Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Helpdesk (ei seuranhaku)

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Helpdesk (ei seuranhaku)  ~  Ööh..
Kiathal
LähetäLähetetty: 1.10.2005, 21:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Miksi sattumalta löydän täältä aina välillä aiheita, jotka on kirjoitettu aikaisemmin ja ne on merkintöjen mukaan luettu, mutta itse en muista kyseistä aihetta nähneenikään..?

Vai olenko vaan selaillut foorumia niin humalassa, että muisti pätkii vai olisiko paras ottaa yhteys lääkäriin ja käydä tutkituttamassa, että voisiko diagnoosina olla dementia Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Härski
LähetäLähetetty: 1.10.2005, 23:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Kiathal kirjoitti:
Miksi sattumalta löydän täältä aina välillä aiheita, jotka on kirjoitettu aikaisemmin ja ne on merkintöjen mukaan luettu, mutta itse en muista kyseistä aihetta nähneenikään..?

Samperin samperi, minä olet tuota samaa asiaa ihmetellyt ja nyt esim tämä sun viesti ei ollut tähdellä merkitty, vaan klikkasin tuosta listasta missä siellä täällä on viimeisimpien viestien alut vähän kuin mainoksena ja löysin tämän sun viestin enkä ollut varmasti aikaisemmin lukenut sitä.

Luulen että kyseessä on bugi eli ohjelmointivirhe tässä forumiohjelmassa. Itse olen pannut merkille että erityisesti silloin kun katson foorumia vuoronperään IE selaimella ja Mozilla selaimella ja vuoronperään kirjaudun Härski nimellä ja Admin tunnuksilla niin tuo ongelma ainakin vaivaa, mutta ilmeisesti myös muulloin.

En tiedä tähän mitään lääkettä kun tuntuu tapahtuvankin satunnaisesti. Ehkä sellainen idea että jos uusia viestejä ei tunnu olevan niin katso tuosta vasemmasta palstasta ylhäältä noita alleviivattuja keskustelunalkuja ja klikkaile ylimmät läpi jos siellä on jotain uutta niiden ketjujen perässä.

Tietenkin jos forumia katsoo ilman että kirjautuu sisään niin mitään tähtiä ei näe koska silloin ohjelma ei tiedä kuka katsoo, mutta minä tarkoitan ja varmaan sinäkin että joskus myös kun kirjautuneena katsoo forumia niin ei aina ole uusien viestien tähtiä vaikka uusia viestejä on.

Voi "#¤@£$€* Confused

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kiathal
LähetäLähetetty: 2.10.2005, 14:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Joo, ja sit kun on sellaisiakin, joissa on ihan älyttömästi vastauksia ja monta sivua keskustelua, niin vasta joskus myöhemmin se on tähdellä merkitty ja sitten ihmettelee, että miksi en ole nähnyt tätä aikaisemmin.. Confused

Kummaa hommaa..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 3.10.2005, 16:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Foorumit käyttävät evästeitä (cookies) hyväkseen selvittääkseen onko vierailija jo nähnyt uudet viestit vai ei. Toisinaan nämä saattavat sitten sekoilla, jos vaikka tulee klikattua ikkuna kiinni hätäpäissään ( Rolling Eyes Wink ) tai ei kirjaudu foorumilta ulos asianmukaisesti...

Eli bugihan se on, eikä sille mitään oikein mahda. Jos on varma ettei kukaan muu surffaile samalla koneella tälle foorumille, kannattaa kirjautuessaan klikata täppä "muista minut" tai "pidä aina kirjautuneena" (mikä nyt sanamuoto olikaan). Silloin ei tarvitse erikseen kirjautua sisään tai ulos ja ainakin näin minulla parhaiten cookiet pysyvät kärryillä uusista viesteistä.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Helpdesk (ei seuranhaku)

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker