Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Vapaa mimmi on varattu mimmi
eliasss
LähetäLähetetty: 24.3.2008, 19:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 24 Maa 2008
Viestejä: 4

Oon ravintolassa tanssilattialla. Kaunis brunette tulee tanssimaan mun kanssa. Aikamme tanssittua bruneten kaunis blondi -ystävä änkee väliimme ja "omii" minut itselleen. Mietinpä siinä sitten että mitäs tosta jos tää blondi mimmi niin musta innostuu niin antaa mennä vaan. Kävin siinä sitte sen kanssa hakemassa uudet drinksut ja mentiin takas tanssimaan. Jossain vaiheessa meen istumaan tanssilattian reunalle ja vetää röökiä ni tää mimmi tulee vatkaa persettä mun eteen. Seuraavaksi tyttö tulee haara-asentoon mun syliin ja alkaa vatkaamaan lannetta ja nuolemaan mun kaulaa. No oon sit ihan messissä ja alan pussailee sen kaa sun muuta yleistä koskettelua. Myöhemmin vielä jutellaan ja mimmi vaikuttaa tosi kivalta. Ajattelen "tohon vois tutustua kyllä ihan muutenkin ku vaan one night standina". Yhtäkkiä tyttö on sillee "no me lähetään nyt" minä: "ahaa joo, no mä tuun messiin ok?" tyttö "eiku sori mä oon varattu, sä oot kyl tosi kiva ja söpö mut emmä voi."

Onks kellekkään muulle käyny vastaavanlaista?

Mulle on useita kertoja käyny vastaavanlaisia tilanteita.. vitsi et jää kismittää tollanen. Ois voinu aikasemmin ilmottaa ettei ois menny koko ilta siinä sitte ööö... no "turhaan". Tai oishan sitä voinu kysyäkin, mut ei tullu oikeen mieleen heti ekana et sil on kundi. heh. joo. Ei sitä muutenkaa ikinä tuu heti alkuun kysyttyä et "hei onks sul jätkä?" menee fiilis tollases. Yleensä ne molemmanpuoliset merkit kertoo kyllä sen. Mut sit on näitä tapauksia.

Loppujen lopuks.. en mä tollasta mimmiä itelleni oiskaan halunnu joka lähtee baariin pussailee muita miehiä Smile myöhemmin tuli mieleen et oiskohan se brunette ollu vapaa.. jos ois ni kivat se blondi teki kaverilleen. Myöhemmin myös tuli mieleen et ehkä se blondé kusetti... tiedä häntä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 24.3.2008, 20:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

En nyt voi kehua että olisi monesti itselleen käynyt, mutta ihan tuttu juttu kyllä.

Ikävä kyllä markkinat ovat baareissa mitä ovat ja etenkin nuoret naiset käyttävät sitä usein häikäilemättömästi hyväkseen. Kivahan se on kiinteällä pepulla kundeja härnätä, ottaa vastaan ilmaisia drinkkejä ja sitten illan päätteeksi lähteäkin tussu märkänä oman kundikaverin paalutettavaksi.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
eliasss
LähetäLähetetty: 24.3.2008, 20:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 24 Maa 2008
Viestejä: 4

haha jep. onneks en ehtiny ku yhen drinksun tarjota...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
la_puta
LähetäLähetetty: 25.3.2008, 0:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 16 Maa 2008
Viestejä: 8
Paikkakunta: Kotka

Olen ollut kätevästi koko täysi-ikäisyyteni vapaa niin ei ole tarvinnut tehdä noin, eikä kyllä ihan ensimmäisenä tulisi mieleenkään... Voin lohduttaa ja luvata, että jos minulle drinkkejä tarpeeksi tarjoatte niin saatte sitten ottaa minut mukaan kotiinkin tai vaihtoehtoisesti maksaa hotellihuoneen Wink

_________________
átame
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker