Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Tahtoisi kyllä, mutta kun...
Kuikka
LähetäLähetetty: 17.9.2007, 16:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 24 Elo 2007
Viestejä: 20
Paikkakunta: Turku

Ja viestiketjun aloittajalle:

Jos joku on sinusta kiinnostunut niin ei sellaiset arvet mitään haittaa. Itselläkin on arpia selässä ja kyljissäkin hieman (tosin tullut punttisalilla ja muuttokuormia tehdessä), mutta sellaisilla ei ole mitään väliä ihmiselle ellei sitten satu olemaan joku pinnallinen tyyppi joka etsii unelmiensa naista jota ei koskaan tule kuitenkaan sellaisilla kriteereillä tapaamaan.

Eli laita vaikka tuonne omakuvaan yksi kuvas tai jos et sinne uskalla laittaa niin laita vaikka mun sähköpostiini: sop_paa@hotmail.com niin voin kertoa oman mielipiteeni rauhassa

_________________
Tulin, näin, koitin Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.9.2007, 10:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

kokematon pejbe kirjoitti:

Sellasata vain, että olen hyvin epävarma ulkonäöstäni alastomana, (en kehtaa näyttäytyä alastomana), mutta olen seksuaalisesti kylläkin sanoisinko nyt että hyvinkin himokas/halukas ja haluaisin seksiä paljonkin, mutta omaan käteen olen vielä joutunut tyytymään (ja siitä nauttinutkin Heart small), kun en ole yhdellekkään miehelle vielä kehoani uskaltanut näyttää alstomana.Vaatteet päällä ja/tai yksin alasti olessani pidän kyllä näkemästäni, ei siinä mitään..
Sama juttu mulla, mutta siitä huolimatta olen ollut alasti. Sinulla lienee kysymyksessä nuoruus, joka tekee ujoutta. Minulla taas muut seikat.

Lainaus:
Olen joskus laihduttanut aika paljon (noin 30kg) ja vatsassani on aikas paljon raskausarpia. Ei mahani mitenkään roiku esim. seistessä, mutta on kyllä ruttuinen maatessani/ istuessani tietyissä asennoissa.
Tuota noin, minun näkemykseni mukaan, ihminen joka haluaa toista, ei näe halunkiihkossa olleessaan toisen puutteita . Koska niillä ei ole merkitystä rakastelussa.
Mitä vatsaan tulee, mulla häviää masu maatessa. Kropan muodolleen kun ei voi mitään. Enkä usko, että miehet tuijottavat pelkää vatsaa! Kyllä se on koko naisen olemus, ei vain se mitä silmillä näkee. Oikaiskoon miehet, jos menin metsään.

Lainaus:
Tahtoisin jo jakaa seksuaalisen mielihyvän yhdessä jonkun kanssa, mutta edellä mainittu painaa mieltäni enkä sen vuoksi uskalla etsiä seksikumppania..
Turha murehdinta pois! Sillä, jos jotain miestä häiritsee sinun vatsasi tai jokin muu, mistä itse et pidä, hän ei ole sinun arvoisesi lainkaan. Älä anna jonkun aivottoman ihmisen masentaa ilkeillä kommenteilla.
Jos ajattelet, esim. mun on aina ollut erittäin vaikeaa hyväksyä sitä, mitä minä olen, ulkoisesti. Joskus suoranaiseen vihaan asti, mutta mun on vain yritettävä tulla toimeen sillä, mitä mulle on suotu

Lainaus:
Murehdinko siis aivan turhaa, kun tiedän kuitenkin, että ei se ole vain se ulkonäkö millä on väliä.. Vai onko se kamala pettymys miehelle jos vaatteet riisuttuaan ei olekkaan niin noh.. ehkä seksikäs ( ja haluttava?!) kuin miltä vaatteet päällä olettaisi?
Aivan turhaan murehdit. Jos niin käy, että olet pettymys miehelle, se on miehen näkeymys ja miehen pettymys ei sinun.

LUOTA ITSEESI kokematon pejbe Very Happy Jess!
Varmasti Sinua onnistaa vielä - itseluottamnusta peliin vain!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker