Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  monta miestä yhtaikaa..
heimari
LähetäLähetetty: 6.9.2007, 8:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mulla on haave...olis ihana saada kokea seksiä monen miehen kans kerrallaan, siis että minä oisin ainoa nainen...

miesystäväni ei ikipäivänä siihen suostu muta vitsit että haluaisin kokeilla...

Olen 39 v enkä ihan hoikka, estoja on lähinnä ulkonäköni takia mutta ois ihanan vapauttava tunne kun olis monta miestä jotka vuorotellen minua panisivat ulkonäöstäni huolimatta, joka paikkaan yhtaikaa ja vuoronperään....oioi.....

Tiedän etten tule tuota ikinä kokemaan koska en halua miestäni pettää enkä suhdetta lopettaa...mut tuo on haave jota varmaan loppuelämäni uneksin...
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.9.2007, 13:05  Vastaa lainaamalla viestiä






Very Happy Mä oon 30v mies ja haluisin et mun muijaa panis joku toinen.
x:n kans melkeen kokeiltiin sillee et olis ollu kaks naista. se x:n kaveri oli semmonen ihana xl-tyttö johon oisin kyllä halunnu työntää kovan kaluni.
Nykyiselle olen kertonut et ois kiihottavaa seurata vierestä ku sitä naidaan, mut uskon kyl et tosipaikan tullen saattasin saada mustasukkaisuuskohtauksen. Mut aina kun pannaan ja ajattelen semmosta tilannetta, kyllä kalu kovettuu.
Takaisin alkuun
Melissa
LähetäLähetetty: 6.9.2007, 14:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olen itse tämmöinen 25v tyttö, ja kokeilimme "kimppakivaa" poikaystäväni ja hänen bestiksensä kanssa. Poikaystäväni suostui ja ihanaa oli. Ollaan sovittu et joskus uudestaan.
Takaisin alkuun
J.Jortikka
LähetäLähetetty: 6.9.2007, 15:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





*** Niin,kyllähän ryhmätyössä on puolensa. Itse ainakin olen moisesta mielihalusta tykkääviä naisia aina valmis jeesaamaan Very Happy
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 9.9.2007, 13:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Minä saan aika usein kahta ja olen saanut kolmeakin yhtä aikaa, ja onhan se kivaa - ainakin kun kaikki miehet ovat kivoja. Ei varmaan olisi kivaa minkä tahansa porukan kanssa.

Aloittajalle sen verran, että jos miehesi on varma itsestään ja sinusta, tuntee olonsa ja asemansa suhteessa varmaksi, hän saattaisi siihen suostuakin... koeta johdatella pehmeästi... ota toiseksi mieheksi aluksi dildo leikkeihinne mukaan... kehu kuinka ihanalta tuntuu saada kahta... ehkä miehesi vielä innostuu! Ja unohda ulkonäkö"ongelmasi", kun tunnet itsesi seksikkääksi ja halutuksi, myös näytät siltä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
himokas71
LähetäLähetetty: 19.9.2007, 8:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





mulla oli kanssa haave saada kahdelta mieheltä ja muutama vuosi sitten ihan vahinkossa toteutui ja kyllä oli ihana kokemus haluaisin vielä koittaa
Takaisin alkuun
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 20.9.2007, 19:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

mie kans haluisin montaa miestä yhtä aikaa - mut olen niin ronkeli et ei löydy edes yhtä Crying or Very sad

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tony ScorPPa
LähetäLähetetty: 24.9.2007, 3:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 27 Lok 2005
Viestejä: 286

BigBigGirl kirjoitti:
mie kans haluisin montaa miestä yhtä aikaa - mut olen niin ronkeli et ei löydy edes yhtä Crying or Very sad


Kameran edessä vai ilman.Kyllä sitä vois järjestää.Smile Uskoisin niin...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 24.9.2007, 9:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Heh, heh Laughing
Mulla senkus miehet vaan lisääntyy, onhan mulla mieshaaremi, hih Wink
Moni mies on pudonnut pois, huonojen käytöstapojensa ja halveksivan suhtautumisensa vuoksi Rolling Eyes Kunnioitusta peliin miehet!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 24.9.2007, 20:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Tarkennan hieman - vaikka tuossa aiemmin hiukan ilmaisin turhautuneisuuttani niin en kuitenkaan hae täällä seuraa Wink

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Haaveilija
LähetäLähetetty: 4.10.2007, 10:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





ottaisin kolamannen pyörän sänkyymme kanssani naimaan vaimoani, mutta tiedän hänen olevan valikoiva, eikä kenen tahansa miehenkörilään nussittavaksi ala.

Hän kiihottui suunnattomasti kun mainitsin haaveilevani useammasta henkilöstä samaan aikaan kanssamme sängyssä rakastellessamme jokin aika sitten ja haluaisinkin varovasti kysellä mitä hän oikeasti on asiasta mieltä.

Suhteemme on todella hyvällä mallilla seksielämä mukaanlukien. Muutama asiaa askarruttaa kuitenkin mieltä. 1. Homma toimii joten en tahtoisi pilata hyvää suhdettamme. 2. Mistä löytää kolmas pyörä - Tutut ovat ehdoton EI! 3. Miten tuoda asia esille vaimolleni???
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker