Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Itsetyydytys

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Itsetyydytys  ~  Maksullinen itsetyydytysapu
Monster
LähetäLähetetty: 9.8.2005, 22:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 09 Elo 2005
Viestejä: 1

Minulla ei ole kokemuksia maksullisista naisista. Ei varmaan ole ollut tarvis.
Nyt kuitenkin tuollainen apuni on karkaamassa avioliiton turvalliseen satamaan, joten päätimme lopettaa.

Itse koen, että olen tässä elämässä rakasteluni rakastellut, ja lopun aikaani tyydytän itseni käsin. En kuitenkaan halua tehdä sitä yksin, vaan tarvitsen siihen naisen katsomaan, hyväksymään kuin myös hellimäänkin.

Uuden vakituisen löytäminen on taatusti vaikeaa, niinpä olen ajatellut etsiä vaki ystävän maksulliselta puolelta. Oletan, että tuossa ryhmässä omituisuuteni jos se sitä on, saa paremman hyväksynnän.

Nytpä kysynkin, että miten alan naiset suhtautuvat mieheen, joka ei halua rakastella, ei suuseksiä, ei anaalia, eikä mitään muutakaan. Vain ja ainoastaan alastomuus, vieressä olo ja katsominen kun tyydytän itseni. Question
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ST_admin
LähetäLähetetty: 10.8.2005, 1:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Pääjehu


Liittynyt: 21 Hei 2005
Viestejä: 57

En ole itse käyttänyt maksullisia naisia, mutta työni kautta tunnen heitä ja kaiken kuulemani perusteella olet varmaan heidän unelma-asiakkaansa. Et halua mitään vaikeaa/hankalaa. Vain helppoa kanssakäymistä, ei liian intiimiä.. Voiko enää paremmin olla.

Monilta maksullisilta pyydetään kaikenlaista S/M ja pissaleikkiä, niin sen rinnalla tuo itsetyydytyksen katsominen ja vierekkäin makaaminen on yhtä juhlaa (myös heille).

Moni heistä myös mielellään keskustelee, joten varmaan teidän homma toimii hyvin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.9.2005, 20:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Nytpä kysynkin, että miten alan naiset suhtautuvat mieheen, joka ei halua rakastella, ei suuseksiä, ei anaalia, eikä mitään muutakaan. Vain ja ainoastaan alastomuus, vieressä olo ja katsominen kun tyydytän itseni.

Ei se minusta mitenkään omituista ole. Täytyy vain löytää sellainen nainen, joka siihen suostuu Rolling Eyes .

Parempi niinkin, kuin saada sexitauteja. Minusta olisi mielenkiintoista nähdä miehen masturboivan itseään - häpeämättä Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kiathal
LähetäLähetetty: 27.9.2005, 14:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Privaateissa ainakin tytöt ovat valmiita katsomaan miehen itsetyydytystä, tuo vieressä makaaminen ym onkin sitten vähän vaikeamip juttu.. kai..?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
CFNM
LähetäLähetetty: 7.1.2006, 21:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Täällä sivuilla naiset kirjoittelee että olisi kiva katsella, mutta epäilen että oikeassa elämässä löydät katsojan vain maksullisista naisista ja luulisi sinun olevan mieluinen asiakas
Takaisin alkuun
hoopi
LähetäLähetetty: 8.1.2006, 2:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itselläni on mälli yleensä erittäin tiukassa, joten kohtuullisen usein joudun hoitamaan itseni maaliviivan yli - poikkeuksetta kumppanini ovat tuossa vaiheessa avittaneet oraalisesti Laughing
Takaisin alkuun
Kaiholla
LähetäLähetetty: 12.1.2006, 16:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Muutama vuosi sitten oli lehdissä ilmoituksia joissa tarjottiin intiimihierontaa, vieläköhän tuo tarjonta on yhtä "yleistä"? Kävin yhden kerran ja nautin kokemuksesta todella paljon. Nainen oli hiukan yli kaksi kymppinen, vartalo hoikka, kauniit kiinteät pienet rinnat. Hän oli alasti ja sain hyväillä ja kosketella häntä kaikkialta. Hän esim. seisoi hierontapöydän vieressä kasvojeni kohdalla ja antoi minun katsella hänen pillua ja hyväillä sitä, hieroin klitorista ja levitin häpyhuulia ja katsoin kauniin pillun sisään, hyväilin hänen ruskettuneita pakaroita ja pyörittelin sormeani hänen pyllyreiällä. Hän hieroi minua puoli tuntia ja lopuksi sain orgasmin. Ahhh!
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 12.1.2006, 18:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Kaiholla kirjoitti:
Muutama vuosi sitten oli lehdissä ilmoituksia joissa tarjottiin intiimihierontaa, vieläköhän tuo tarjonta on yhtä "yleistä"? Kävin yhden kerran ja nautin kokemuksesta todella paljon. Nainen oli hiukan yli kaksi kymppinen, vartalo hoikka, kauniit kiinteät pienet rinnat. Hän oli alasti ja sain hyväillä ja kosketella häntä kaikkialta. Hän esim. seisoi hierontapöydän vieressä kasvojeni kohdalla ja antoi minun katsella hänen pillua ja hyväillä sitä, hieroin klitorista ja levitin häpyhuulia ja katsoin kauniin pillun sisään, hyväilin hänen ruskettuneita pakaroita ja pyörittelin sormeani hänen pyllyreiällä. Hän hieroi minua puoli tuntia ja lopuksi sain orgasmin. Ahhh!


Kuulostipas hyvältä. Ihan kuin fantasia olisi toteutunut! Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Ben
LähetäLähetetty: 17.1.2006, 18:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 15 Tam 2006
Viestejä: 8

Eliksiirille tiedoksi että lyhyt kertomus intiimihierojalla käymisestä oli minun kirjoitukseni ja juttu on täyttä totta, siis "aikuistenoikeasti". Pitempänä versiona juttu vaan paranee, niin siinä kävi oikeastikkin Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
afrodite
LähetäLähetetty: 6.3.2006, 19:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kävin pari vuotta sitten maksullisen naisen luona. Käsin runkkailu
oli suht halpa joten pyysin sitä. Tuntui todella ihanalta kun hän oli
jalkojeni välissä runkkailen elintäni hansikoiduin käsinein. En kuiten-
kaan kiihoittunut tarpeeksi joten pyysin jos saisin yhdynnän. Hän suostui
mutta maksu tuplaantui. Ensin hän laittoi rinnat kaluni ympäri ja alkoi
hiljakseen puristellen liikuttaa itseään. Sitten pyydettyäni tuli hän päälleni
"69" asentoon. Sain nuolla pillua oikein viimeisen päälle ja hän imi kumi-
päällysteistä kaluani. Lopulta naimme edestä ja takaa. Oli joka sentin
arvoista. Vahinko, että hukkasin hänen numeronsa. Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Itsetyydytys

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker