Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Amatöörit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Amatöörit  ~  NEGATIIVISET PALAUTTEET ?
BMX
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 15:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





assa kirjoitti:
Jos ei kestä katsella - älä katso, älä kommentoi.


Tuolla omakuvassa se vaan ei tunnu toimivan:D Tosin hyvä että saa kunnon naurut välillä!

Mutta kysyn miksi ihmiset tekevät siellä niin(haukkuu ihan turhaan ja lisäävät kuvia missä minä mukamas olen)?

Se mua kiinnostais tietää että mitä niillä liikkuu päässä?
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 16:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Lalle kirjoitti:

Se mua kiinnostais tietää että mitä niillä liikkuu päässä?


Ne yrittää saada aikaan jonkun vaikutuksen. Ne kokeilee millä saa toisen hermostumaan ja jos saavat hermostumisen tai jonkun reaktion niin se on voitto. Jos olet siellä jollekin hermostunut tai osoittanut että olet pahoittanut mielesi tai suuttunut, niin olet tuottanut heille merkittävän tyydytyksen.

Toinen vaihtoehto on että he vain yrittävät saada jonkun toisen lopettamaan kuvien levittämistä jonka kuvissa on jotain sellaista mitä heillä ei ole tai mitä he eivät saa. Jos olet lopettanut kuvien lataamisen tuon kommentoinnin vuoksi, olet saanut heidät onnistumaan.

Kolmatta vaihtoehtoa ei ole.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BMX
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 16:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mun ehkä kannattaa sit lopettaa niiden provosointi:D
Kiitos noista kahdesta vaihtoehdosta!
Takaisin alkuun
YoungCouple4u
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 17:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ihmetyttää vain että mitä tuollaiset "vieras" nimimerkillä liikkuvat tekevät tällaisella palstalla jos he oikeasti ovat sitä mieltä että täällä kuviaan näyttävät ovat täydellisiä pellejä.. Laughing
Takaisin alkuun
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 18:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

YoungCouple4u kirjoitti:
Ihmetyttää vain että mitä tuollaiset "vieras" nimimerkillä liikkuvat tekevät tällaisella palstalla jos he oikeasti ovat sitä mieltä että täällä kuviaan näyttävät ovat täydellisiä pellejä.. Laughing


No katsos meitä on moneen junaan:
-jotkut haluavat kommentoida todella anonyyminä
-jotkut taas keksivät itselleen nimimerkkejä (joita voivat muuttaa jatkuvasti)
- jotkut jopa rekisteröivät nimimerkkinsä
-jotkut jopa lisäävät profiiliinsa kuvan (oman, jonkun muun tai kuvitteellisen)
-sitten on olemassa ne kaikkein hulluimmat (esim. minä) jotka ovat rekisteröityneet ja lisännyt profiiliinsa kuvan ja tietoja (kotisivut,yms.) joista selviää myös heidän oikea henkilöllisyytensä
-lisäksi on tietysti olemassa niitä jotka rekisteröivät nimimerkin jolla he feikkaavat olevansa joku muu kuin mitä he todellisuudessa ovat

Minun puolesta voidaan kaikkien kukkien antaa kukkia eli jos joku haluaa pysyä täysin anonyyminä niin se hänelle suotakoon. Minä tosin annan huomattavasti enemmin arvoa sellaisille ihmisille jotka uskaltavat omalla naamallaan ja henkilöllisyydellään seisoa sanojensa takana.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
cowboi
LähetäLähetetty: 9.4.2006, 20:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itse kyllä aion rekisteröityä(kuvan kera ,manipuloitu kylläkin) .Viitaten edelliseen niin omalla henkilöllisyydellä esiintyminen ei itsellä onnaa syystä että toimin alalla joka on täynnä heteromiehen stereotyyppejä ja jos mielin kasvoni säilyttää (ihan kirjaimellisesti) .Kuvasta on kyllä jo visio ....ihan vaan Fråulein Eliksiirin tiedoksi..... Wink
Takaisin alkuun
Missy
LähetäLähetetty: 10.4.2006, 19:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 12 Maa 2006
Viestejä: 57

Anonymous kirjoitti:
Kiathal kirjoitti:
voi voi.. jos ottaisin vakavasti puolet kommenteista, joita saan olisin varmaan jo tappanut itseni, koska suppea-ajattelutapainen suomen kansa on oikeasti sitä mieltä, että olen vain sairaan luonnon omaava pieni tyttö. Suomessa ei kannata omia kuviaan laittaa näkyville, jos ei ole valmis kestämään kritiikkiä, koska tämä maa on niin v**** täynnä kateellisia ja tasapaksuja ihmisiä, että heitä vituttaa, jos joku on vähääkään erilainen.

Jokaisen on vaan opittava elämään omien mieltymystensä kanssa ja opittava myös se että kritiikit.. hyvät sekä pahat päästetään toisesta reiästä sisään ja toisesta ulos. Wink



Ja aina kaikki on teille kateellisia "kikkelis kokkelis" ihmiset. Olisko joskus niin että teille omakuva/avatar pelleille nauretaan koska olette oikeasti huvittavia monessakin tapauksessa. On toki kauniitakin vartaloita joita sopii näyttää, mutta jos ei rahkeet riitä, niin pitäisi olla räpsimättä niitä fotoja. Ihan sama kuin Idollisissa jossa kaiken maailman lahjattomat pellet menevät laulamaan vaikka kyvyt on mitä on. Olenkin monasti toivonut että joku olisi heillekkin kertonut suoraan että: hei sä et osaa laulaa, sori ennen kuin nolaavat itsensä -Sama juttu näissä kuva-hommeleissa sekä forum sepostuksissa. Kaikki ei suinkaan ole kateellisuudesta kiinni ja minusta näitä teidän kateellisuus juttuja kun lukee nin tuntuu että sen tyrkyttäjät ovat juuri niitä kateellisia.

Noh pidetään avoin mieli yllä ja jatka sinä roikkumista siinä härdellissäsi "avatarissa"missä oletkin jo tovin aikaa riippunut. Minä nauran sulle koska kuulun valtaväestöön ja en peittele sitä. Sinä taas et kuulu ja sinun on hyväksyttävä myös se että mm. korkeissa asemissa olevat ihmiset esim. poliitikot eivät voi roikkua julkisesti noissa sun härdelleissäsi.




jos ei kantti riitä, niin pitäisi olla katsomatta myös niitä fotoja. Ihan sama kuin Idollisissa jossa kaiken maailman lahjattomat pellet menevät laulamaan vaikka kyvyt on mitä on. Olenkin monasti toivonut että joku voisi sinullekkin kertoa suoraan että: hei sulle on simmut jotka voi laittaa kiinni, sit sulla on telkkarissa samoin kuin tietokoneessa sellanen nappula mistä ruutu pimenee (jos tämä resepti ei auta on olemassa myös apteekista saatavia korvatulppia) ja myös sellainen mukava asia kuin oma päätösvalta eli voit aivan itse päättää mitä katsot. kannattaa oikeasti harkita mitä voit ITSE tehdä asialle ennen kuin tulet nolaamaan itsesi ihan kaiken kansan silmien alla.

Ainii ja ja politiikasta puheenollen satun olemaan siinä mukana aika aktiivisesti ja siltikin tuijottelen avattaressani tissejäni Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 10.4.2006, 20:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

[quote="Mr Lothar"]
YoungCouple4u kirjoitti:
Minä tosin annan huomattavasti enemmin arvoa sellaisille ihmisille jotka uskaltavat omalla naamallaan ja henkilöllisyydellään seisoa sanojensa takana.


Jos ei näytä naamaansa niin käykö että näyttää mulkkunsa? Very Happy

Tosiaan tämä katajainen kansa on niin kateellista, vahingoniloista, huonolla itsetunnolla varustettua örveltäjää, että se näkee suunnattomasti vaivaa saadakseen toisen ihmisen polvilleen. Se iloitsee enempi toisen epäonnistumisesta kuin omasta onnistumisesta, mieluummin jättää satasen voiton ottamatta jos naapuri saa satasen tappion.
Tämän kaiken se tekee anonyyminä tai jonkin näkösuojan takaa koska se ei uskalla katsoa ihmistä silmästä silmään.

Nämä mukavat ja lupsakat ihmiset muuttuvat kiilaileviksi, joustamattomiksi, ärsyyntyneiksi keskisorma näytteleviksi ääliöiksi kun astuvat auton rattiin. Netissä nämä ovat Toni Halmeita x 100 verbaaliikaltaan ja antavat haista.
Jos tulee oikea tilanne jossa pitäsi puolustaa jonkun tai itsensä oikeuksia niin silloin turvat kyllä pysyvät kiinni, mumistaan "odottahan vain" että päästään puhkomaan auton renkaita.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Caligula
LähetäLähetetty: 12.4.2006, 1:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 21
Paikkakunta: Etelä

[
Jos tulee oikea tilanne jossa pitäsi puolustaa jonkun tai itsensä oikeuksia niin silloin turvat kyllä pysyvät kiinni, mumistaan "odottahan vain" että päästään puhkomaan auton renkaita.[/quote]

Näinhän se menee... Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
timolumi
LähetäLähetetty: 12.4.2006, 8:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

Niin siitähän usein haukutaan mistä itse kiinostunut... ja sitä ei edes itselleen uskalleta tunnustaa ja ihmeelisesti sitä vain tiedetään niistä kuvista jos kiinostus ei olisi niin kova..Wink

Mutta kyllä kun katsoo vaikka Kiathan kuvia niin itsekkin voisi olla kateelinen hänelle, mutta mostan syvästi hattua hänelle siitä että on uskaltanut tulla kaapista ulos ja näyttää muilekkin siitä edes jotain...Smile

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Amatöörit

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker