Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Sen, mitä toiselle antaa, saa takaisin...?
-JP-
LähetäLähetetty: 26.10.2007, 9:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Lok 2007
Viestejä: 31
Paikkakunta: Turun seutu

Tulisydän: anteeksi.
Luin vielä kertaalleen koko jutun läpi ja huomasin että sun asenteesi ei ollutkaan niin hyökkäävän oloinen, kun kolleegasi Eliksiirin.
Minun mielestäni Vieras ei käyttäytynyt lainkaan itsekkäästi eikä agressiivisesti vaan kysyi asiallisesti apua pulmaansa.
Sitäpaitsi tuo edellinen postaukseni oli kirjoitettu pilke silmäkulmassa josta johtuen asensin myös hymiön viestiini Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 26.10.2007, 10:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Kolleega? Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 26.10.2007, 10:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

-JP- kirjoitti:
Tulisydän: anteeksi.
Luin vielä kertaalleen koko jutun läpi ja huomasin että sun asenteesi ei ollutkaan niin hyökkäävän oloinen, kun kolleegasi Eliksiirin.
Not at all, sellaista sattuu, tässä sivumennen mainiten hyvä esimerkki ihmisestä, joka osaa pyytää julkisesti kaiken kansan nähden anteeksi. Kiitos siitä.
Miten minä olen Eliksiirin kanssa kolleega? Hassua. Eliksiiri on mode, minä en.
Niin tai näin kiva yhdistelmä Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-JP-
LähetäLähetetty: 26.10.2007, 10:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Lok 2007
Viestejä: 31
Paikkakunta: Turun seutu

Tarkoitin sillä kolleegalla lähinnä sitä, että molemmat olette tommoisia himopostaajia ja aina suuna päänä työntämässä nokkaanne joka asiaan..
Ja nyt huom. -> Very Happy
Joo, mutta eiköhän lopeteta tämä offtopikki tähän ja odotetaan mielenkiinnolla, josko herra "Vieras" kertoisi, että miten asia etenee..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 26.10.2007, 10:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Mielipiteitä on monia, eikä mielestäni JP:llä tai "muilla miehillä" ole sen kummempaa oikeutta tyrmätä naisnäkökantaa asiaan - vaikka se olisikin tiukempisävyinen kritiikki. Täysin asiallinen kuitenkin.

Meidän miesten on helppo tuomita "on se nyt kumma kun ämmä ei ota suihin". Naisten silmin asia saattaa olla hieman erilainen.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
-JP-
LähetäLähetetty: 26.10.2007, 10:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Lok 2007
Viestejä: 31
Paikkakunta: Turun seutu

Eihän ketjun aloittaja ketään (eikä varsinkaan tyttöään) ole tuominnut.
Mielestäni oli varsin nöyrällä asenteella liikkeellä ja pyysi apua.. Olenkohan ainoa, joka näkee asian näin?
Eihän naisten tarvitse suihin ottaa jos eivät halua, mutta itse toivoisin, että nainen osaisi kertoa jonkin syyn, ettei miehen tarvitse sitä syytä täältä etsiskellä ja arvuutella..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 26.10.2007, 11:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

-JP- kirjoitti:
Tarkoitin sillä kolleegalla lähinnä sitä, että molemmat olette tommoisia himopostaajia ja aina suuna päänä työntämässä nokkaanne joka asiaan..
Ja nyt huom. -> Very Happy

JP
Tämä on mielenkiintoinen saitti kaikkineen, siksi viihdyn täällä. Täällä on hyviä asiallisia kirjoituksia ja mielipiteitä.

JA minä olen, totta, suuna ja päänä täällä Laughing en nyt kuitenkaan kaikkeen asiaan. Sillä minä valitsen.
Ja vielä tiedoksi JP, jäin Härskiin kiinni, vaikka yritin irrottautua koko tästä saitista, tässä taannoin.
Ehkäpä juuri Härskin vuoksi täällä olen, ken tietää?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 26.10.2007, 11:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Aika hiljaista muuten noiden himopostausten suhteen. Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 26.10.2007, 12:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

-JP- kirjoitti:
Eihän ketjun aloittaja ketään (eikä varsinkaan tyttöään) ole tuominnut. Mielestäni oli varsin nöyrällä asenteella liikkeellä ja pyysi apua.. Olenkohan ainoa, joka näkee asian näin?


Eihän ketjun aloittaja tuomitseva ollutkaan, eikä kukaan itse hänen naistaan kohtaan. Sen sijaan tuomintaa tuli aika lailla tähän ketjuun vastanneille naisille Laughing

Lainaus:
Eihän naisten tarvitse suihin ottaa jos eivät halua, mutta itse toivoisin, että nainen osaisi kertoa jonkin syyn, ettei miehen tarvitse sitä syytä täältä etsiskellä ja arvuutella..


Välttämättä sen kummempaa syytä ei ole. En minäkään diggaile menkkaseksistä, eikä siihen sen kummempia perusteita ole Shocked

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 26.10.2007, 14:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Koska minua syyllistetään nyt huonosta ulosannistani, käydäänpäs perustelut läpi kohta kohdalta. Aloittajaa en syyllistä mistään, mutta kirjoitan vastauksen siten miten itse sen koen. Jos on valmis tuomaan ongelmansa päivänvaloon, niin silloin pitää myös pystyä ottamaan palautetta vastaan. Ymmärsin varsin hyvin asian itsekkäästä puolisosta, mutta en vaan todellakaan nähnyt sen tässä kohdassa toteutuvan. Todennäköisesti kyseessä on ensimmäinen pitkä parisuhteesi, jonka vuoksi haet vielä näitä asioita. Toista ihmistä ei voi muuttaa, itse on vain pyrittävä asiat jäsentämään niin omassa päässään kuin elämässäänkin. Arvojärjestys elämässä (myös parisuhteessa) määräytyy yleensä aika paljon elettyjen vuosien mukaan.

(Ja BTW, Bi-vaimon on tälle viestille turha sanoa ... taikka jaata. Se on niin kiimainen aina, ettei sovi normaalien naisten kastiin mitenkäänpäin. Laughing )

Anonymous kirjoitti:
Olemme seurustellut muutaman vuoden tyttöystäväni kanssa, mutta seksielämä ei ole ollut aivan parhaimmillaan. Alussa seksiä oli enemmän ja joissain vaiheissa myöhemminkin paljon (joskus taas hiljaisempaa)

Eli jos tästä lähdetään liikkeelle, niin mielestäni tämä kuulostaa varsin normaalilta parisuhteelta. Aika harvassa suhteessa alkumetrien huuma pysyy yllä vuodesta toiseen; elämä tasaantuu, arkeen tulee paljon muutakin ja mieli menee mm. vuodenaikojen mukaan radalta toiselle. Mikä olisi aloittajalle sopiva määrä seksiä? Mikä naisystävälle? Jos asiasta tekee ongelman itselleen, se varmasti myös on sitä.
Lainaus:
Jos minun pitäisi sanoa, saanko seksissä enemmän siitä, että annan toiselle fyysistä nautintoa vai siitä, että sitä itse saan... En osaisi päättää. Tietysti oma fyysinen nautinto on tärkeää, mutta kyllä siitä toisen tyydyttämisestä saa paljon. Tyttöystäväni sanoisi kysyttäessä samoin, mutta miten käytännössä? Kuinkakohan monta kertaa olen nuollut häntä orgasmiin saakka (ilman esim. panemista) ja sen jälkeen seksi on loppunut siltä kertaa.

Eli tässä tulee minulle sitä ristiriitaista infoa. Aluksi kerrotaan kuinka saa tyydytystä myös antamisesta, mutta lopulta itketään verisiä kyyneliä, jos nainen ei olekaan sillä kertaa hoidellut isäntää. Jos ihan oikeasti aletaan laskemaan tälläisiä asioita parisuhteessa, mistä tahansa asiasta saadaan äkkiä ongelma aikaiseksi.

Tässä kohtaa tulee miettiä myös sitä, millaisesta tilanteesta mikäkin on lähtenyt liikkeelle. Halusiko nainen alun alkaenkaan sillä hetkellä seksiä vai oliko lähestyminen yksin miehestä kiinni? Miksi mies lopetti "seksin" siihen naisen saamiseen? Jos mies antoi naisen ymmärtää haluavansa vain piristää naisen tylsää iltaa, niin miksi yllättäen vaatia sitten takaisin samaa itselleen? Monesti naiset lukee viestejä niin paljon enemmän kuin miehet todellisuudessa edes antavat ja esim. jos läpi paistaa vaan miehen oma halu sängyssä, niin naisen halut varmasti sammuvat. Jos nainen edes hieman vaistoaa olevansa vain "jakorasia", hän heittää jarrut päälle nopeastikin... Nainen on outo eläin ja saa halutessaan aikaan ihan millaisia mielikuvia vain! Ja jos tilanne on vielä esim. seksin osalta kärjistynyt, niin nainen ihan varmasti aistii asioita jokaisella solullaan.

Lainaus:
Keskustelu seksistä ei ole sinänsä ongelma; hän tietää mitä minä haluan ja minä mitä hän haluaa.

Siinäpä se. Molemmt tiedätte haluavanne eri asioita; sinä hirveästi ja nainen paljon. Missä on kultainen keskitie ja kompromissi? Sinä vaadit edelleenkin sen mitä olet itse halukas saamaan ja nainen ei pysty antamaan sinulle sitä mitä sinä haluat... Olisitko valmis tulemaan yhtään vastaan vai haluatko naisesi tekevän asiat vain sinun mieliksesi? Monesti tässä kohdassa lopahtaa naiselta loputkin innokkuudesta, kun aina on vaan jotain mitä tulisi tehdä, vaatimuksia odottamassa.

Lainaus:
Jos pyydän vaikkapa ottamaan minulta suihin, hän tekee sen, mutta oma-aloitteisesti tätä ei tapahdu kuin erittäin harvoin (tai melkeinpä ei koskaan). Kuinka paljon minä siitä saan, kun toinen suorastaan vaikuttaa vaivautuvan minun tyydyttämisestä pyydettäessä?

Tässä taas tilanne. Istun katselemassa tv:tä ja pohdiskelemassa viikon ruokalistaa, kun mies yht´äkkiä vetää vieressä housut kinttuun ja pyytää ottamaan suihin. Shocked Loputkin halut lähtivät saman tien. Voisiko siis sen pyytämisen jättää pois ja vietellä sen naisen hommaan mukaan jotenkin muuten? Menemällä vaikka viereen, kertomalla kuinka hyvältä nainen näyttääkään villasukissaan ja suukottelemalla samalla. Tässäkään kohtaa miehen ei tule näyttää omaa kiihkoansa repimällä vaatteita pois, vaan herättää se naisen halu pintaan; antaa naisen huomata olevansa ihan oikeasti se miehen keskipiste, ettei miehellä ole tällä hetkellä mtään muuta ajatusta päässä. Jos nainen taas tässäkin kohtaa vaistoaa miehen kyrvän olevan jo valmiiksi pystyssä, niin tod.näk. hän antaa miehelle lähdöt hyvinkin nopeasti.... Nainen ja mies vain kertakaikkiaan toimii eri tavalla ja toimia täytyy sen mukaan.

Lainaus:
Monet naiset varmasti tyydyttävät miestään kuukautisten aikana?

Tämä on todellakin viikko elämästä! Ja taas kerran minun täytyy todeta, että se viikko ei naisen elämässä ole paras mahdollinen. Toisilla naisillä ihan oikeasti olo on niin kehno, että tekee mieli vetää pussi päähän ja paeta vuoristoon.

Lainaus:
Jos pyydän häntä tekemään mulle jotain ja hän aloittaisi tekemään sitä sen vuoksi. Tuntisinko, että hän todella haluaa sitä tehdä? Miksi hän ei sitä oma-aloitteisesti tee (eikä syy ole suihinotto, koska mitään ei tapahdu edes käsillä)?

Taas se pyytäminen. Jossain tilanteessa se voi olla ihan ok, mutta aika harvassa kuitenkin. Jos mieheni pyytäisi minun tekemään jotain ilman omaa ehdokkuuttani moiseen, niin ihan varmasti se olisi jotenkin velvollisuudesta tehtyä. Jos pyydät asiaa naiselta useinkin, hän ehkä vaistoaa sinun haluavan aina vaan häneltä tätä yhtä ja samaa. Naisesta voi tuntua todella ikävälle ajatus painostamisesta, siitä että taas se ruinuaa seksiä... Tässä kohtaa halut ihan oikeasti vain katoaa.

Lainaus:
Kyllä nyt se on pakko olla päivän selvää, että minäkin kosketusta kaipaan.

Kyllä, mutta jos tuot sen jokaisessa mutkassa esiin ja se heijastuu kaikissa tekemisissäsi, niin tod.näk. nainen ei pysty sulattamaan asiaa omaan tahtiinsa.

Lainaus:
Onko kellään muulla "itsekästä" paria?

Ehkä kyse ei siis ole itsekkyydestä, vaan naisen oman paikan löytämisestä. Teidän tulisi löytää jokin kultainen keskitie ja pohtia asiaa siltä kannalta; se mikä on sinusta hyvin ja oikein, ei välttämättä ole sitä kumppanistasi. Sinun tulisi löytää naisesi halut naisen näkökannalta katsottuna, ei omistasi. Ja todellakin jos nainen vaistoaa miehen jylläävän testosteronin aamusta iltaan, päivätä toiseen, voin vakuuttaa naisen laittavan luukut kiinni. Naiselle voi tulla olo myös omasta riittämättömyydestä, joka haluja ajaa alaspäin. Yleensä nainen tarvitsee ensin pyyteetöntä rakkautta, hyväksyntää ja hellyyttä, vasta sitten seksiä.

Lainaus:
Itse olen hänelle sanonut, että jos on haluja, vaikkapa kummallisia sellaisia, olen valmis; jos se on sitä, mistä hän kicksit saa.

Entä jos naisesi ei esim. nauti siitä suihinotosta millään ja saa siitä vain huonoja kicksejä, entä sitten? Vaaditko sitä häneltä silti? Joillekin se ihan tavallinen seksi on vaan sitä parasta, toiset eivät taas saa siitä mitään irti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 26.10.2007, 17:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Eliksiiri kirjoitti:
(Ja BTW, Bi-vaimon on tälle viestille turha sanoa ... taikka jaata. Se on niin kiimainen aina, ettei sovi normaalien naisten kastiin mitenkäänpäin. Laughing )


Nyt (odota hetki, käyn masturboimassa) en (odota hetki, käyn naimassa) ymmärrä (odota hetki, käyn lesboilemassa) ?

En sano juu (koska nuolen juuri pimpsaa) enkä jaa (koska otan juuri suihin).
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 26.10.2007, 18:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eliksiiri kirjoitti:
Tässäkään kohtaa miehen ei tule näyttää omaa kiihkoansa repimällä vaatteita pois, vaan herättää se naisen halu pintaan; antaa naisen huomata olevansa ihan oikeasti se miehen keskipiste, ettei miehellä ole tällä hetkellä mtään muuta ajatusta päässä. .


Kuten signaturessani sanotaan... Cool

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker