Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Miehille kysymys
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 9.1.2007, 17:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Anteeksipyyntö on merkityksetön, ellei se ole aito ja vilpitön. Todellinen anteeksipyyntö lähtee sydämestä, eikä siinä ole teeskentelyn häivääkään.

Rehellisyys ja aitous ovat kallisarvoisia asioita. Kaikessa.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
digidog
LähetäLähetetty: 9.1.2007, 18:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Minä pyydän anteeksi aina. Anteeksipyytämiseen kuuluu myös anteeksianto! Siinä olen parempi. Tosi turhauttavaa pyytää anteeksi jos tietää että siitä tulee vaan enempi riitaa eikä kyse ole edes isoista asioista- jostain ihan normaaleista unohtamisista vaan... voihan olla että pitäis pyytää vielä enemmän. On se välillä vaikeeta! Ainakin silloin kun pitää pyytää anteeksi sitä että on semmoinen kun oikeesti on!
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 9.1.2007, 18:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:
Anteeksipyyntö on merkityksetön, ellei se ole aito ja vilpitön. Todellinen anteeksipyyntö lähtee sydämestä, eikä siinä ole teeskentelyn häivääkään.

Rehellisyys ja aitous ovat kallisarvoisia asioita. Kaikessa.
Näin - aivan, Rakastettuni Heart Pink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Musti
LähetäLähetetty: 12.10.2007, 16:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 20 Tou 2007
Viestejä: 3
Paikkakunta: Oulu

Ei ole vaikeeta. Riippuu varmaan miten on asian oppinut ja kotoa moni asia opitaan. Minä olen sen oppinut ja osaan myöntää virheeni.
Snadistisadisti kertoosen aika hyvin:
Lainaus:
Anteeksipyyntö on merkityksetön, ellei se ole aito ja vilpitön. Todellinen anteeksipyyntö lähtee sydämestä, eikä siinä ole teeskentelyn häivääkään.

Rehellisyys ja aitous ovat kallisarvoisia asioita. Kaikessa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 12.10.2007, 16:36  Vastaa lainaamalla viestiä






Vastaus alkuperäiseen kysymykseen : Ei ole vaikeaa pyytää anteeksi, tiedän täsmälleen milloin olen tehnyt jotain väärin. Toisaalta joillakin naisilla on vähän taipumusta yrittää pistää oma mokansa toisen piikkiin ja saada mies tuntemaan syyllisyyttä jostain mitä ei ole tehnyt, tarkkailkaapa muutkin miehet tuota. Very Happy
Takaisin alkuun
Järkkä
LähetäLähetetty: 12.10.2007, 18:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 03 Maa 2007
Viestejä: 36
Paikkakunta: Helsinki

Ei ole anteeksipyytäminen ollenkaan vaikeata. Tulee itelleni huono olo, jos oon saanu naispuolisen henkilön pahastumaan. Monesti anteeksipyytäminen menee kyllä seuraavalle päivälle, kun tunteet ei oo enään niin pinnassa. Pyydän monesti asioita anteeksi, vaikka ei toinen olisikaan välttämättä pahastunut, mutta tein omasta mielestäni jotain väärin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 25.10.2007, 19:23  Vastaa lainaamalla viestiä






Tulisydän kirjoitti:
Arvoisat forumin miehet Very Happy

Kertokaa mulle/meille naisille, onko anteeksipyytäminen niin kovin vaikeaa? Käykö itsetunnon päälle, jos joudutte, myöntämään, että olette loukanneet ystävätärtänne?
Onko vaikea sanoa: "anteeksi olin väärässä" tai "anteeksi, jos luokkasin sinua" " anteeksi, muru, ei ollut tarkoitus" Question Question Question

Nyt joukolla pohtimaan anteeksiantamisen/sanomisen vaikeutta, Bitte schön Arrow


Ei ole mitenkään vaikeaa. Itsetunto ei kärsi yhtään. Taitaa olla huono itsetunto, jos omia virheitä myönnä. Toimiiko se myös toisinpäin?
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.10.2007, 19:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Vieras kirjoitti:

Ei ole mitenkään vaikeaa. Itsetunto ei kärsi yhtään. Taitaa olla huono itsetunto, jos omia virheitä myönnä. Toimiiko se myös toisinpäin?
Hienoa, Vieras. Kyllä otaksun, että naisilla, joiden on sangen hankalaa pyytää anteeksi, on myös itsetuntovaikeuksia. Että itsetuntoasiat tässä eivät tee eroa toisistaan oli kyseessä mies tai nainen.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 25.10.2007, 19:42  Vastaa lainaamalla viestiä






Tulisydän kirjoitti:
Vieras kirjoitti:

Ei ole mitenkään vaikeaa. Itsetunto ei kärsi yhtään. Taitaa olla huono itsetunto, jos omia virheitä myönnä. Toimiiko se myös toisinpäin?
Hienoa, Vieras. Kyllä otaksun, että naisilla, joiden on sangen hankalaa pyytää anteeksi, on myös itsetuntovaikeuksia. Että itsetuntoasiat tässä eivät tee eroa toisistaan oli kyseessä mies tai nainen.

Olen samaa mieltä. Sanon vielä, että jos hän sinusta aidosti välittää, osaa myös pyytää anteeksikin. Eikö?
Takaisin alkuun
pieni vikkelä
LähetäLähetetty: 25.10.2007, 20:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Anteeksipyytäminen, niin eihän tuo vaikeata ole mutta esittäisin teille naisille kysymyksen onko teille se anteeksiantaminen vaikeaa.
Sillä monesti naiselta anteeksipyydettyäni olen myöhemmin saanut huomata anteeksipyytöni olleen täysin hyödytön, asia otetaan naisen taholta yhä uudestaan ja uudestaan esille.
Vaaditteko sata tai kenties tuhat anteeksipyyntöä ennenkuin anteeksianto on mahdollista. Sad Jos joskus antaisi anteeksi voisi miehenkin olla helpompi sitä pyytää. Shocked
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.10.2007, 20:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Vieras kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Sanon vielä, että jos hän sinusta aidosti välittää, osaa myös pyytää anteeksikin. Eikö?
Kyllä se myös kertoo aidosta todellisesta välittämisestä.
Tässä on vain kysymyksessä se anteeksipyyämisen vaikeus miehille, lähinnä heille tarkoitettuna. Tässä ei käyty läpi, sitä, että pitäisikö jonkun pyytää minulta anteeksi.

Itselle oli vaikeata opetella sanomaan: "anna anteeksi. Olin taas paha suustani" tjms. Mutta ymmärrettyäni, mitä ihminen kaikkineen on, se vahvisti. Ymmärsin, että olen paljon vahehmmalla pohjalla, kun olen pyytänyt anteeksi.

Koska minä omaan henkisesti niin paljon kapasiteettia ja se on voimakasta, saatan tahattomasti loukata ketä tahansa. En sitä tahdo tehdä. Vaan luoda ystävällisyyden henkeä ihmisten välille, koska koen maailman niin totaalisen kalseana ja kylmänä paikkana, että jonkun ihmisen on tuotava inhimmillisyyttä kovaan maailmaan.
Minulla on ystävällinen ote jokaiseen ihmiseen, koska enhän halua itsekään tulla kohdelluksi kaltoin/välinpitämättömästi/julmasti/loukaten.

Tämä tietenkään ei poista sitä tosiasiaa, että kettuilen, käytän tässä nyt lievempää ilmausta sanasta vittuilu, kun olen tarpeeksi kovilla kierroksilla. Tai minulla on jotain, mitä en ihmisyydessäni kykene juuri sillä nimenomaisella hetkellä käsittelemään.
Seuraa se, että joku saattaa niin paljon ärsyttää, että alan kettuilemaan ja sanon kärkkäästi omat mielipiteeni.

Esimerkiksi: sovin tästä asiasta modejen kanssa, että jos he huomaavat, että nyt Tulisydämmellä menee pahasti ylikierroksilla, kertovat siitä minulle ajoissa, että osaan pysäyttää menon ja tientenkin kaikessa ystävällisyyden hengessä.

Ja minä uskon, että jos käyn tosi kovilla kierroksilla, minuun otetaan yhteyttä ja yritetään rauhoittaa touhtunut minuuteni.

Sadistinen Mies on saanut minut monesti katsomaan tilanteita toisin silmin, kiitos hänelle, että hän on sen tehnyt ja monelle muulle myös, joka on auttanut minua.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.10.2007, 21:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

pieni vikkelä kirjoitti:

Vaaditteko sata tai kenties tuhat anteeksipyyntöä ennenkuin anteeksianto on mahdollista. Sad Jos joskus antaisi anteeksi voisi miehenkin olla helpompi sitä pyytää. Shocked
Niin, totta, anteeksipyytäminen siinä tapauksessa, että nainen ottaa saman jutun useaan otteeseen esiin, on hyödytöntä.
Se nöyryyttää miestä ja sitä minä en siedä, perkele Evil or Very Mad ! Kun se tehdään niin, että saadaan toinen oikein kynnysmatoksi.

Tässä kohtaa voisi kysyä naisilta: missä teidän itsetuntonne ja vahvuutenne on, teidän, jotka nöyryytätte miehiä, älyttömällä "lällälää" lurituksillanne.

Eikö naiset tajua, että moni mies, kun he pyytävät anteeksi, myös tarkoittavat sitä.
Koska mies ei välttämättä osaa sanoa kuin: "anna anteeksi", se on vain tajuttava, että mies tarkoittaa, mitä sanoo.
Näin näen asian.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker