Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Nännien venytys
Jade
LähetäLähetetty: 10.1.2012, 13:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Onko kokemusta nännien venytyksestä?
Laitatin syksyllä muhkeisiin nänneihini lävistystapit joiden alle saa kätevästi eri korkuisia lautasia. Sitten löysin netistä sellaiset jousen avulla venyttävät systeemit. Ne on mukavat koska jousi kiristää sitä mukaa kun nänni venyy. Käytän niitä päivittäin.
Takaisin alkuun
nippletorment
LähetäLähetetty: 29.9.2012, 3:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Hei! itse olen ainakin venyttänyt samalla tavoin kuin kuvailit, ja milloin milläkin välineellä. Joskus on löytynyt pari samanlaista jäykkää jousta, jotka on puristettu vaikka pihdeillä niin läjään, että on saatu nännit niistä läpi, ja korut nänneihin, minkä jälkeen vain menoksi. Päivä kuluu kivuliaasti, kun nännit eivät korujen takia mahdu putoamaan läpi jousista, ja ne taas oikenevat riippumatta onko niissä jotain tai ei, joten paidan alla tunnet, kuinka oikenevat jäykät, ja pitkät jouset pakottavat nännejäsi kokoajan pidemmiksi (minulta on itseasiassa kerran jopa kysytty niistä kaupassa... oli kesä, ja päälläni oli vain kireä valkoinen t-paita, joten varmaan parin sentin mittaisina sojottavat nännit erottuivat selvästi, ja pienen kirpputorin nuori naismyyjä kysyikin suoraan kuinka ihmeessä miehellä voi olla noin pitkät nännit...) Sekä näiden "perus"-venyttimien lisäksi on puolisoni naispuolisen kaverinsa kans pitänyt venyttämisestä harrastuksena. He ovat mm.ripustaneet nänneihini painoja, sitoneet niihin naruja, jotka kiristyvät kokoajan vedettäessä, ja raahanneet minua nänneistäni vetäen, sekä mm. he ovat nostaneet minua niin paljon makuultaan, kuin vain nännejäni käyttäen on mahdollista. yms.yms. Eli keinoja kyllä löytyy, ja jos tahtoo lisätä nännien pituutta, ovat ed. mainitsemani korkeintaan parin tunnin mittaiset kertavenytykset, kuten nostot, ehkä jopa tehokkaampia, kuin monta tuntia päivässä paikoillaan olevat pienet venytyslaitteet. Ainakin omat nännini ovat puolisoni ansiosta yli kaksi kertaa niin suuret, kuin tavatessamme.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker