Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  miksi feikit vaivautuvat leikkimään???
Vieras
LähetäLähetetty: 7.5.2007, 21:02  Vastaa lainaamalla viestiä






Tulisydän kirjoitti:
vieras kirjoitti:

Ko. ilmoitus on seksikumppania varten, joten tästä herää kysymys, että onko tapaaminen tyyliin, "housut pois ja hommiin", kun hommat hoidettu, "housut päälle ja myöhemmin uudelleen säkän käydessä."

ps. Aikamoinen koodaaminen, että saa vieras-viestin lähetettyä.
Tuon saat selville, sillä, että soitat ja kysyt suoraan.

Tuosta vieraana kirjoittamisesta, että itse huomasin sen hankalaksi, kun kerran koitin kirjoittaa Lievestuoreen Lisan nimellä, johan tuo temppuili, vaikka oli naksutellut niin, että viestin piti mennä nätisti perille, vaan ei mennyt. Yrittänyttä ei laiteta, sainhan sen sitten kuitenkin alter-ego -keskusteluun Wink



Fiksusti sanottu. Mene ja tiedä, sehän on keinoista parhain.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 7.5.2007, 21:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
ps. Aikamoinen koodaaminen, että saa vieras-viestin lähetettyä.


Kannustaa rekisteröitymään omalle nimimerkille.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
manzzes76
LähetäLähetetty: 9.5.2007, 17:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





itse en ole henkilökohtaisesti eläissään feikannu enkä valehdellu seuran haussa,olen kaahlannu ties miten paljon eri ilmoituksia,joitain vastauksia on tullunna ja sitten kadottu tielle tietämättömille.
En tiedä mikä hupi joillakin tuo pila ilmoitus juttu oikein on mutta on se sitten niin ikävää tälläisten niinkuin minunkin kohdalla jotka epätoivoisesti ehtii sitä seuraa niin ei kuulu mitään eikä sitten vastailla mitään... Confused
Noh minkäpäs sille mahtaa kun joittenkin ajatukset mahtuu herneen kokoiselle aluelle...

Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 9.5.2007, 17:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^Harmi juttu sulle.
Itsekään en feikkaa, miksi sen tekisin? Mä teen kyllä tiettäväksi, mikäli mulla ois haku päällä, että en hae seksiseuraa, tai no, onkin, mutta ei missään mielessä, sitä, että yrittäisin parisuhdetta/sitoutumista tms.
Joillekin saattaa tulla ujoudenpuuska, toiset tekee ilkeyttään, voin ymmärtää tilanteesi.

Mikäli etsit ihan tavallista suomalaista naista, kyllä niitä pitäisi löytyä, kun ajattelee, miten paljon on yksinäisiä ihmisiä.
Rohkeutta peliin vaan ja lippu korkealle Jess! Jess!
Varmasti sulla joskus natsaa, olen varma siitä, usko sinäkin Very Happy

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 22.7.2007, 23:49  Vastaa lainaamalla viestiä






Joku valitteli tuossa aikasemmin, että kuinka naiset ei vastaa hänen lähettämiinsä viesteihin. Itse laitoin tässä jokin aika sitten tänne ilmoituksen, jossa määrittelin selkästi ikähaarukan ja ilmoitin, että en ole kiinnostunut tapaamaan varattuja miehiä. Vastauksia tuli paljon, mutta kuinkas ollakaan, suurin osa niistä oli linjaa " olen varattu pena 58w heruuko pillua paljox maksaa". Jostain kumman syystä ei tehnyt mieli tällaisille tapauksille vastata yhtään mitään...Rolling Eyes
Niille muutamille asiallisille toki vastasin, niitä kun oli sen verran vähän.

T: Eräs epäasiallisiin urpoihin kyllästynyt nainen
Takaisin alkuun
Hitaasti
LähetäLähetetty: 23.7.2007, 18:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 85

Anonymous kirjoitti:
...määrittelin selkästi ikähaarukan ja ilmoitin, että en ole kiinnostunut tapaamaan varattuja miehiä. Vastauksia tuli paljon, mutta kuinkas ollakaan, suurin osa niistä oli linjaa " olen varattu pena 58w ...

Heh, minä vuorostani epäilin kirjoittaneeni väärin, kun vastaajissa paljon sellaisia, mitä en hakenut. Rolling Eyes Mutta taitaa tuo lukemisen ymmärtäminen olla taitolaji? Tai luullaan ettei hakukriteereillä ole mitään merkitystä, "kyllä mä kelpaan sille kuitenkin"...

Enää en taida ilmoitusta laittaa, luen muiden laittamia ilmoituksia ja vastaan sitten kun sopiva tulee vastaan.

_________________
Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 23.7.2007, 19:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^ Itse laitoin selvällä Suomen kielellä, mitä haen, kun tein hakuilmoituksen (en tähän forumiin), pakko oli lisätä, etten hae seksiseuraa. No, ilmeisemmin henkilöt ovat jotenkin lukutaitoisia, koska enää ei ole tullut kyselyitä pikapanoseurasta .
Siinä on miehille haastetta, että osaavat vastata mulle, sillä potaskaa en juttele juurikaan. Esimerkiksi, elämän syvimmästä olemuksesta. Pakostihan siinä toki seksikin vilahtaa, mutta se ei haittaa lainkaan, on sinällään kiva mauste ja tuo piristystä päivään.
Ilmoitukseen olen lisännyt, mikä mua ei sytytä: moukkamaisuus, ja kiroilu naiselle.
Eli etsin kunnon sanansäilän taitajaa, jolle ihmisenä oleminen ei ole millään elämän tasoilla vierasta ja outoa. Ja ennenkaikkea, taitaa myös huumorin, se on varaventtiili aina.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 10.8.2007, 17:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Hmm... Oikeastaan minua viehättävät juurikin naiset, joiden kanssa voi keskustella vaikka elämän syvimmästä olemuksesta. Se, että sellaisen naisen löytäisi laittamalla seuranhakuilmoituksen, on tietenkin aika tuurissaan.

Tuskinpa minulla toista kertaa niin hyvä tuuri kävisi... Tai hyvä ja hyvä, kaikki on kovin suhteellista. Kauneus on katsojan silmässä, sanotaan.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
PorcelainDelicacy
LähetäLähetetty: 2.10.2007, 14:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 02 Lok 2007
Viestejä: 6

Ja osaksi voi vaikuttaa se että jos saa paljon vastauksia miehiltä, ja on pistäny tietyt kriteerit ilmoitukseen esim. 26-30vuotiaita miehiä ja sitten jotkut yli +30v pistävät silti viestiä niin en tajua on MIEHEN LUKUTAIDOSSA vikaa?? Vai näössä?
Itse en ainkaan vastaa jos ikä menee yli haetun iän! Evil or Very Mad

_________________
Postia saa pistää; porcelaindelicacy@gmail.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker