Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Tonyn ja Lotharin oma hiekkalaatikko
Tony ScorPPa
LähetäLähetetty: 13.4.2006, 13:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 27 Lok 2005
Viestejä: 286

Olen laittanut omia kuvia ja ne on täysin oikeudettuja..Niitä voi pyydä suoraan multa että olisin poistanut jos loukkaa jotakuta..Mut Lothar on kyllä hyvä haukkumaan ja täysin väärässä.Kuvan ottajalta mulle on lupa julkaistaa ne kun olen saanut luvan siitä mainostukseen..Voitte surata seuraava Em lehti ja Napakymppiä ja saatte lisää tietoja asiasta.

Lothar turhaan kiihtyy asiasta kun kuvassa on Tony Scorpion ja Yasminin kuva ja videosarja...Aion laittaa ne kuvat uudestaan voin kyllä peittää tytön naama..Omista kuvista mulle on täydet oikeudet julkaistaa jos olen saanut luvan siiheen..Ja kuvaus on tehty julkisella paikalla jossa oli monta sivullista katsomassa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 13.4.2006, 16:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

tony_scorpion kirjoitti:
Ja kuvaus on tehty julkisella paikalla jossa oli monta sivullista katsomassa...


*********** yksityisasuntokin on julkinen paikka Laughing

PS. Tony kyllä minä tiedän missä ne kuvat on otettu eli älä jauha paskaa.


Viimeinen muokkaaja, Mr Lothar pvm 13.4.2006, 17:12, muokattu 1 kertaa

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 13.4.2006, 16:47  Vastaa lainaamalla viestiä






Pojat kisaa kuin natiaiset hiekkalaatikolla.
Takaisin alkuun
Tony ScorPPa
LähetäLähetetty: 13.4.2006, 17:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 27 Lok 2005
Viestejä: 286

Mr Lothar kirjoitti:
tony_scorpion kirjoitti:
Ja kuvaus on tehty julkisella paikalla jossa oli monta sivullista katsomassa...


******** yksityisasuntokin on julkinen paikka Laughing

PS. Tony kyllä minä tiedän missä ne kuvat on otettu eli älä jauha paskaa.


No olisit kattonut videonkin olisit oppinut jotain ja olisit nähnyt kuinka yleinen paikka oli kun yleisö ympärille oli riittävästi.Ei ollu yksityinen asunto vaan ravintolan osa tai backstage nimelläkin sanotaan.

No Turkkilaisuuteni voit yrittää loukata mut kuitenkin asunut Suomessa enemmään kuin Turkissa ja edustan tämän maan puolia kaikkille mahdollisella tavalla.
Olet tehnyt klippeja 7 v. jos laskeaan Brazilian kuvauksista asti kyllä olet hidas menestymään.Sillä ajalla katsotaan mihin minä pystyn nyt vasta 8 kk meneillä ja minä olen ainoa henkilö jonka kanssa aina taistelet.Eli olen saavuttanut sua jo niin lyhyessä ajassa ja usko pois menin ohikin.Enkä itseäni näyttämiseen tarvitsee limousine tai pinkki turkis niin kuin julkis menettelyt.En ole Henry Saaria nähnyt kertakaan minkki turkiksissa ja vielä vaaleapunaisessa.v**** ei edes miehekäs väri.Sinä olit varjossa niin kauan kuin Henry oli mukana.Nyt Henry on tauolla tai muuta yrität päästää näkyviin.Mut vika on siinä että sun menettelyt aivan väärin.Sen takia sulle on oma tuotanto kun kukaan ei tykkää sinun käyttäytymisestä ei lehdistökään.Mut mun käyttäytymiset on erilainen ja en ole kuullut kertakaan valitusta mun käyttäytymisestä.Siinä on kasvatus ero.

Ja tämä keskustelu päättyy taas tässä vaiheessa loput annetaan yleisön hoitoon.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 13.4.2006, 18:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

tony_scorpion kirjoitti:

No olisit kattonut videonkin olisit oppinut jotain ja olisit nähnyt kuinka yleinen paikka oli kun yleisö ympärille oli riittävästi.Ei ollu yksityinen asunto vaan ravintolan osa tai backstage nimelläkin sanotaan.

No Turkkilaisuuteni voit yrittää loukata mut kuitenkin asunut Suomessa enemmään kuin Turkissa ja edustan tämän maan puolia kaikkille mahdollisella tavalla.
Olet tehnyt klippeja 7 v. jos laskeaan Brazilian kuvauksista asti kyllä olet hidas menestymään.Sillä ajalla katsotaan mihin minä pystyn nyt vasta 8 kk meneillä ja minä olen ainoa henkilö jonka kanssa aina taistelet.Eli olen saavuttanut sua jo niin lyhyessä ajassa ja usko pois menin ohikin.Enkä itseäni näyttämiseen tarvitsee limousine tai pinkki turkis niin kuin julkis menettelyt.En ole Henry Saaria nähnyt kertakaan minkki turkiksissa ja vielä vaaleapunaisessa.v**** ei edes miehekäs väri.Sinä olit varjossa niin kauan kuin Henry oli mukana.Nyt Henry on tauolla tai muuta yrität päästää näkyviin.Mut vika on siinä että sun menettelyt aivan väärin.Sen takia sulle on oma tuotanto kun kukaan ei tykkää sinun käyttäytymisestä ei lehdistökään.Mut mun käyttäytymiset on erilainen ja en ole kuullut kertakaan valitusta mun käyttäytymisestä.Siinä on kasvatus ero.

Ja tämä keskustelu päättyy taas tässä vaiheessa loput annetaan yleisön hoitoon.


Aika huonosti olet perillä asioista jopa kuvauspaikoista joissa kuvaatte. Minä olen nimittäin kuvannut yhden videon ihan samoissa tiloissa ja se asunto on sen ravintolan omistajan yksityisasunto! Ei se tee siitä julkista paikkaa että siellä on jatkoilla iso lauma ihmisiä.

Olet asunut enemmin Suomessa kuin Turkissa ja silti et osaa kunnolla puhua etkä kirjoittaa Suomeksi Laughing

Nuo minun Brasilia videothan on vain minun lomavideoita, mutta minun lomaillessa harrastin seksiä niin että kamerat kävi ja nyt nuo videot on sitten kaiken kansan katseltavissa. Jos uran alku lasketaan noin niin onhan minusta olemassa videoita paljon ennen Brasilian videoitakin Cool

Annoit oivan näytön käytöksestäsi kun haukuit ja yritit komennella seksitreffien ylläpitoa eli olisiko kannattanut ajatella ensin ennen kuin kirjoitit nuo tekstit. Myöskin se että julkaiset tyttöjen kuvia netissä ilman heidän suostumustaan kertoo aika paljon käytöstavoistasi.

Anna kun arvaan, vaikka edellisessä viestissäsi sanoit että tämä keskustelu päättyy tähän niin kohta olet jo kommentoimassa täällä Very Happy

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 13.4.2006, 20:49  Vastaa lainaamalla viestiä






miten niiltä brassimimmeiltä on saatu lupa videon myymiseen?
Takaisin alkuun
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 13.4.2006, 20:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Anonymous kirjoitti:
miten niiltä brassimimmeiltä on saatu lupa videon myymiseen?


Helposti, minulla kun on niiden kaikkien yhteystiedot vieläkin ja arvaa vaan onko meillä hiukka parempi elintaso kuin heillä eli rahalla saa ja hevosella pääsee Cool

PS. Loput 7 Brassi videota vielä odottavat sitä että saamme niissä videoissa esiintyviltä tytöiltä julkaisuluvat.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Tony ScorPPa
LähetäLähetetty: 13.4.2006, 21:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 27 Lok 2005
Viestejä: 286

en mä jaksaa tota pellen kaa kinata enää kyllä..sen kus teet mitä teet mut yleisö voi päättää millainen juntti ottaa aurinkoa minkki turkis päällä veneellä..kuva on sit Lotharin kuva kansiosta,ellei poistaa...nauraa maha kipeänä...

http://irc-galleria.net/view.php?nick=MrLothar&image_id=411404
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker