Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  mitä seuraa naiset oikein hakee? KOMMENTOIKAA!!.
nuori mies.
LähetäLähetetty: 6.5.2008, 10:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





semmosta kysyisin että kun netissa on kaikenmailman ilmatuksia että nainen hakee esim: seksi-seuraa. Lukee että etin isoa-kalua omaavaan miestä alistamaan minua tai haluan nuorta mies panemaan minua niin edespäin....... ja sitten voi olla etta kalu pitää olla 20cm ja lähetä kuva.

niin miten tömmösiin pitäisi vastata?? olen yrittänyt vastat asiallisesti ja siten ette kerron mitä haluaisin tehdä heille, jos pyydetään ilmotuksessa siis kertomaan. olen vastannut kertomalla itsestäsi asiallisesti ja että tykkään seksistä ja semmosesta kuin sinä. kuitenkaan yhtään vastausta ei ole tullut!!!

tuntuu että kakki naiset on FEIKKEJÄ jotka noihin seuranhaku-sivuille kirjottelee ja hakee seuraa. varsinkin jotka hakee seksi-seuraa. eli miten vastat tai mitä nainen odottaa vastauksessa, varmaan jotain pitkään ja eroottista romaania, eikä oikeasta etsi ee seuraa vaan haluaa vaan saada tyydytyksen tekstin-kautta vai?? KOMMENTOIKAA. mitä naisten mielessä ja päässä liikkuu?. Very Happy Question Question
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.5.2008, 11:06  Vastaa lainaamalla viestiä






No, jos siinä ilmotuksessa sanotaan että etsin seksi seuraa ja lähetä heppis kuva niin ei tartte olla mikään järjen jättiläinen että tajuaa kyseessä olevan miehen jättämä ilmotus... Et sitten tajua naisia ollenkaan jos ikinä luulet, että nainen tuollaisen ilmotuksen jättää? Vastaile sä niille piilo-homoille ja luule et joku nainen siellä molo kädessä sun munan kuvalle runkkaa Smile
Takaisin alkuun
Jonquille
LähetäLähetetty: 7.5.2008, 21:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 19 Huh 2008
Viestejä: 2

Minä olen etsinyt seuraa netistä. Perusspeksit olen antanut: ikähaarukka ja seutukunta.
Muuten olen jättänyt vastaajalle vapaat kädet kertoa millaisia ovat. Turhan tarkkoja rajoja esimerkiksi siitä kalun koosta en ole nähnyt tarpeelliseksi asettaa.

Ja vastauksia on tullut kymmeniä päivässä. Valitettavasti suurin osa näistä on ollut tyyliin "Moi, mitä kuuluu?"
Tällaiset ovat jääneet täysin ilman vastausta. Jos mies on vaivautunut kertomaan itsestään ja mahdollisista toiveistaan hiukan tarkemmin, olen joko ystävälisesti kertonut, että ei toimi. Tai sitten kertonut lisää itsestäni ja aloittanut pidemmän viestittelyn.

Niitä romaanin kirjoitteijoita kyllä riittää! Ei kannata edes yrittää sitä reittiä ellei ole verbaaliakrobaatti luonnostaan. Mutta jokainen nainen on yksilö - ei ole mitään vastauskaavaa joka kaikille toimisi. Minä esimerkiksi olen vastannut juuri niille, jotka ovat ehdottaneet suoraa toimintaa.

Valitettava tosiasia kuitenkin on, että seksinhakuilmoitukseen tulee naisille ihan hirveä määrä vastauksia. Moni potentiaalinen jää ilman viestiä. Ja naisen ei itseasiassa edes tarvitse kertoa hakevana seksiseuraa saatikka pyytää kuvaa jortikasta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker