Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Striptease ja privaatti

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Striptease ja privaatti  ~  Thai-hieronta
Vieras
LähetäLähetetty: 20.11.2007, 13:02  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
kemin thai-hioronnassa sai satiaiset


Kummasta, uudesta vai vanhasta paikasta. Olen ajatellut mennä niin tietäis varoa
Takaisin alkuun
mansikka
LähetäLähetetty: 27.11.2007, 19:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





On se kumma kun tässähän kohtaa kysynnän ja tarjonnan laki. Miksi tämä on sitten ongelma?

Harva varmaan on ajatellut asiaa niin laajasti.
Suomalainen mies lähtee lomalle Thaimaahan. Siellä hän tapaa viehättävän naisen jonka kanssa haluaa perustaa perheen. Perhe asuu suomessa miehen työn vuoksi. Harvalla köyhällä thai tytöllä on varaa elättää suomalaista miestään ja perhettään.

Tyttö ei kieliongelmien vuoksi saa muita töitä kuin ehkä siivoojana. Niissäkin tarvitaan usein suomenkielen taitoa.
Mitä tyttö voi siis tehdä elääkseen? Ja vielä pitäisi jäädä rahaa lähetettäväksi perheelleen. Käytännössähän lapset elättävät eläkeläisvanhempansa siellä. Jokainen lapsi antaa voitavansa.
Siivoustöistä ei paljoa käteen jää eli hieronta on toinen vaihtoehto. Siellä voi sentään tienata "extraa" seksipalveluilla. Tytöt tekevät tämän rahan vuoksi, perheensä eteen he jopa myyvät itseään.

Jos nämä hierontapaikat lakkautetaan niin tytöt joutuvat työttömyyskassalle. Vanhemmat jäävät ilman rahaa. Mahdolliset lapset ilman koulutusta. Onko se sitten hyvä?

Tästä syystä on hyvin loukkaavaa kun mediassakin pelleillään näiden naisten kustannuksilla.
Eihän kukaan tuollaista työtä tekisi ellei ole pakko? Kyllä jokainen meistä haluiaisi elää hyvin ja olla onnellinen, olla hyvässä työssä ja tienata mukavasti. Kaikilla ei vain ole sellaista mahdollisuutta.

-mm-
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 27.11.2007, 22:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Olen kyllä sitä mieltä, että thai-naisella on samanlaiset mahdollisuudet elämässä kuin muillakin naisilla Suomessa: Kielen voi oppia, ammattiin voi kouluttautua yms... Jos nainen on naimisissa suomalaisen kanssa, on mahdollisuudet vielä suuremmat kuin esim. muilla maahanmuuttajilla; hänellä on sentään suomen tavat ja mahdollisuudet tunteva ihminen lähellään.

Kuka tahansa meistä voisi millä tahansa verukkeella alkaa tekemään moista... Jos minä muuttaisin vieraaseen maahan, niin uskoisin kyllä psytyväni muuhunkin kuin itseni kauppaamiseen. Silloin mieheni tehtävä olisi tukea minua ja auttaa etsimään koulutusta ja työtä. Itse ainakin olisin kiitollinen jopa siivojan työstä, koska kyllä silläkin lapselle saisi puhtaat vaatteet ja ehkä itsellekin voita leivälle.

Mielestäni nämä kaikki ovat valintoja, jotka ihminen tekee aivan itse -harvoin siis pakon edessä. Jokainen valitsee omat syynsä "alalle" ryhtyäkseen ja minä kunnioitan niitä... Mutta turha on väittää, että tässä yhteiskunnassa on PAKKO lähteä itseään myymään. Ehkä sitten, jos ei tyydy mahdolliseen elintasoon tai on muuten saanut elämänsä solmuun mm. raha-asioilla...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 27.11.2007, 23:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Jos" mansikka" ja muut makeat marjat seuraavan kerran kun käytte Thaimaassa "sosiaalikäynnillä" ,niin ettei homma menisi pelkäksi panemiseksi ja jos oikeasti huolettaa thai-tyttöjen elämä ,siihen seuraava vinkki :Jättäkää pano väliin ja antakaa raha ilman seksiä ,sanotte olevanne "globaaleja sossu-tätejä" ja maksatte heidän ja heidän lapsien koulutuksen yms.Vielä ehkä parempi neuvo olisi jos kaikki "thai-kulttuurista kinostuneet" perustaisivat globaalin "thai-apu" rahaston.Säilyy sielu puhtaampana ,ettei tarvitse sitten koto-suomessa terminaalissa selitellä kalliin viinalastin kanssa , kuinka huonosti heillä on asiat ja paljonko halvimmillaan "tavaraa" sai. Laughing Kuten eräs karsea laulaja asian totesi "älä selitä ,vaan tilitä..... Rolling Eyes

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 28.11.2007, 0:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Siivousalan palkat eivät ole ihan niin paskat kuin sohvalta istuen aina kuvitellaan... Epäilenpä että useammalle pienelle ja nuorelle thaitytölle on vaan paljon mukavampi vain muutaman kerran päivässä runkkailla satunnaisia äijiä, kuin ihan työkseen siivota 8 tuntia.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Form
LähetäLähetetty: 28.11.2007, 12:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 25 Mar 2007
Viestejä: 2

No jos käännettäis asetelmaa vähän eri suuntaan...

Eli jos nyt joku haluaisi ihan oikeasti tällaisen itämaisiin ideoihin pohajutuvan kunnollisen hieronnan, niin onko sellainen Suomessa ylipäätään mahdollista? Vai ovatko kaikki thai-paikat vain prostituution verhoja?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 28.11.2007, 20:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Todennäköisesti, koska muistan jonkun joskus maininneen, ettei esim. naisilla ole pääsyä kyseisiin mestoihin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 9.1.2008, 16:32  Vastaa lainaamalla viestiä






Itse olen käynyt thai hieronnassa vain kerran (Kokkolassa). Itse hieronta oli sellaista "hipelyä" eikä mitään vääntöä niin, että paikat paukkuu, mutta kyllä se rentouttavaa oli.

Välillä tarjottiin kyrvän hieromista 20€ ja suihinotto 30€. Tosin ujona poikana (ja kihloissa olevana) jätin väliin.

Alunperin menin sinne hierontaan ihan uteliaisuudesta, mutta kaveri ei oiken tykännyt siitä.[/b]
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Striptease ja privaatti

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker