Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Taksijonossa bongatuksi tuleminen
ronski
LähetäLähetetty: 21.5.2007, 17:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Panopupu


Liittynyt: 02 Elo 2006
Viestejä: 63

Mikä saa sitte naisen iskemään taksijonosta, viimeinen epätoivoinen yritys? Kävi nimittäin vuodenvaihteen tienoilla niin että toistamiseen taksijono muutti elämää pariksi kuukaudeksi. Reilusti minua nuorempi nainen tuli istumaan taksikopin portaille kohdalleni, katsoi hetken ja ilmotti vaan tulee mun luo yöksi. Ei se mitään, mukavaahan tuollainen reippaus on.

do-io kirjoitti:

Yksi tehokas iskutemppu on muuten monesti ollut ylikorostetun mauton ja rivo avausrepliikki, joihin saattaa saada yllättävänkin suoria vastauksia... tai sitten tulee ainakin pataan saman tien ja pääsee jahtaamaan muita Very Happy

Villi huhu muuten kertoo yhdestä tutusta, joka olisi kokeillut tuota mennessään risteilylle, lähtenyt vaan reilusti kysymään että mennäänkö naimaan, ja jo tunnin kuluttua siitä kun laiva irronnut satamasta, heppu ollut jo täydessä työn touhussa. Ei ollut selvinnyt ilman avokämmenläimäytyksiä. Tämäkin voi olla legendaa, kuten muutkin tarinat Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 21.5.2007, 19:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Taksi- ja narikkajono on siitä hyvä paikka iskeä, että on saanut pitää koko illan hauskaa ilman riippakiviä ja illan kruunaa lopuksi se pano. Mitä sitä koko iltaa haaskaamaan, kun sen voi tehdä mallikkaamminkin! Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Ujo mutta miehekäs
LähetäLähetetty: 22.5.2007, 2:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kaikkihan elämässä on mahdollista. Kerran käydessäni kotini läheisessä kulmakapakassa olusella, purjehti kaksi naista viereiseen pöytään. Toinen tuli sensuellisti kysymään pitäisinkö heille seuraa, niinpä siirryin oluineni heidän pöytäänsä. Ilta kuluikin mukavasti ja juttua riitti. Kysyjän ystävättären käydessä puuteroimassa nenäänsä putosi sitten varsinainen pommi - sain osakseni viettelevän hymyn kera kysymyksen - lähtisinkö hänen kanssaan naimaan kapakan naisten huoneeseen. Ujona häveliäänä miehenä en suostunut, mikä myöhemmin on minua kyllä kaduttanut. Sen sijaan - hymyn kera kerroin mielelläni pitäväni hänelle seuraa jossain intiimimmässä paikassa, niinpä suunnistimme heidän kämpälleen. Ystävätär arvasi jutun juonen, ja minut valloittanut neito sai kuulla jonkinmoisen moraalisaarnan - eipä tuolla päättäväiseen naiseen liiemmälti vaikutusta ollut. Yö sujuikin sitten kiihkeiden lähilajien merkeissä - jopa niin, että jossain vaiheessa neito kyseli eikö tämä jo riitä Smile Sittemmin nukahdimme, mutta vieraassa paikassa en oikein saanut unta ja painauduin tyytyväisenä tuhisevan seksipetoni selkämystä vasten - seurauksena tunsin kätösen kupertuvan tanakassa asennossa pojottavan miehisyyteni ympärille Smile niin...

Aamulla kiirehdin silmät ristissä, suunnilleen kaikkeni antaneena ja saaneena Smile töihin ja mietin, etten koskaan ollut yhden yön aikana niin montaa kertaa lauennut - saati tavannut hänen kaltaistaan seksuaalisuuteen luontevasti suhtautuvaa naista. En toki tuolloin aivan poikanen olllut - enpä juuri muutakaan - saati että aiemmin olisin tavannut naisen joka rakastellessa kertoo fiiliksistään ja mielihaluistaan - erittäin kiihoittavaa.

Aito kiinnostus ja seksuaalinen halu ovat ihania ominaisuuksia naisessa, jotka taatusti mielenkiinnon herättävät. Tiettävästi miehilläkin (contrary to the popular belief) seksuaalisuus lähtee yläpäästä.

Nimim. Naiminen parasta liikuntaa.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 24.6.2007, 18:33  Vastaa lainaamalla viestiä






Olin kerran ystäväni kanssa baari-illan jälkeen taksijonossa, jossa taakse tuli pari kivan näköistä urosta. Juteltiin heidän kanssa ja sovittiin että mennään toisen heistä luo jatkoille hänen yksiöönsä. Jatkoilla juteltiin vähän aikaa, kunnes menin sänkyyn lepäilemään ja toinen miehistä tuli viereeni. Nopeasti siinä sitten kävi niin että vikisin pylly pystyssä kun hän nai minua takaapäin. Toinen pariskunta paheksui aluksi, mutta alkoi samaan touhuun vähän aikaa katseltuaan.
Takaisin alkuun
Tilulii
LähetäLähetetty: 25.6.2007, 4:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 29 Tou 2007
Viestejä: 12

Epäuskoisille tiedoksi: Olen nainen ja voisin kuvitella lähteväni taksijonosta vieraan miehen matkaan. Kynnys omaan ehdotteluun on kyllä aika korkealla
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.2.2008, 3:53  Vastaa lainaamalla viestiä






Aivan aluksi todettava etten ole mikään "pelimies", mutta toisinaan olen ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaa ja kyllä noita löytyy - onneksi.

Erään kerran kaverini piti hakea muijansa kaveri ja viedä kotiin baarista (matkaa 30km). tytön tultua kyytiin kaveri heitti tytölle että minä varmasti heittäisin mieluummiin aamusta... Tämä katsoi pika-arvioinnin ja matka alkoi kohti tytön kotia, kunnes tapaus kuiskaa että käykö? eipä auttanut kuin nyökätä... ennen en tätä tyttöstä ollut tavannut, mutta ikävä kyllä en myöhemminkään Sad

eipä tuotakaan varmaan kukaan usko, mutta itselleni riittää että tiedän kuinka siinä oikeasti kävi...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker