Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  minä, nainen ja mieheni????
Marianne8599
LähetäLähetetty: 20.9.2007, 2:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 20 Syy 2007
Viestejä: 5

mieheni on huomannut kiinnostukseni kauniisiin naisiin ja haluaisi viedä sen pidemmälle, ostamaala naisen minulle Thaimaassa (28.2-15.3). Olisin mielelläni kiinnostunut, mutta olen sen vertra mustasukkainen, että en haluaisi mieheni edes koskea toista naista. Hän sanoi, että ei se haittaa, hän voi katsella ja panna minua. Olenko onnen tyttö vai turhaan mustan kipeä???
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Marianne8599
LähetäLähetetty: 20.9.2007, 2:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 20 Syy 2007
Viestejä: 5

Rakkaani tyytyy täysin minuun, mutta haluaisi kokemuksen. Niin minäkin, mutta en vain halua hänen ihanaa ja täydellistä pippeliä toisen naisen sisään. täytyy varmaan vastata itselleni... ei se haittaa. jos se hänelle sopii niin mikäs siinä. mites te muut miehet. oletteko lupautuneet yhdelle naiselle vai pystyttekö jakamaan itsenne rehellisesti?? (kiinnostava aihe)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Marianne8599
LähetäLähetetty: 20.9.2007, 3:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 20 Syy 2007
Viestejä: 5

miehet ja naiset... vastatkaa!!!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 20.9.2007, 8:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Jos asia sinua noin paljon mietityttää, niin mielestäni et ole moiseen vielä valmis. Ja minua vähän mietityttää myös toi thai-tyttö; miksi sellainen? Onko kyseessä joku miehen oma fantasia vai ihan vain turvallisuuden säilyminen? Voiko seksistä proton kanssa nauttia samoin, onko hän mukana jutussa fiiliksellä ja onko se terveydellisistä syistä turvallista? Jos haluat kokemuksen naisen kanssa, niin uskallatko hommailla alusta loppuun saakka proton kanssa? En tiedä, itseäni ainakin epäilyttäisi kaikki mahdolliset taudit... Ostakaa nyt ainakin naisten kondoomeja sitten mukaan!

Vaikken minä mitenkään erityisen mustasukkainen ole, niin silti en voisi jakaa miestäni. Tosin minun mieheni ei näppejään erossa osaisi jostain thai-tytöstä pitää, vaikka kuinka vastaan väittäisikin... Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
El Gordo
LähetäLähetetty: 20.9.2007, 9:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 03 Elo 2007
Viestejä: 57
Paikkakunta: 05

Eliksiiri kirjoitti:
Jos asia sinua noin paljon mietityttää, niin mielestäni et ole moiseen vielä valmis. Ja minua vähän mietityttää myös toi thai-tyttö; miksi sellainen? Onko kyseessä joku miehen oma fantasia vai ihan vain turvallisuuden säilyminen? Voiko seksistä proton kanssa nauttia samoin, onko hän mukana jutussa fiiliksellä ja onko se terveydellisistä syistä turvallista?


Aivan samaa mieltä näin miehenäkin! Jos asia mietityttää noin paljon, niin sitä kannataa edelleen miettiä. Thai-tyttö on myös hieman epäilyttävä asia. Juuri terveydellisten asioiden takia! Kun ainakin uskoisin että naistenvälisistä tuo kumi vie aika suuren osan pois. Tai riippuu tietysti mitä puuhailee Smile

Itse olen törmännyt hieman vastaavaan ajatusmalliin. Eli nainen voisi periaatteessa jakaa itsensä minun ja toisen miehen kanssa, mutta ei minua itsensä ja toisen naisen kanssa. Tämä on tätä naisten logiikkaa jota me miehet emme oikein ymmärrä Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 20.9.2007, 9:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

No en mä osais olla luonteva edes toisen miehen kanssa, jos oma mies olisi vieressä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 20.9.2007, 10:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Sekoilen tähän asiaan sen verran, että minä antaisin kyllä mieheni rakastella muiden naisten kanssa aivan vapaasti, se olisi aivan oikeutettua, minä kun olen ihan ensimmäinen hänelle, mutta hän ei minulle.

Pelko minun menettämisestä toiselle ja omistushaluisuus, asioiden tenttaaminen yms. seikat saavat minut pitämään suuni kiinni, sillä minä en jaksa selitellä enkä setviä yhtään mitään Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cessie
LähetäLähetetty: 20.9.2007, 11:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 182

Luulenpa että tuo tautiriski on ihan sama otatko prostin vai sitten pokaat baarista muuten vaan jonkun siihen hommaan.. eli tautiriski on olemassa mihin tahansa päädytkin..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 20.9.2007, 12:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

cessie kirjoitti:
Luulenpa että tuo tautiriski on ihan sama otatko prostin vai sitten pokaat baarista muuten vaan jonkun siihen hommaan.. eli tautiriski on olemassa mihin tahansa päädytkin..


Thaimaassa puuhastelussa riski on vain takuulla suurempi, joka tapauksessa.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker