Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Pikkarit sun maun mukaan pikkariprinsessalta &#129325;
PrinsessaLuna
LähetäLähetetty: 21.11.2023, 16:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kiinnostaako saada nuoren, kauniin ja kurvikkaan naisen käytetyt, runkatut ja rakastetut pikkarit ikiomaksi? Sit kannattaa lukee lisää 😋

Moi siellä tuhma, mun nimi on prinsessa Luna. Oon parikymppinen, kaunis nuori suomalainen nainen, oon kurvikas, tummatukkainen ja ihan helvetin tuhma tyttö. 💦
Mä oon valmis toteuttaa just sun toiveet ja fantasiat. Voidaan tehä just sun halujen ja himojen mukaan, saat päättää kuinka monta päivää pidän pikkareita jalassa, runkkaanko ne päällä, ja muitakin eritteitä kaikista tuhmimmille on mahollista saada kunhan asiasta sovitaan.

Tarjoan myös ekstraspesiaalia ja hintansa arvosta custom fantasiaa, johon kuuluu pikkarit joiden värin ja tyylin sä valitset, esim mustat stringit, pinkit hipsterit jne, sun päättämä aika kuinka kauan ne on mun jalassa, sun toiveet runkkaamisesta pikkareissa otetaan huomioon ja toteutetaan, ja lisäks vielä kuva pikkareista käytössä. Eks kuulostakin hyvältä? 😘

Laita mulle viestiä niin toteutetaan sun fantasiat 😍👙
Kik: PrinsessaLuna
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker