Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  Keskustelua viestien moderoimisesta (split)
Vieras
LähetäLähetetty: 8.4.2006, 15:56  Vastaa lainaamalla viestiä






No eipä tämä niin tärkeää ole. Teillä on tarpeeksi aikaa vaihtaa ilmoitukset oikeille paikoille. Kai ylläpidosta maksetaan?
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 8.4.2006, 16:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
No eipä tämä niin tärkeää ole. Teillä on tarpeeksi aikaa vaihtaa ilmoitukset oikeille paikoille. Kai ylläpidosta maksetaan?


Ei makseta, tämä on moderaattor(e)ille harrastuspohjaista hommaa.

Pointtini on, että seuranhakuilmoituksesi otetaan paljon vakavammin ja sinut kirjoittajana paremmin vastaan, jos viitsit edes sen verran vaivautua että vilkaiset oikean alueen viestillesi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 8.4.2006, 17:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
No eipä tämä niin tärkeää ole. Teillä on tarpeeksi aikaa vaihtaa ilmoitukset oikeille paikoille. Kai ylläpidosta maksetaan?

Äsken joku kirjoitti minulle ja ihmetteli miksei meillä joku seuraa täysipäiväisesti omakuvan 25.000 kuvaa ja 100.000 kommenttia ja poista aina oma-aloitteisesti kaikkea missä tätä kaveri loukataan.

Ja nyt sinä epäilet että ylläpidosta maksetaan palkkaa.

No se hyvä puoli tässä on että mulle aukenee miten paljon epätietoisuutta tästä saitista on maailmalla.

Eli kaverit jotka täällä modena toimii maksavat itse tietokoneensa ja nettiyhteytensä eivätkä saa palkkaa.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 13:37  Vastaa lainaamalla viestiä






No täytyy myöntää, että asiaa puhut. Tämmöisen sivun kohdalla ylläpitohommista voisi mielestäni jotain maksaa, koska tämän sivukokonaisuuden ympärillä pyörii paljon alan toimijoita.

Mainoksiahan sivut sisältävät ihan kiitettävästi, mutta tietysti sitä rahaa menee niin paljon kaikkeen, että se sitten siitä ylläpidon rahallisesta korvaamisesta.

Fakta on kuitenkin se, että nykymenoa tarkastellessa ei pitäisi ilmaiseksi kohta edes kätellä.

Ihan vilpittömästi toivon, että tämän sivuston parissa työskentelevät saisivat rahaa, koska tuottavathan he "palveluita" sivuja käyttäville ihmisille.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 14:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Ihan vilpittömästi toivon, että tämän sivuston parissa työskentelevät saisivat rahaa, koska tuottavathan he "palveluita" sivuja käyttäville ihmisille.


Joo, odottelenkin tässä löysät housussa assan palkkatoivomusta Shocked

//* Etsii kuumeisesti Assan työhakemuksesta palkkatoive-kohtaa

Sen olen tosin huomannut että jotku ihmiset jotka toimii aktiivisesti jonkun harrastukseen liittyvän puolesta eivät halua siitä rahaa vaikka tarjotaan.

Onhan mullakin niin että kun valmennan junioreja niin jos se seura alkaisi mulle tarjoamaan siitä rahaa, niin vähän pahastuisin, vaikka tiedän että niillä on talous jotenkuten kohdallaan, koska yksi motiivi mulla on vain ihan oikeasti pitää se homma turvallisena ja antaa junioreille mahdollisuus menestyä ja saada sisältöä jonkun urheiluharrastuksen parissa joka pitää ne pois tuolta ostoskeskuksilta viikonloppuisin kaljoittelemasta ja ehkä olla mukana siinä että jonain päivänä uusi kansainvälinen tähti syttyy.

Mulla motivaatio perustuu yksin siihen että on haave että jonain päivänä voin kehuskella että olin alusta asti mukana valmentamassa tuota kuskia joka näkyy telkarissa paalulla.

Toisaalta sitten IT-duunista olen kärkkäästi laskuttamassa (mutten ihan yhtä asiallista tuntihintaa kuin noi eräät palveluntarjoajat joiden hinnoittelusta toisaalla täällä on esitetty paheksuntaa).

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 17:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Härski kirjoitti:
Joo, odottelenkin tässä löysät housussa assan palkkatoivomusta Shocked


No saanhan minä tiettyjä luontaisetuja, mutta ei puhuta nyt niistä Cool

Tosiasiassa minusta on niin mukava kuittailla häiriköille, että ihan mielelläni teen sitä palkatta. Ja olen myös jonkinlaisella ristiretkellä "hyvän foorumietiketin" puolesta, koitan sivistää osaltani ihmisiä miten foorumeilla olisi asiallista käyttäytyä - Tästä on iloa kaikille jatkossakin, jos vaikka sattuvat vierailemaan muillakin foorumeilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 17:49  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Tosiasiassa minusta on niin mukava kuittailla häiriköille, että ihan mielelläni teen sitä palkatta. Ja olen myös jonkinlaisella ristiretkellä "hyvän foorumietiketin" puolesta, koitan sivistää osaltani ihmisiä miten foorumeilla olisi asiallista käyttäytyä - Tästä on iloa kaikille jatkossakin, jos vaikka sattuvat vierailemaan muillakin foorumeilla.


Käyttäytyä... joo-o. Sen asian suhteen työsarkaa riittää. Esimerkiksi Tiedelehden keskustelufoorumillakaan ei ole käytöstapoja, vaikka luulisi kävijöiden olevan keskiverto kaduntallaajaa sivistyneempää porukkaa.

Tosin kyllähän ko. foorumilla on paljon asiallistakin mielipiteenvaihtoa ja joskus jopa onnistutaan viemään aihe asiallisesti läpi ilman henkilökohtaisuuksia tai suuremmitta piikittelyittä, mutta on siellä sitten näitä muutamia, joiden elämäntehtävä lienee kai lähinnä kyseisellä foorumilla päteminen.

Käykäähän katsomassa keskustelujen aiheita kyseisellä foorumilla. Muutamat aiheet sopisivat mainiosti vaikkapa vitsikirjan kansien väliin.

Ehkä värikkäimpänä "tieteellisenä" ongelmana on jäänyt mieleen kirjoitus otsikolla "Pierun hajun poistaminen", missä kirjoittaja ihan vakavissaan pohtii sitä, mihin se pierun hajun katoaminen tulitikkua raapaisemalla mahtaakaan perustua.

Sellaista se kuitenkin on tietoverkkojen ja keskustelufoorumien ihmeellisessä maailmassa. Very Happy. Aamen!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 17:50  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Härski kirjoitti:
Joo, odottelenkin tässä löysät housussa assan palkkatoivomusta Shocked


No saanhan minä tiettyjä luontaisetuja, mutta ei puhuta nyt niistä Cool

Tosiasiassa minusta on niin mukava kuittailla häiriköille, että ihan mielelläni teen sitä palkatta. Ja olen myös jonkinlaisella ristiretkellä "hyvän foorumietiketin" puolesta, koitan sivistää osaltani ihmisiä miten foorumeilla olisi asiallista käyttäytyä - Tästä on iloa kaikille jatkossakin, jos vaikka sattuvat vierailemaan muillakin foorumeilla.




Niin vähän tuntuu että assa kokee kaikki hänen omasta mielipiteestä eriävät jorinat häiriköinniksi.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 18:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Niin vähän tuntuu että assa kokee kaikki hänen omasta mielipiteestä eriävät jorinat häiriköinniksi.


Minun mielipiteilläni ei ole asiassa mitään merkitystä.

Häiriköintiä ovat viestit, joiden ainoa tarkoitus on,
A) trollata
B) yllyttää vastapuolta
C) loukata henkilökohtaisuuksilla

...Lisäksi poistokirveen alle pääsevät viestit joiden asiasisältö on yleisesti ottaen nolla. Eli siis tällaiset kymmenen hymiötä ja "antaaksjokupilluu?".
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 19:13  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Niin vähän tuntuu että assa kokee kaikki hänen omasta mielipiteestä eriävät jorinat häiriköinniksi.


Minun mielipiteilläni ei ole asiassa mitään merkitystä.

Häiriköintiä ovat viestit, joiden ainoa tarkoitus on,
A) trollata
B) yllyttää vastapuolta
C) loukata henkilökohtaisuuksilla

...Lisäksi poistokirveen alle pääsevät viestit joiden asiasisältö on yleisesti ottaen nolla. Eli siis tällaiset kymmenen hymiötä ja "antaaksjokupilluu?".




Niin mutta jokainen poistamasi viesti on sinun näkökulmasi asiaan se kannattaisi kuitenkin muistaa, onko se häiriköintiä tai trollaamista ei välttämättä katsos ole kaikkien mielestä sitä.

Tokihan se valta on sinulle annettu joten eipä siitä sen enempää kitisemistä.

Mainitsit jossain otsakkeessa jotta Härski perustaisi kansion johon siirtäisitte kaikki poistetut viestit teidän kanavan ylläpitäjien luettaviksi. Mielestäni se voisi olla kaikille avoin jotta kenellekkään ei jäisi epäselvää oliko poistettu viesti aiheeton vai ei.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 19:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:

Mainitsit jossain otsakkeessa jotta Härski perustaisi kansion johon siirtäisitte kaikki poistetut viestit teidän kanavan ylläpitäjien luettaviksi. Mielestäni se voisi olla kaikille avoin jotta kenellekkään ei jäisi epäselvää oliko poistettu viesti aiheeton vai ei.

Niin mitä mieltä olet Assa, se on nyt 7 vrk pruunauksella ja vain modeille mutta jos antaisi rekisteröityneiden lukea sitä niin näkisivät noi jonninjoutavata haisahome viestit ja riidaanhaastamiset ja kiukkuilut.
Mitä mieltä assa ?

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 22:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:
Härski kirjoitti:
Joo, odottelenkin tässä löysät housussa assan palkkatoivomusta Shocked


No saanhan minä tiettyjä luontaisetuja, mutta ei puhuta nyt niistä Cool


No niinpä! Rolling Eyes Mutta eikö se ole tärkeintä, että mies on tyytyväinen?


Anonymous kirjoitti:
Mielestäni se voisi olla kaikille avoin jotta kenellekkään ei jäisi epäselvää oliko poistettu viesti aiheeton vai ei.


Joo, voisihan se olla avoin... Mutta ehdottomasti kommentointikielto, sillä muuten siitä tulee sitten tavan kakkalaari. Tämä osio voisi hyvinkin olla vain kirjautuneille!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 22:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Niin mutta jokainen poistamasi viesti on sinun näkökulmasi asiaan se kannattaisi kuitenkin muistaa, onko se häiriköintiä tai trollaamista ei välttämättä katsos ole kaikkien mielestä sitä.


Tähän kehtaan väittää että vuosikausien foorumikokemuksellani, myös moderoinnin osalta, minulle on kehittynyt tuohon aika hyvä "näppituntuma".

Lainaus:
Tokihan se valta on sinulle annettu joten eipä siitä sen enempää kitisemistä.


Osuit aika hyvin naulan kantaan. Vaikka täällä demokraattisia ollaankin, ei foorumi silti ole paikka jossa jokaisella kävijällä on oikeus vaikuttaa siihen mikä on häiriköintiä ja mikä ei - sen päättävät ylläpitäjä ja moderaattorit.

Lainaus:
Mainitsit jossain otsakkeessa jotta Härski perustaisi kansion johon siirtäisitte kaikki poistetut viestit teidän kanavan ylläpitäjien luettaviksi. Mielestäni se voisi olla kaikille avoin jotta kenellekkään ei jäisi epäselvää oliko poistettu viesti aiheeton vai ei.


Toiveesi tulee melko varmasti toteutumaan.

Ja että kaikkien mielenrauha historian suhteen säilyisi, mainittakoon vielä että 99% poistamistani viesteistä on ollut selkeää kökköä - viestejä jotka on kirjoiteltukin aivan häröilymielessä vailla asiasisältöä.

Härski kirjoitti:
Niin mitä mieltä olet Assa, se on nyt 7 vrk pruunauksella ja vain modeille mutta jos antaisi rekisteröityneiden lukea sitä niin näkisivät noi jonninjoutavata haisahome viestit ja riidaanhaastamiset ja kiukkuilut.
Mitä mieltä assa ?


Kuten tuonne ideariihen puolelle jo vastasin, tämä on hyvä käytäntö.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker