Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Fetish  ~  Ratsastusfetissi
Vieras
LähetäLähetetty: 8.4.2008, 22:43  Vastaa lainaamalla viestiä






Onko täällä kenellekään fetissinä ratsastavat naiset/miehet? Siis poneilla, hevosilla ja yleensäkin eläimillä ratsastavat naiset/miehet? En siis tarkoita mitään eläimiin sekaantumista eli sukupuoliyhteyttä. Se oksettaa minua.

Mutta tykkään katsella kun kauniit naiset ratsastaa erilaisilla eläimillä. Erityisesti olen mieltynyt, kun naiset ratsastaa ilman satulaa ja mieluiten vähissä vaatteissa tietty Smile Minusta se on vain kaunis ja seksikäs näky, kun nainen käskyttää ratsua allansa Smile Ja jostain syystä pidän myös siitä eniten, että naiset ratsastaa poneilla tai muilla vastaavilla pienemmillä eläimillä.

Tiedän, että jotkut naiset nauttii ratsastamisesta ja saavat siittä seksuaalista tyydytystäkin. Tälläisen suomalaisen naisen kanssa haluisin erityisesti keskustella aiheesta. Itse olen siis mies jos se ei ole vielä tullut selväksi Smile

Minulla on siis ehkä vähän outo ja harvinainen fetissi tai sitten tämä fetissi on vähän niinku tabu suomessa. Sillä kyseinen fetissi näyttäisi olevan ulkomailla ainakin huomattavasti vapaampi ja siittä löytää paljonkin keskustelua. Tai näin olen internettiä selanneena huomannut. Olisiko kiva tietää löytyykö täältä saman fetissin omaavia naisia tai miehiä. Suomalaisia sellaisia.

Jos joku haluaa keskustella asiasta anonyyminä, niin minullehan voi kirjoittaa anonyyminä anonyymiin sähköpostiin: riderc@walla.com . Minulle riittä, että on rehellinen ikänsä suhteen, eli se on vähintään 18.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 9.4.2008, 7:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kyllähän heppatytöt ovat seksikkäitä - tosin minusta on ihan hyvännäköistä perinteisissä ratsastusasuissakin. Ne housut ovat kohtuutiukat Wink

Nätti ratsastajatyttö kouluratsastusasussa, komean hevosen selässä on kyllä näyttävä näky.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Hitaasti
LähetäLähetetty: 9.4.2008, 9:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 85

Anonymous kirjoitti:
Tiedän, että jotkut naiset nauttii ratsastamisesta ja saavat siittä seksuaalista tyydytystäkin.

Käyn ratsastassa ilman satulaa, mutta en saa siitä mitään kiksejä. Enempi siinä nauttii liikkumisesta, luonnosta ja hevosen kanssa kanssakäymisestä. Joskus alapää alkaa aristaa pitkän lenkin aikana, kun hevosen selkäranka painaa, mutta siitä tulee enempi piinapenkkimäinen olotila kuin mikään hurmos!

_________________
Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 9.4.2008, 15:10  Vastaa lainaamalla viestiä






Tiedän, että varmasti useammat naiset ei saa tyydytystä tuosta ratsastamisesta. Mutta tiedän, että on pieni osa jotka saa.

Itsekin olen ratsastanut jonkin verran. Ja tiedän, että joillakin hevosilla on korkea selkäranka. Mutta on myös hevosia ja poneja joilla ei ole. Vaan ihan mukavan tasainen selkä ilman satulaa ratsastamiseen.

Minulla on ollutkin jo pitkään haaveena, että pääsisi joskus ratsastamaan naisen kanssa kaksi päällä hepalla tai vaikka sopivan kokoisella ponilla kesäiseen metsään ilman satulaa alasti Smile

Mutta on sekin varmasti totta, että ei tästä asiasta varmasti kovin moni samanlaisia kiksejä saa, kuin esimerkiksi minä. Minulle on sellainen taas tullut ilmeisesti syntymälahjana. Jossain Saksassahan on tämä juttu yleisempää. Harmi, etten vaan ole sinne syntynyt Smile Enkä ole mikään hyvä kielissä.

Mutta olisi kivaa jos löytyisi edes yksi suomlainen nainen, joka saa kiksejä samasta asiasta. Ei haittaa vaikka löytyisi kaksikin tai useampikin Smile
Takaisin alkuun
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 14.4.2008, 11:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Anonymous kirjoitti:
Tiedän, että jotkut naiset nauttii ratsastamisesta ja saavat siittä seksuaalista tyydytystäkin


Olen itse ratsastanut vuosii ja tuota en ole kyl huomannut Confused Pyöril olen kans ajellut vie pidempään enkä siitäkään ole kyl saanut mitään kiksejä vaikka siitä on muistaakseni ihan vitsikin Laughing Mut iso auto, nahkapenkit ja kaasuttelu kyl aiheuttaa minulle kiksejä Embarassed

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boxeri
LähetäLähetetty: 24.3.2009, 18:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 18 Maa 2009
Viestejä: 3

Sama kiihottaa minuakin. En tiedä voiko nyt varsinaisesti fetissistä puhua mutta seksuaalisesta mieltymyksestä vähintään. Nainen kilparatsastusasussa on vain aivan uskomattoman upea näky.

http://www.susannasievinen.com/files/SusaILkevat07C.jpg
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Fetish

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker