Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  Mistä bimies voi löytää parin seuraa? (PK-seutu)
Bimies
LähetäLähetetty: 5.1.2012, 22:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 05 Tam 2012
Viestejä: 2
Paikkakunta: Nummela/Espoo

Hei,

Eli: miehistä tuntuu olevan ylitarjontaa seksiseuranhakupalstoilla. Mutta pakko koittaa: mistä minunkaltaisen bimies voisi löytää mukavaa ja fiksua (sekä toki sopivan avomielistä) seksiseuraa, parista (M+N)?

Seksitreffeillä on ilmoituksia melko vähän, Suomi24:ssä haetaan poikkeuksetta naista kimppan ja Iskuri-ilmoituksiin vastaaminen tuntuu turhalta (harvemmin saa itse vastausta*)

*= Tai sitten minun vastaukset on niin huonoja Very Happy

Mutta siis, onko antaa linkkivinkkejä tai löytyykö lukijoiden joukosta mukavaa paria jota kiinnostaa?

Eli minä: 25-vuotias, 174/68 bi-mies. Miesten kanssa panoissa lähinnä bottom (ottava osapuoli), mutta sekään ei ole ehdotonta, eli vers (sekä-että) onnistuu. Riippuu ihan siitä mikä kiinnostaa. Seksin suhteen olen muutenkin ihan avomielinen ja kokeilunhaluinen, mutta ihan tavallinenkin seksi kelpaa hyvin, enemmän merkkaa se fiilis, eli ei en tarvitse kasaa leluja, Edward Cullen-tyylistä glitteriä iholle ja Batman-naamiota syttyäkseni.

Anyways, ihmisenä mä olen mielestäni sosiaalisesti ihan normaali yksilö, en mikään moottoriturpa, mutta osaan kyllä keskustella ihan sivistyneesti ja asiallisesti. Osaan myös yli kaksitavuisia sanoja, joten ihan sivistymätön pässi en ole.

Ulkonäöstä sen verran että olen suohirviö ja mulla on kolme nenää. Tai sitten mä olen ihan normaalin näköinen jamppa, jotkut on sanoneet söpöksi, toiset ei. Aika subjektiivinen käsitys se että kuka on komea ja kuka ei.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker