Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Kiimainen hoitsu mimmi myy märkiä pikkuhousuja
sporttimimmi
LähetäLähetetty: 17.1.2013, 20:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Hei sinä kiimainen siellä ruudun toisella puolella, minä olen blondi urheilullinen kaunotar, joka omaa pyöreät pakarat ja pitkät sääret (170/55,5kg) Myyn märkiäpikkuhousuja, jotka ovat kooltaan s-m. Sinä saat päättää kuinka monta päivää ne hierovat klitoristani, ennenkuin sujautan ne postiin. Saat halutessasi ilmoittaa millaiset pikkuhousut haluat ja minä pyrin noudattamaan toivettasi mahdollisimman hyvin, sinun tyytyväisyys on tärkeintä! Voin myös erillisestä pyynnöstä sormettaa itseäni niinä päivinä joina käytän pikkuhousuja ja hieroa niitä pilluuni orgasmin jälkeen. Myyn myös rintaliivejä,sukkanauhoja,sukkahousuja (käytettynä ilman alushousuja) yms. mitä sinä vain keksit pyytää Wink Ota rohkeasti yhteyttä s.postilla (sporttimimmi_69@luukku.com) vastaan mielelläni mieltä askarruttaviin kysymyksiin ja voimme sopia maksutavasta, niin että molempien henkilöllisyys pysyy salassa!

Huom. en suostu tapaamisiin, kuviin enkä videoihin!

Hinnasto:

Tavalliset stringit 24h 15e (lisävuorokausi 5e)
pitsiset stringit 24h 20e (lisävuorokausi 5e)
hipsterit 24h 20e (lisävuorokausi 5e)
Rintaliivit 2 käyttökertaa 35e (lisäkerta 5e)
sukkahousut 1pv (ilman alushousuja + haaroväli hierottuna pilluun) 25e

Tässä lähtökohtainen hinnasto! sormetus lisä on 5e/vrk. Sovitaan yhdessä erikoistempien alusvaatteiden hinta, kerro toiveesi rohkeasti en säikähdä vähästä Wink

Kiimaisena yhteyden ottoa odottaen Wink
Takaisin alkuun
eimikään
LähetäLähetetty: 28.1.2013, 22:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Valmistelepa mulle kolme-neljä viikkoa yötä päivää jalassa villasukkien kanssa pidetyt huopatossut. Ilmoita, kun tuote on valmistunu niin sovitaan toimitustapa. Maksan huonosti.

PS Yhtä kauan yhtäjaksoisesti jalassa pidetyt sarkapussihousut ois kiva optio...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker