Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Hyvä deitti-ilmoitus
assa
LähetäLähetetty: 29.1.2008, 15:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tulisydän kirjoitti:
Se kertoo, että mies on alakynnessä kun muuta tekstiä ei tule kuin kiroilua ja päällepäätteksi uhkailua.


Kiroilu ja uhkailu ovat kaksi eri asiaa. Ja niitä voimasanoja voi käyttää hallitusti, jopa huumorillakin.

Toki jos koko lauseen sisältö kiteytyy vain ärrrkeleihin, niin kyllähän se paremman artikulaation korviketta taitaa olla.

Tulisydän kirjoitti:
Alkoholin käyttö rikkoo ihmissuhteet ja oman terveyden. Alkoholi vie kaiken.


Viina on viisasten juoma - useimmille se ei ikävä kyllä sovi. Silti on iso joukko ihmisiä jotka ovat ihan yhtä miellyttäviä, elleivät jopa mukavempia humalassa kuin täysselvinä. Joten ei kannata yleistää tässäkään.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 29.1.2008, 15:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Mulli kirjoitti:
Oikeinkirjoitusta arvostetaan naurettavan paljon ... Näinköhän tässä löytyy tällekin keskustelulle sellainen selitys, että netissä keskustelevat ihmiset ovat kokolailla nörttejä? Nämä oikeinkirjoitusvaatikukset kun esiintyvät monesti juuri nörttien itse kehittämissä säännöissä.


Kyllä perus kielioppisääntöjen noudattaminen on minusta aivan yhtä oleellinen asia nettikeskustelussa, kuin miellyttävä puhetapa kasvotusten.

Jäsentelemätön 50 rivinen teksti ilman ainuttakaan välimerkkiä tai isoa alkukirjainta (parhaimmillaan vielä caps-lock pohjassa kirjoitettuna - HUUTAEN) antaa ihan yhtä vakuuttavan kuvan kuin baarissa reilussa laitamyötäisessä laukaistu laini "mssssullonkivattissit lähetääksmeillepanee?"

Ei muuten montaa päivää ole kun Dr.Phill juuri kävi läpi töllöttimessä vinkkejä onnistuneeseen online-deittailuun. Sielläkin kovasti painotettiin huomiota oikeinkirjoitukseen ja sisällölliseen tekstiin - Eihän Dr.Phill ole koskaan väärässä, eihän? Laughing

Mulli kirjoitti:
Säännöillä tarkoitan kasaa selityksiä, joilla käsivartensa hiirellä olkipillin vahvuisiksi treenailleet tapaavat yrittää nostaa itseään porukan eliittiin.


Vaikka melko värikkäästi asian ilmaisitkin, osittain olen samaa mieltä tässä. Joillekin itsetunnon kohottajana virtuaalielämässä toimii tietynlainen "elitismi" keskustelun ulkoasun ja sanahelinän suhteen.

Mutta menee aika paljon ohi aiheesta, jos toimivasta deitti-ilmoituksesta puhutaan.

Mulli kirjoitti:
Ei ole kovinkaan mukavaa lukea viestiä, jossa joku ilmoittaa olevansa kiimainen ja arvelee kolmella lauseella saavansa pillua, vaan mitäpä tuosta? Joku itsensä juuri sillä hetkellä villiksi ja vastuuttomaksi tunteva naaraseläjä saattaa innostua hyvinkin moisesta ja käydä ko Raaka-Arskan astuttavana.

Ja kyllä minut täytyy erikseen ihmetellä niitä naistenkin - toisinaan jopa huikean epärealistisia - vaatimuksia noilla deittipalstoilla. Tapaan huvittaa itseäni aika-ajoin mokomia lukiessa. Herätkää pahvit! Pillu ei ole timanttikaivos.


Tästäkin aiheesta joskus juteltiin.

Ikävä fakta on että jos elävässä elämässä miesten ja naisten välinen sitoutumattoman seksin kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa, niin nettimaailmassa suhdeluku on vielä huomattavasti onnettomampi.

Jokaista seksiseuraa hakevaa naista kohden löytyy arviolta 5000 siihen valmista miestä, joten varaa on tosiaan valita seinäruusullakin. Seksiseuraa hakevien miesten on näillä kriteereillä oltava hyväkroppaisia, isoelimisiä, henkeviä ja mielellään menestyneitäkin - kun taas naiselle riittää suurinpiirtein se että löytyy reikä tai pari joita vielä voi maksutta hoonata.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 29.1.2008, 18:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:

Kiroilu ja uhkailu ovat kaksi eri asiaa. Ja niitä voimasanoja voi käyttää hallitusti, jopa huumorillakin.
Niin ovat, ne vain sattuvat olemaan samassa viestissä ja vieläpä HUUTAEN <- huom.
En minä sitä sillä, kyllä mullakin mokomia sampereita tulee välillä, mutta ei ne maailmaa kaada eikä mun elämää, vaan tapa olla toinen viestittää itseään minulle kyllä tekee asian ihan selväksi
assa kirjoitti:

Toki jos koko lauseen sisältö kiteytyy vain ärrrkeleihin, niin kyllähän se paremman artikulaation korviketta taitaa olla.

Niin, mun mielestä on täten sitten parempi, ettei artikuloi millään tavoin. Roskiin mä sellaiset viestit nappaan suoralta kädeltä. Toviksi jää paha maku suuhun, mutta elämä jatkuu

assa kirjoitti:

Viina on viisasten juoma - useimmille se ei ikävä kyllä sovi. Silti on iso joukko ihmisiä jotka ovat ihan yhtä miellyttäviä, elleivät jopa mukavempia humalassa kuin täysselvinä. Joten ei kannata yleistää tässäkään.


Totta tuo. Tiedän ainostaan yhden miehen, joka on vaan mukava, mitä enemmän huppeliin tulee. Enkä suinkaan yleistä.
Kysymyksessä oli vain se, että jos minä etsisin puoliskoa, niin kyllä katsoisin nuo juomatavat heti alkuunsa.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 29.1.2008, 18:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Mulli kirjoitti:
Oikeinkirjoitusta arvostetaan naurettavan paljon ... Näinköhän tässä löytyy tällekin keskustelulle sellainen selitys, että netissä keskustelevat ihmiset ovat kokolailla nörttejä? Nämä oikeinkirjoitusvaatikukset kun esiintyvät monesti juuri nörttien itse kehittämissä säännöissä.


Suotavaa olisi oman edun vuoksi jäsentää kirjoituksena luettavaan muotoon. Minä en jaksa lukea tälläista:
....nytkunei olemuutatekemistä...ajattelin....vähänkirjoittaaja jahauskuuttaa immeisiä...ei mulla oikein kunnon huuli,lennämuttayritän tässä...jotain

Juuri tuossa muualla luin yhtä viestiä. Tarina oli erittäin mukaansatempaava, mutta voi, voi, rivitys puuttui. Ja hankalaahan se on sellaista yhtä pötköä yrittää lukea.

En todellakaan pidä ihmistä nörttinä, jos hän osaa jäsentää, rivittää, yksinkertaistaa sanomansa luettavaksi.
Ja tiedoksi sinulle mulli: Minä olen pilkunviilaaja, mitä tulee isoihin alkukirjaimiin, pilkkuihin ja pisteisiin.
En välitä, vaikka niitä muilla ei olisi, kuten mulla, mutta mulla pitää olla just, eikä melkein.
Ja tuo on vain ominaisuuteni, ei mikään muu, ei syytös kenellekään.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mulli
LähetäLähetetty: 29.1.2008, 20:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 19 Jou 2007
Viestejä: 97
Paikkakunta: Kanta-Häme

Pitäisikö Tulisydämen sitten pysytellä kirjakielessäkin, jos kerran niin kovin tarkkaan näitä oikeinkirjoituksen sääntöjä viilataan? Käsittääkseni Suomen kielen kielioppi ei tunne sanoja mulla, sulla, just jne. Rolling Eyes

Tunteneeko tuon jne:n?

Yhtäkaikki. Alamme kuulostaa lähinnä Kaurimäen elokuvien hahmoilta, jos alamme tämän kielen kanssa kovin tosikoiksi. Onko se nyt oikeasti niin hirmuisen tärkeää?

Entäs lukihäiriöiset, sanasokeat ja ulkomaanelävät? Ovatkos nuo automaattisesti kelvotonta kansaa, kun tuon kieliopin kanssa on hiukan niin ja näin? Ikäviä kenties?

No joo... Amerikkalaiset kyllä ovat sekä lukutaidottomia, että ikäviä aaseja, mutta niitä tuskin tarttuu deittipyydyksiin suomessa. Jos eivät osaa omaakaan kieltään, miten ne nyt tätä meidän..?

Olkoon. Pointtini, joka tässä tahtoo hautautua kaikenkarvaisen sivujuonteilun uumeniin, oli se, että tässä ei paljoakaan olla keskusteltu sen mahdollisen deitti-ilmon sisällöstä. Sen sijaan paasataan pikkuasioista, suorastaan olemattomista sellaisista. Jos en ole ymmärtänyt aivan väärin, kyseessä on seuranhakuilmoitus. Ei siis romaani (toki olemme kuulleet, että joku maksaa Juha Vuorisellekin kirjoittamisesta, mutta...), jonka kieliasua pitäisi alkaa kustannustoimituksellisista syistä ruotimaan.

Maailmassa on helvetisti kieliopillisesti täydellistä tekstiä, jolla ei ole lainkaan sisältöä. Tai, jos on, sisältö on suoranaista paskaa. Keskittymällä kieliopin ihmeisiin deittianelussa, eksymme pahasti pihalle varsinaisesta aiheesta.

No jaa. Ainahan niitäkin tietysti on, jotka juovat mieluummin kusta kultaisesta pikarista, kuin puhdasta vettä savimukista...

Nörttien, joita tuossa taannoin morkkasin, kunniaksi on luettava, että ainakaan chateissa ei puututa kirjoitusvirheisiin. Mokomat kun pitävät chatteja ja tällaisia keskustelupalstoja todellakin keskusteluna. harvemmin sitä baaripöydässäkään tulee pohdiskeltua minuuttikaupalla, josko seuraava humalainen mongerrus on kieliopillisesti kuranttia tavaraa. Eläköön nörtit!

_________________
Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 29.1.2008, 22:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Mulli kirjoitti:
Sen sijaan paasataan pikkuasioista!


Veit sanat suustani.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker