahasti ja kehotti miestään sitä korjaamaan. Mies siihen jotta "v**** mä mikään puuseppä ole!!" Seuraavana päivänä kun mies tuli kotiin niin vaimo oli jo etuovella vastassa ja kertoi vessanpöntön vuotavan. Mies kivahti väsyneenä ja ärsyyntynnenä jotta " v**** minä mikään putkimies ole, saatana!" Sitä seuraavana päivänä miehen saavuttua töistä kotiin vaimo kertoi stereoiden reistailevan ja toivoi miehen tutkivan asiaa. Mies siihen jotta " v**** mää mikään sähkäri ole, osta ittelles uudet tereot jos mielit niin kuunnella sitä ihanaa Tapani Kansaas...mankauta..!!" No seuraavana päivänä kun mies tuli kotiin niin vaimo tuli tikkana paikalle. Mies ehti jo miettiä että mitähän toi haukka nyt sitten taas haluaa, mutta vaimo sanoikin:" kulta, ei mitään hätää: aita on kunnossa, pönttö on korjattu ja stereot toimii taas hienosti!" Mies siitä ilahtui, mutta kysyi ihmeissään että mitenkäs ne nyt korjaantui. Vaimo vastasi:"No naapurin Raimo ne korjas, se kun on työttömänä niin sillä on aikaa" Mies:" Kai sä annoit sille jotain vaivanpalkkaa?" Vaimo:" No Raimo sano että anna nyt vaikka sitten pillua tai pullaa" Mies naurahtaen:" No kai sä sitten leivoit sille pullat?" Vaimo:" no v**** minä MIKÄÄN LEIPURI OLE!!!!!!"

*********************************

Poika oli päässyt yliopistoon opiskelemaan ja viihtyikin siellä. Kotiin palattuaan hän kysyi isältään, että mitä se tarkoittaa kun kaikki hokevat siellä yliopistossa että "teoriassa noin mutta käytännössä näin". Noh, isä käski poikansa käydä kysymässä äidiltään harrastaisiko tämä seksiä vieraan miehen kanssa 100 000 eurosta. Poika kysyi ja äiti vastasi, että kyllähän hän voisi sen tehdä, sillä 100 000 euroa on niin iso raha. Poika kertoi vastauksen isälleen ja tämä käski vuorostaan esittää saman kysymyksen perheen tyttärelle. Sama, myöntyvä vastaus kuului tyttäreltäkin ja jälleen poika raportoi isälle. Sitten isä kysyi pojalta: "Entäpä sinä, poikani, tekisitkö sinä sen 100 000 eurosta? Harrastaisitko seksiä vieraan miehen kanssa tuollaisesta summasta?" Poika empi hetken ja vastasi: "Kai minä harrastaisin.. Onhan se 100 000 euroa niin helvetin paljon rahaa." No, isä vastasi: "Noniin, katsos poikani. Teoriassa meillä on 300 000 euroa rahaa mutta käytännössä meillä on vain kaksi huoraa ja yksi homo."

*********************************

Naiset olivat illalla juhlimassa ilman aviomiehiään kun he olivat kotimatkalla kummallekkin iski kauhea vessahätä, no lähellä ei ollut muuta paikkaa kuin hautausmaa. Naiset astelivat peloikkaina ja tekivät tarpeensa, mutta kummallakaan ei ollut paperia joten toinen pyyhki alushousuihinsa ja heitti menemään. Toinen aatteli ettei tärvelisi alushousujaan ja päätti pyyhkiä haudalla olevan kukkakimpun sidontanauhaan. Aamulla naisten aviomiehet soittivat toisilleen, toinen tuumasi ei tainu olla meiän tytöt yöllä kiltisti, koska minun vaimmoni tuli ilman alushuosuja. Toinen vastasi no ei se mitään minun vaimoni takapuolessa oli lappu jossa luki: "Me emme unohda sinua koskaan, muistaen helsingin mieskuoro."

*********************************

NÄIN TANKATAAN:

Malli MIES
1. Aja huoltoasemalle.
2. Aseta kortti automaattiin.
3. Näppäile tunnusluku.
4. Tankkaa, ota kortti ja kuitti.
5. Aja ulos huoltoasemalta ja työnnä samalla kortti ja kuitti paidantaskuun.

Malli NAINEN
1. Aja huoltoasemalle.
2. Tarkista meikki peruutuspeilistä.
3. Sammuta moottori.
4. Laita avaimet käsilaukkuun.
5. Nouse ulos autosta, koska olet liian kaukana automaatista.
6. Etsi kortti käsilaukusta.
7. Laita kortti automaattiin.
8. Etsi käsilaukusta pikku lappu, johon tunnusluku on kirjoitettu.
9. Näppäile tunnusluku.
10. Tutki käyttöohjeita vähintään 2 minuuttia.
11. Paniikki! Paina "peruutus" -näppäintä.
12. Ota kortti ja aseta se uudelleen automaattiin.
13. Näppäile tunnusluku uudestaan.
14. Mieti mikä olikaan oikea oktaani?
15. Aloita tankkaus.
16. Tankki on väärällä puolella, eikä letku yletä tankkiin asti.
17. Mene takaisin autoon.
18. Tarkista meikki.
19. Etsi avaimet käsilaukusta.
20. Käynnistä moottori ja käännä auto.
21. Aloita tankkaus (12 sekuntia aikaa).
22. Mene takaisin autoon.
23. Käynnistä auto.
24. Aja ulos huoltoasemalta.
25. STOP!
26. Peruuta automaatille.
27. Ulos autosta: Ota kuitti ja laita tankin korkki paikoilleen.
28. Mene takaisin autoon.
29. Laita kortti lompakkoon.
30. Laita kuitti hansikaslokeroon.
31. Tarkista meikki.
32. Laita vaihde ykköselle.
33. Aja ulos huoltoasemalta.
34. Aja 5 kilometriä.
35. Ota käsijarru pois päältä.

*********************************
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Huumoriosasto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker