Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  Penispumpusta (split)
Vieras
LähetäLähetetty: 10.3.2007, 15:42  Vastaa lainaamalla viestiä






Mun on pakko kysyä rehellistä vastausta: onko totta että penispumpun käyttö aiheuttaa normaalin erektiopituuden ja paksuuden pienenemistä? Ja että normilukemiin pääsee enää vain pumppua käyttämällä?

Kerro kokemuksistasi?
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 10.3.2007, 16:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Mitä tekemistä tällä asialla oli Lotharin päiväkirjan kanssa?
Siirretty. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 11.3.2007, 14:35  Vastaa lainaamalla viestiä






Eliksiiri kirjoitti:
Mitä tekemistä tällä asialla oli Lotharin päiväkirjan kanssa?
Siirretty. Evil or Very Mad


Lothar on pumppumiehiä itse, käyttää ilmeisen tiuhaan(?), joten ihan hyvä hältä kysyä, toisin kuin joltain nimettämältä provoajalta/nettimainostajalta...

Ei ollut tarkoitus olla asiaton, vähän slackia kiitos!
Takaisin alkuun
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 11.3.2007, 16:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Anonymous kirjoitti:
Mun on pakko kysyä rehellistä vastausta: onko totta että penispumpun käyttö aiheuttaa normaalin erektiopituuden ja paksuuden pienenemistä? Ja että normilukemiin pääsee enää vain pumppua käyttämällä?

Kerro kokemuksistasi?


Sinun käsityksesi on ihan metsässä, penispumppu ei todellakaan aiheuta normaalin erektiopituuden ja paksuuden pienenemistä vaan juuri toisin päin.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 11.3.2007, 16:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Anonymous kirjoitti:

Lothar on pumppumiehiä itse, käyttää ilmeisen tiuhaan(?)


En käytä penispumppua kovinkaan usein. Sellaisten jotka meinaavat saada pumpulla jotain tuloksia pitäisi käyttää pumppua käsittääkseni päivittäin ja minulla käyttö on todella satunnaista esiintymiskeikkojeni yhteydessä.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Boston
LähetäLähetetty: 11.3.2007, 20:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Onhan tota pumppua tullu käytettyä niinkuin nimimerkistäkin huomaa. Tietämättömille voin valaista että Boston pumppu on todella hyvä peli. Jelquing ja pumppu sopivassa suhteessa niin tuloksiakin syntyy Cool

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
7023203
LähetäLähetetty: 24.6.2008, 0:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 23 Kes 2008
Viestejä: 5
Paikkakunta: VANTAA

Mä olen käyttänyt pumppuja varmaan 6-vuotta ja voin kyllä suositella vilpittömästi. Nyt on viides menossa, ja suurin ilo on itseasiassa kivesten venyminen, on todella mukavaa tuntea kun pallit hakkaa vaimon pakaroille.
En ole niin paljoa mittaillut mutta takaapäin asennossa ei nykyään saa laittaa täysiä kierroksia kehiin koska se tekee kipeää eli varmaan on kehitystä tapahtunut.
Lasisia Developer-pumppuja voi suositella jos aikoo vaan penistä turvottaa mutta jos haluaa kokonaisuutta tehdä niin silloin mahdollisimman iso ja laaja pumppu johon sopii pallit yhtäaikaa mukaan. Mulla on nyt käymässä liian lyhyeksi sellainen pumppu jonka sisämitta on 23cm, eli joskus alkuun kun mitassa oli 16 cm yhteensä niin siitä on todellakin kehitystä tapahtunut... Käyttö mulla on ollut aika säännöllistä, joskus on jäänyt joku kuukausi väliin mutta sitten taas useamman kerran viikossa, eikä sitä kestä kyllä jokapäivä kunnolla tehdäkkään muuten stondis kärsii... eli sekin vielä otettava huomioon että kunnon treenin jälkeen tarvitaan lepoa.
Sitten tärkein pointti, että tulos pysyy ja näkyy kun on sopivan kokoinen kullirengas päällä, se on melkein millintarkkaa mutta kun löytää sopivan niinkuin mulle osui sellainen paksu rosterinen painava rengas niin entiset mitat on unohdettu ja farkkujen tilat on tarkkaan pullollaan tavaraa. Mun ongelma oli pieni kalu lepotilassa ja pienehköt kivekset niin nyt on ihan kaikki toisinpäin, eli välillä pitää jättää koko rengas pois ettei pullota ihan törkeenä... Eli suosittelen ehdottomasti, mutta myös äly mukana, ei ole tarpeen mustelmille saakka kalua turvottaa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 28.6.2008, 17:29  Vastaa lainaamalla viestiä






7023203 kirjoitti:
Mä olen käyttänyt pumppuja varmaan 6-vuotta ja voin kyllä suositella vilpittömästi. Nyt on viides menossa, ja suurin ilo on itseasiassa kivesten venyminen, on todella mukavaa tuntea kun pallit hakkaa vaimon pakaroille.
En ole niin paljoa mittaillut mutta takaapäin asennossa ei nykyään saa laittaa täysiä kierroksia kehiin koska se tekee kipeää eli varmaan on kehitystä tapahtunut.
Lasisia Developer-pumppuja voi suositella jos aikoo vaan penistä turvottaa mutta jos haluaa kokonaisuutta tehdä niin silloin mahdollisimman iso ja laaja pumppu johon sopii pallit yhtäaikaa mukaan. Mulla on nyt käymässä liian lyhyeksi sellainen pumppu jonka sisämitta on 23cm, eli joskus alkuun kun mitassa oli 16 cm yhteensä niin siitä on todellakin kehitystä tapahtunut... Käyttö mulla on ollut aika säännöllistä, joskus on jäänyt joku kuukausi väliin mutta sitten taas useamman kerran viikossa, eikä sitä kestä kyllä jokapäivä kunnolla tehdäkkään muuten stondis kärsii... eli sekin vielä otettava huomioon että kunnon treenin jälkeen tarvitaan lepoa.
Sitten tärkein pointti, että tulos pysyy ja näkyy kun on sopivan kokoinen kullirengas päällä, se on melkein millintarkkaa mutta kun löytää sopivan niinkuin mulle osui sellainen paksu rosterinen painava rengas niin entiset mitat on unohdettu ja farkkujen tilat on tarkkaan pullollaan tavaraa. Mun ongelma oli pieni kalu lepotilassa ja pienehköt kivekset niin nyt on ihan kaikki toisinpäin, eli välillä pitää jättää koko rengas pois ettei pullota ihan törkeenä... Eli suosittelen ehdottomasti, mutta myös äly mukana, ei ole tarpeen mustelmille saakka kalua turvottaa...


Huhhuh! Seisooko se vielä ilman pumppua sitten laisinkaan?
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker