Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  myytävänä andro penis extender (gold?)
Vieras12345
LähetäLähetetty: 15.7.2011, 11:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





hei,
Oma andro-penis extender olisi myytävänä myös. Olen käyttänyt laitetta 3kk ajan jakson tammi-maaliskuu, mutta laite on täysin pesty ja siisti kun lähetän tuotteen eteenpäin tietysti. Olen viime vuoden puolella ostanut ja joitakin osia olen käyttänyt enkä niitä lähetä postissa. Paketetti sisältää alkuperäisen pakkauksen, ohjekirjan, 2kpl (alkuperäisessä taisi olla 4kpl) kumilenkkejä, 1kpl pehmusteita (käyttämätön) (alkuperäisessä 3kpl), andro-penis osat ja pituus osia: 2 kpl 4cm,7kpl 2cm, 4kpl 0,5cm ja 2kpl 0,3cm lisäosia. Muutama osa on tippunut johonkin, mutta voi vielä löytyä. kuitenkin jatko-osia löytyy sen verran että ne eivät tuskin normaali käyttäjältä lopu kesken. Oma hintani käytetylle andro-penis laitteelle on myös 135e sisältäen postikulut

Oma mielipide laitteesta on se että olen 3kk aikana saanut ehkä 1sentin pituutta lisää ja suosittelen vetohoitoa ehdottomasti. Kuitenkin haluan sanoa että syy miksi myyn laitteen on että tälläinen hirttosolmu lenkki ei sovellu minulle ja voisin sanoa että suosittelen päähän ostettavaksi imupäätä hirttosilmukan sijasta, mikä pitäisi tuntua paljon paremmalta paikoillaan.

Suosittelen ehdottomasti ostamaan lisävarusteen myös: http://www.autoextender.com/xleevemovies/xleeveinstruction.wmv . n.50-80e?. Näin ei paljon väliä ole onko noita lenkkejä enää paljon käytössä minulla Smile Joillekkin tietysti tuo hirttosilmukka sopii. Itse en ole koskaan kokeillut tuota, mutta uskon sen toimivan paremmin kun hirttosolmun. Lisäpehmuisteita lenkille löytyy varmasti ihan kaupoista kun käyttää vähän mielikuvitusta tai sitten yrityksen kotisivulta.

Mikäli tuote kiinnostaa niin pistä sähköpostiosoitetta alas niin otan yhteyttä.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker