Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  ei täältä sexii saa
BlackEyes
LähetäLähetetty: 23.11.2007, 13:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 22 Hei 2007
Viestejä: 3

pettynyt kirjoitti:
Moikka kaikille! nää sivut on ihan syvältä kaikki yrittänyt, mutta ei täältä sexii saa, kaikki vaan haluu rahaa sexistä.


Varoitus! Tämä teksti on kirjoitettu kieli poskella.

Niin. Vai pitäisi seksistä vielä maksaakin? No juu. Sitten pitää kyllä olla jotain erikoista ja todella sävähdyttävää. Vaikea edes kuvitella, että maksaisi vaikka 300€ jostakin pikku panosta.
Joo. Kyllä täältä varmaan seksiä saa. Kirjoitat vain 500 henkilökohtaista fiksua kirjettä naisille ja laitat 50 ilmoitusta itsestäsi eri kategorioihin. Joku varmaan tärppää? Ellei sitten ole tämän näköinen:

http://www.mushytime.com/blog/wp-content/uploads/2007/03/ugly_fat_man_big_tummy_funny_pictur.jpg

Jos ei spämmääminen auta niin viimeisenä toivona voi tehdä seuraavaa:

1. Mene sukupuolenvaihdosleikkaukseen. Kun olet nimimerkillä "Päivi" niin flaksi käy. Niin typerää ilmoitusta et osaa kirjoittaa, etteikö joku siihen vastaisi.

2. Ala homoksi. Palsta on täynnä epäheteroita ja taas postia tulee niin, että palvelin tukkeutuu.

3. Hoida itsesi vankilaan. Kirje kiven sisältä sykähdyttää hoiva vaistot naisilla ym. Kirjemäärän voi
maksimoida niin, että ilmoitat istuvasi raiskauksesta. Jännitystä kaipaavat sinkut suorastaan kerjää
postia.

4. Hae itseäsi selvästi vanhempaa tavaraa. Suomen kulttuurissa ollaan hyvin ikärasistisia seurapalstoilla.
Eteenkin naiset, mutta se ei yleensä koske niin päin, että mies on nuorempi. Taas kolisee postiluukku
kun sympaattiset mummot kanfertippa sokeripala suussa haluaa muistella menneitä.

Jep jep. Jos ihan oikeasti haluaa seuraa niin hoida itsesi kuntoon ja pukeudu sopivasti sekä mene ravintolaan. Tanssin osaaminen auttaa. Jos käyt 10 kertaa "kiitoradalla" niin vähintään kolmena kertana homma toimii eikä tarvitse kaivaa kuvetta.

_________________
Absit ira in puniendo.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 23.11.2007, 15:28  Vastaa lainaamalla viestiä






mutta pitää olla joko pohjoissuomessa,keski suomessa tai hesan alueella ei pohjanmaalta ja vain rahalla saa
Takaisin alkuun
Liituzka
LähetäLähetetty: 24.11.2007, 5:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 29 Syy 2007
Viestejä: 7
Paikkakunta: Helsinki

Pettynyt kirjoitti:
TREFFIPALSTALLA NAINEN HAKEE MIESTÄ, ja olen saanut sellaisen käsityksen, että siellä kaikki ilmoituset on niitä jotka antaa vain maksullista seksii, ois kiva jos pääsis ilman maksuu nauttimaan seksii.


Lueskelin mielenkiinnolla tätä aihetta ja jo tässä vaiheessa tuli hieman sellainen olo, että kunhan periaatteesta pääsee valittamaan ja ihmiset vielä reagoi, niin hyvä on.
Voisin itse jopa melkein loukkaantua tästä väitteestä, koska olen usein laittanut oman ilmoni kyseiselle palstalle ja aina olen saanut mitä olen halunnut _TÄYSIN_ veloituksetta. Se on (nyt vielä vihoviimesen kerran) ihan vastauksen ulkoasusta kiinni vastaanko vai en. Kun monesti tuntuu, ettei suomalaiset miehet osaa lukea. Jos laitan ihan selvän ikähaarukan, niin silti tulee reilusti vanhempien miesten vastauksia ja sitten ihmetellään miksi mua ei kiinnosta. Eikä voisi myöskään vähempää kiinnostaa nämä "Mun kalu on 22cm ja mä oon tosi lihaksikas ja komee. Naidaanko?" vastaukset. Mietyttää aina, että jos on niin lihaksikas ja komee niin eikös sitä sitten muuten saa kun vonkaamalla netissä?

Joo ja takasin asiaan, tämä viimeinen pohjanmaa kommentti vahvisti sen mitä epäilinkin, ehkäpä sieltä ei sitten netin kautta löydykään, kuule jos olet sitä mieltä että helsingistä saa, niin mikset tulisi helsinkiin? Ja mun mielestä on aika kornia alkaa runoja krjottelemaan seksiseura ilmotuksiin.. Ehkäpä juuri ne runot saattaa ollakin ongelmasi? Shocked

_________________
My life´s just an old mans memory..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 2.12.2007, 14:01  Vastaa lainaamalla viestiä






Jep jep. Jos ihan oikeasti haluaa seuraa niin hoida itsesi kuntoon ja pukeudu sopivasti sekä mene ravintolaan. Tanssin osaaminen auttaa. Jos käyt 10 kertaa "kiitoradalla" niin vähintään kolmena kertana homma toimii eikä tarvitse kaivaa kuvetta.[/quote]



Höpöhöpö, hyvä jos 1 kerta 20 tärppää.. Olenkin tässä sinkuksi jäätyäni kohta tuon 20 kertaa radalla käynyt joten olen hyvin toiveikas että jos ei seuraavalla niin sitten ainakin sitä seuraavalla kerralla ei tarvi tulla yksin kotiin Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker