Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fetish  ~  Yli nelikymppiset himokkaimpia naisia
T-mies
LähetäLähetetty: 12.2.2008, 23:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 12 Hel 2008
Viestejä: 6
Paikkakunta: Hki, Rvn

Olen kokeillut ja kokenut seksin suhteen todella paljon sillä olen avarakatseinen ja kokeilunhaluinen mies. Empiiristen tutkimusteni perusteella voin todeta, että vasta yli 40v naiset ovat seksin suhteen omillaan. He uskaltavat ilmaista halunsa ja himonsa häpeämättä.

Onko tutkimustulokseni oikea?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mulli
LähetäLähetetty: 13.2.2008, 6:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 19 Jou 2007
Viestejä: 97
Paikkakunta: Kanta-Häme

Periaatteessa kyllä... Siis oikea on.

Pitää kuitenkin muistaa, että ei nuoremmpaakaan väkeä aina ole onnistuttu pilaamaan kaikenkarvaisilla luterilaisuuksilla.

Ja samaan hengenvetoon voi lisätä, että jos nelikymppisen elämässä on ollut jonkinlaisia mörköjä seksin saralla, on niiden pois manaaminen tuhat kertaa vaikeampaa, kuin nuoremman kanssa. Neuroosit ja sen sellaiset pään vammat kun ovat vuosien saatossa muuttuneet timantinkoviksi (tähän pitkä litania minkä tahansa kallonkutistuksen aapisen materiaalista, valitse itse).

Oletteko muuten panneet merkille, että suurin osa erilaisista perversioiksi nimitetyistä asioista on "sairasta" vain kristillisissä maissa? Ihmettelen suuresti sitä tapaa, jolla kallonkutistajatkin ovat lähteneet mukaan raamatun ahdasmielisen moraalin julistamiseen. Kaipa ne vielä keksivät arvauskeskuksen poppamiehetkin, jotta aamuseisokit ovat kirotun perverssi synti...

Aamuäkäinen aiheesta poikkeaminen todettu...

Siis; vaikka ikä pääasiassa kasvattaakin, ei se aina mittaa elämänkokemuksen määrää. Elämänkokemus puolestaan antaa pohjaa sille, kuinka hyvin naaraseläjä tuntee kroppansa ja sitä kautta seksuaalisuutensa ihmeelliset koukerot.

_________________
Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.2.2008, 10:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

T-mies kirjoitti:
Empiiristen tutkimusteni perusteella voin todeta, että vasta yli 40v naiset ovat seksin suhteen omillaan. He uskaltavat ilmaista halunsa ja himonsa häpeämättä.
Onko tutkimustulokseni oikea?

Tismalleen näin. Olen itse sinut halujeni kanssa. Tiedän, mitä haluan ja en ujostele, mutta se on sitten täysin eri asia, mikäli vastapuoli on häpeilevä....

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kashmir
LähetäLähetetty: 13.2.2008, 13:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 31 Tam 2008
Viestejä: 14

Minustakin ikä tuo kyllä parannusta kaiken aikaa. Jos vain onnistuu välttämään ikävät ilmiöt siinä ajan kuluessa.

Onhan tuossa toisaalta niinkin, että miehilläkin ilmaantuu fiksaatioita ja katkeruutta iän myötä, mutta jos näistä on päässyt yli (tai välttänyt ne) niin taito ja kypsyys lisääntyy.

Minusta on miesten suhteen noin yleensä tapahtunut kehitystä sikäli, että ne ovat nykyisin avarakatseisempia kuin joskus kun olin nuori. Silloin oli kovin yleistä että ne olisivat mieluiten rajoittuneet hätäiseen lähetyssaarnaajaan hämärissä. Etenkin hyväily ja (mun mielestä) varsinainen seksi ei kiinnostanut niitä kovin yleisesti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker