Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Nykyään alle 20v. nuorilla miehillä ongelmia?
ilpote
LähetäLähetetty: 9.11.2007, 16:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 25 Lok 2007
Viestejä: 43
Paikkakunta: Thaimaa

Kai tähän yleinen kesk.palstalle voisi todeta jotain tuosta tuusulan ammunnasta?

Tässähän on kyseessä toinen alle 20 v. nuori internetiä käyttänyt mies (miksikäs muuten pojat muuttuu miehiksi, jos tekevät rikoksen? muutenhan alle 20-kymppisiä ja aika pitkälle alle 40-vuotiaitakin jossain piireissä, "pojitellaan", mutta jos teet rikoksen, oletkin äkkiä julkisesti lehdistön tuella "mies"..?)

joka sekosi ja massamurhasi?

5 vuotta sitten, myös syksyllä, Myyrmannin räjäytti nuori mies.

Se on hyvä,että 1999 syksyllä muutin itse pois etelä-suomesta, vuoden visiitin jälkeen erinäisissä kehnoissa töissä, jos mulla olis mennyt paremmin ja jatkanut asumista siellä vantaalla, ei olisi mahdotonta, että tuolloin n. 19-20 välillä olisin ollut myyrmannissa käppäilemässä ostoksilla?
siihen aikaan siellä kohtuullisen säännöllisesti kävin, silloin kun asuin.
(Mikäli en ollut töissä yli 21)

Täytin 30 silloin 2002 syksyllä
Nyt täytin 35 2007 syksyllä
Olisko niin, että kun täytän 40, silloinkin syksyllä joku nuori internet-poika taas lähtee liikekannalle jossain päin suomea ja tekee jonkun massatuhon??

Silleen en viitsis ajatella, että minun syntymäpäivän kunniaksi hieman myöhässä, ne aina vähän "ilotulittaa".. 5 vuoden välein?

Näitä kun näkökohtia löytyisi aika paljon.
Kun asioita miettii monelta kantilta.

_________________
- - -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jortsu
LähetäLähetetty: 9.11.2007, 17:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 30 Lok 2007
Viestejä: 93
Paikkakunta: St. Michel

ilpote kirjoitti:


Täytin 30 silloin 2002 syksyllä
Nyt täytin 35 2007 syksyllä
Olisko niin, että kun täytän 40, silloinkin syksyllä joku nuori internet-poika taas lähtee liikekannalle jossain päin suomea ja tekee jonkun massatuhon??

Silleen en viitsis ajatella, että minun syntymäpäivän kunniaksi hieman myöhässä, ne aina vähän "ilotulittaa".. 5 vuoden välein?

Näitä kun näkökohtia löytyisi aika paljon.
Kun asioita miettii monelta kantilta.


*** Niin. Tottahan varmasti on,että 2012 ja jälleen syksyllä täytät 40v. Mitä silloin tapahtuu jää nähtäväksi. Mietiskelysi toi taas mieleen mainion ufo-tutkijamme kuolemattoman lauseen ; " Ihmiskunta oppii koko ajan lisää oman tietoisuutensa rajallisuudesta."

_________________
Jortsu-asialinjalla.Aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 9.11.2007, 18:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Haluan lohduttaa sinua: Todennäköisyys sille että kuolet tai vammaudut vakavasti liikenneonnettomuudessa on huomattavasti suurempi kuin mikään terrorismi, pahanteko, ammuskelu tai muu tuollainen väkivallanteko.

En halua vähätellä noiden silmittömien väkivallantekojen kauheutta, mutta ne ei ole mitään sen uhan rinnalla että joudut liikenneonnettomuuteen.

Aivan kuin 9/11 hyökkäys New Yorkissa oli kauhea, mutta vielä ikävämpi on että Afrikassa kuolee joka päivä janoon ja nälkään saman verran kuin siellä sinä päivänä.

Noita periodeittain tapahtuvia asioita on myös turha surra. Joka päivä tapahtuu niin paljon asioita että kannattaa vaan olla skarppina.

Mullakin muuten on hauska jatkumo.

Kun olin

- 0v tarvitsin lääkärin apua (äiti synnytti minut ja napanuora piti leikata)

- 18v tarvitsin lääkärin apua (korvatulehdus ja antibioottikuuri)

- 36v tarvitsin lääkärin apua (kurkkutulehdus ja antibioottikuuri)

- seuraava +18 pysäkki ei ole vielä käsillä mutta kun se lähenee niin varmistan että olen lähellä terveysasemaa ja että ei ole Tehyn lakkoa (taas)

Muutoin en ole ollut itseni vuoksi lääkärien tarpeessa sairauden vuoksi. En muuten ole edes seurustellut sairaanhoitajan kanssa (muistaakseni).

Tosin muita ihmisiä olen vienyt lääkäriin...

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vaikenija
LähetäLähetetty: 9.11.2007, 18:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 21 Hei 2006
Viestejä: 20
Paikkakunta: Siilinjärvi

ilpote kirjoitti:
Silleen en viitsis ajatella, että minun syntymäpäivän kunniaksi hieman myöhässä, ne aina vähän "ilotulittaa".. 5 vuoden välein?

Näitä kun näkökohtia löytyisi aika paljon.
Kun asioita miettii monelta kantilta.


Tämähän todistaa Diskordianistien Viitosten lain olemassaolon: "All things happen in fives, or are divisible or are multiple of five, or are somehow directly or indirectly appropriate to 5." Eli kaikki asiat pystytään johtamaan numeroon viisi (kuten esim. heidän pyhä lukunsa 23: 2+3=5).
Kaikki ylistäköön Discordiaa !!

Kuten Härski sanoi: "Noita periodeittain tapahtuvia asioita on myös turha surra. Joka päivä tapahtuu niin paljon asioita että kannattaa vaan olla skarppina."
Vaikka vakavia ja surullisia asioita ovatkin, ei huumoria pidä silti unohtaa.

_________________
Minussa on kirjoitusta kovin vähän tänään
Mahtavia suunnitelmia suuriin valloitusretkiin
En etsi sovitusta, enkä kaipaa kunniaa
Minä olen unohtanut miltä tuntuu rakastaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 9.11.2007, 18:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Jokelan tapauksesta, tuli iso itku. ( mulle erittäin tuttupaikka nuoruusvuosilta)
Kun ei mene ajatuksiin se, että joillakin on tarvetta tappaa ja vielä mainostaa tekoaan netissä.
Kun kellään ihmisellä ei maailmassa ole lupaa leikkiä luojaa / jumalaa .

Omaiset ja läheiset eivät koskaan unohda näitä tapahtumia, me muut kyllä, jotka emme ole olleet osallisia tapaukseen.

Syvin osanottoni läheisensä menettäneille omaisille, olen niin pahoillani, voimia teille jokaiselle :Halaa kaveria: Heart Pink

(luita ja ytimiä hyytää)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Poistettu_k69
LähetäLähetetty: 28.10.2008, 17:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tulisydän kirjoitti:
Jokelan tapauksesta, tuli iso itku. ( mulle erittäin tuttupaikka nuoruusvuosilta)
Kun ei mene ajatuksiin se, että joillakin on tarvetta tappaa ja vielä mainostaa tekoaan netissä.
Kun kellään ihmisellä ei maailmassa ole lupaa leikkiä luojaa / jumalaa .

Omaiset ja läheiset eivät koskaan unohda näitä tapahtumia, me muut kyllä, jotka emme ole olleet osallisia tapaukseen.

Syvin osanottoni läheisensä menettäneille omaisille, olen niin pahoillani, voimia teille jokaiselle :Halaa kaveria: Heart Pink

(luita ja ytimiä hyytää)


Oli se juu aikas murhetapaus tuo jokelan homma.Itel oli sillee että olin just tutulla käymäs ja sit puhelin soi ja me kuultiin koko tapahtuman kulku... oli aika not nice viilis
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker