Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  kimppaseksin hakijoille kysymys?
Haarniska74
LähetäLähetetty: 8.9.2008, 13:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 18 Tou 2006
Viestejä: 77
Paikkakunta: PK-seutu

Eli suoraan asiaan ja kysymykset esiin.

Onko kimppaseksin hakijat tosissaan hakemassa kimppaseksiä?
Onko kimppaseksin ilmoittajat enemmänkin feikkejä?

Tämän kysymyksen taakse kytkeytyy paljon uusia kysymyksiä ja samoja juttuja, kuin muidenkin ilmoitusten tekijöille joten alkää ottako nokkiinne.
Laughing
Kysyn tämän kysymyksen siksi, että itse olisin halukas kokemaan kimppaseksin tunnelman ja käytännön. Olenkin vastaillut jo muutamiin ilmoituksiin saamatta koskaan vastausta. (yhden kerran olen vastauksen saanut joten tämä vastaus menee poikkeuksen piikkiin)

Olen tosiaan urheilullinen ja kohtelias sekä otan naisen huomioon. Mutta haluan tutustua ensin tarpeeksi sähköpostilla kyseiseen pariin. En myöskään ole kiinnostunut miesten välisestä seksistä. Oten huomioon myös lesboparin.

Vastauksissa olen pyrkinyt kohteliaisuuteen ja hyvään kielen käyttöön.

Mutta saattaa varmaan olla niinkin, että vastauskia tulee tuhansittain pareille.

Tästä keskustelu alkakoon!

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 8.9.2008, 14:32  Vastaa lainaamalla viestiä






Itsekin olen vastaillut parien jättämiin ilmoituksiin ja kokemus on samankaltainen. Eli ei reaktioita.

Olen yleensä maininnut olevani hetero ja siis että kantani on että nainen on huomion keskipisteenä. Epäilenkin että tämä on ainakin yksi syy heikkoon menestykseen.
Eli joko pari-ilmoitusten takana on yleensä joku homo joka yrittää tällä tavalla seuraa. Tai sitten todellakin kyseessä on pari. Mutta siis sellainen pari jossa miehellä on jotain bi-taipumuksia ja on tällä tavoin pyrkimässä saamaan miestä. Siten että vaimo sen "hyväksyy" ja on mukana todistamassa tapahtumaa.

Niin se vaan taitaa olla että meillä rehdeillä lihaa syövillä heteromiehillä tälläkin saralla on vaikeuksia löytää seuraa...Smile
Takaisin alkuun
jokke32
LähetäLähetetty: 12.11.2008, 11:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 12 Mar 2008
Viestejä: 3

eipä se bi-miehillä sen helpompaa ole!
Feikkejä ja runkkareita riittää jotka pyytää pitkiä tarinoita luettavakseen mutta edes kohteliasta kiitos ei viestiä ei tule paluupostissa.
Toinen ryhmä on nämä meidän miesten pitäisi tavata ensin kahdestaan ilmoittajat. Jutut luistaa kuin Ruuneberillä mutta heti kun ilmoitan että tottakai kahvilla voin käydä että näkee toisensa mutta seksiin en kahdestaan suostu niin reaktio on hiljaisuus.
Kyllä täällä varmaan on aitojakin hakijoita mutta miten saada aito pari kohtaamaan haluamansa laisen aidon miehen, siinäpä kysymys!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 12.11.2008, 16:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Hainpa minäkin kerran jos toisenkin parin seuraa. Olen bi-mies ja mies seurakin kelpais joko naisen läsnä ollessa tai ilman. Pareilta olen saanut muutaman vastauksen mutta ne ei ole johtaneet mihinkään. Sillon kun ei tätä nettiä vielä ollutkaa niin muutamaan kontaktilehden ilmotukseen tuli vastattua ja yksi pari tuli tutuksi noin vuoden ajan. Mies seurasi vierestä ottaen kuvia ja meni sitten liukkaille minun jälkeen. Yhden kerran kävi niin että menin paria tapaamaan mutta paikalla olikin vain nainen, mies meni niinsanotusti puihin, nainen ei. Mut kaiken kaikkiaan aika nihkeetä on ollu vaikka hakuja olis kuinka. Wink

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker