Kirjoittaja |
Viesti |
< S/M ja Kinky ~ Kusi? |
|
Lähetetty:
2.2.2006, 1:27
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
No nuo tankkiin kuseskelut oli joskus teininä. Sittemmin aina kokeilin kalulla onko tankissa vielä bensaa jos auto ei lähtenyt käyntiin mutta p-keleet menivät pienentämään aukkoa kun tuo lyijytön bensa tuli käyttöön
Oikeasti en tiedä kumpi on vastenmielisempää, kusi vai uloste.
Kerran pumppasin takaapäin yhtä sussua ja tiesin että hän oli innokkaita b-rapun naisia, tällä kertaa oltiin kuitenkin doggyna a rapussa, no nainen sai orkun ja samalla hetkellä hällä tuli ehkä lusikallinen sitä itseänsä ruikulina ulos. Vissiin kai ahkera perään pumppaaminen löysyttää paikkoja. yäk sitä löyhkää. Alkoi siinä Badmanikin puhti tökkimään |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.2.2006, 2:01
|
|
|
|
Ei helvetti miten sairasta porukkaa. Kusta jonkun naamalle ja suuhun? Hyi helvetti mä sanon. Niskalaukauksella tollaset epänormaalit ja epäonnistuneet yksilöt pitäis eliminoida. *oksentaa* |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.2.2006, 2:51
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Anonymous kirjoitti: |
Ei helvetti miten sairasta porukkaa. Kusta jonkun naamalle ja suuhun? Hyi helvetti mä sanon. Niskalaukauksella tollaset epänormaalit ja epäonnistuneet yksilöt pitäis eliminoida. *oksentaa* |
Mua ei huolestuta tässä viestiketjussa muu kuin toi tankkiin kuseminen, hitto jos mun autolle sattuu jotain, kallis moottoriremppa voi olla edessä |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
2.2.2006, 11:38
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ei kai se kusija ole sen sairaampi kuin kusen vastaanottajakaan Huvinsa kullakin, minulle aivan sama niin kauan kun kukaan ei koita minun päälleni kuseksia |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.2.2006, 14:10
|
|
|
|
kusileikestä sen verran että niellä ei kannata ja jos nieleskelee niin kannatta juoda vettä päälle...ja ennenkun alottelee liruttelemaan olis hyvä juoda kans paljon vettä niin hiukka laimeempaa on tai vaikka ananas mehua...se on hyvää =)...kahvia en suosittele eikä myöskään lääkekuurien aikaan...oluthan tunnetusti saa nesteen virtaamaan myös |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.4.2006, 13:18
|
|
|
Halukas
|
|
Pissaleikit kivoja |
Viimeinen muokkaaja, jep pvm 19.10.2006, 14:41, muokattu 1 kertaa |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.4.2006, 15:18
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
toi yllä oleva selittää miks turkulaiset on k...päitä. .Mut asiaan käsittääkseni runsas veden juonti "puhdistaa" ja ananasmehu kuulemma muuttaa makua????? ....ehkä tuo senorita Eliksiiri kommentoi "asiantuntijana" Niin ja vielä vastaukseni ei ,en ole kokeillut.De gustibus no est disputandum = makuasioista ei voi kiistellä |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.4.2006, 17:11
|
|
|
Poke- ja tyttökuvaaja
|
|
assa kirjoitti: |
Ei kai se kusija ole sen sairaampi kuin kusen vastaanottajakaan Huvinsa kullakin, minulle aivan sama niin kauan kun kukaan ei koita minun päälleni kuseksia |
Heh
Juu ei meikäläiselläkään oo kokemuksia, edes kuvaus puolelta. Kaipa niitäkin joskus vastaan tulee. Itseäni ei nääs nuo kusileikit kiihota. |
_________________ Kankea kuin kolehtikeppi |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.4.2006, 21:49
|
|
|
|
peeman kirjoitti: |
Joo on kokemusta kusileikeistä. Avovaimo kusi suuhun ja naamalle ja me molemmat pidimme kovasti,myös hän halusi että kusen hänen suuhun ja naamalle. Pissaleikit on aivan ihania ja itse nautin kun nainen tulee hjareisin kasvojen ylle ja kusee suuhun.Onko halukkaita meilaa peeman@netti.fi |
Ei hemmetti, ootko ihan terve? Miksi sun suuhun pitäis kusta? Juo ennemmin vaikka limua? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.4.2006, 22:47
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
käsittääkseni runsas veden juonti "puhdistaa" ja ananasmehu kuulemma muuttaa makua????? ....ehkä tuo senorita Eliksiiri kommentoi "asiantuntijana" |
Hmmm, asiantuntijuus jotain asiaa kohtaa... Mutta ei pissileikkien! Ei ei ei...
Virtsa on elimistön muodostamaa kuona-ainetta. Se syntyy munuaisissa, jossa veri suodatetaan, ja kulkeutuu virtsaputkea pitkin virtsarakkoon.
Elimistössä kiertää jatkuvasti monia litroja nestettä ja munuaiset suodattavat vuorokauden aikana 180 litraa nestettä. Virtsa on vaaleampaa, jos kehon nestemäärä on korkea ja tummempaa jos kehon nestemäärä on alhainen. Virtsan maun vaikutuksiin en osaa sanoa mitään tuon ananasmehunkaan suhteen, mutta ananas, kuten myös esim. appelsiini, vaikuttaa virtsan pH-arvoon. Nesteiden, ennen kaikkea veden runsas nauttiminen on todella tärkeää.
Ihminen tuottaa keskimäärin 500 litraa virtsaa vuodessa. Se sisältää 95 % vettä, 2,5 % ureaa, joka on suurissa määrissä vahingollista ja loput 2,5 % virtsasta on erilaisia mineraaleja kuten magnesiumia ja kalsiumia. Virtsa sisältää myös virtsahappoa, hippuurihappoa, urobiliiniä sekä fosfori- ja rikkihappoa. Virtsa ei siis ole myrkyllistä, kuten monissa kulttuureissa uskotaan, mutta suurina annoksina se on haitallista.
Virtsa saattaa muuttua tahmeaksi sokeriliemeksi, jos henkilö sairastaa hoitamatonta diabetesta, jolloin sokeria pääsee virtsaan- Tämä ehkä vaikuttaa jopa sen makuunkin....
Virtsarakko on paikkana steriili ja näin ollen myös virtsa on steriiliä. Kun virtsa joutuu rakosta pois ja kosketukseen ilman kanssa, se muuttuu epästeriiliksi. Pahoittelen. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.4.2006, 3:39
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
ei haittaa bonita..... relata refero(kerroin (minulle) kerrottua ).pitää päästä tosta latinan hokemisesta eroon... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.4.2006, 7:14
|
|
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
cowboi45 kirjoitti: |
käsittääkseni runsas veden juonti "puhdistaa" ja ananasmehu kuulemma muuttaa makua????? ....ehkä tuo senorita Eliksiiri kommentoi "asiantuntijana" |
Hmmm, asiantuntijuus jotain asiaa kohtaa... Mutta ei pissileikkien! Ei ei ei...
Virtsa on elimistön muodostamaa kuona-ainetta. Se syntyy munuaisissa, jossa veri suodatetaan, ja kulkeutuu virtsaputkea pitkin virtsarakkoon.
Elimistössä kiertää jatkuvasti monia litroja nestettä ja munuaiset suodattavat vuorokauden aikana 180 litraa nestettä. Virtsa on vaaleampaa, jos kehon nestemäärä on korkea ja tummempaa jos kehon nestemäärä on alhainen. Virtsan maun vaikutuksiin en osaa sanoa mitään tuon ananasmehunkaan suhteen, mutta ananas, kuten myös esim. appelsiini, vaikuttaa virtsan pH-arvoon. Nesteiden, ennen kaikkea veden runsas nauttiminen on todella tärkeää.
Ihminen tuottaa keskimäärin 500 litraa virtsaa vuodessa. Se sisältää 95 % vettä, 2,5 % ureaa, joka on suurissa määrissä vahingollista ja loput 2,5 % virtsasta on erilaisia mineraaleja kuten magnesiumia ja kalsiumia. Virtsa sisältää myös virtsahappoa, hippuurihappoa, urobiliiniä sekä fosfori- ja rikkihappoa. Virtsa ei siis ole myrkyllistä, kuten monissa kulttuureissa uskotaan, mutta suurina annoksina se on haitallista.
Virtsa saattaa muuttua tahmeaksi sokeriliemeksi, jos henkilö sairastaa hoitamatonta diabetesta, jolloin sokeria pääsee virtsaan- Tämä ehkä vaikuttaa jopa sen makuunkin....
Virtsarakko on paikkana steriili ja näin ollen myös virtsa on steriiliä. Kun virtsa joutuu rakosta pois ja kosketukseen ilman kanssa, se muuttuu epästeriiliksi. Pahoittelen. |
Lähde olisi hyvä mainita vaikka ei nyt ihan suora kopsaus ollutkaan..... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.4.2006, 10:53
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Hohhoh, no johan sitä taas keulitaan
Eiköhän Eliksiirillä ole asiasta ihan riittävästi tietoa, sen verran pitkään on sairaanhoito-alalla toiminut
Mutta etköhän saa lähdeviitteet faktoihin, kunhan Eliksiiri tämän ehtii lukemaan. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.4.2006, 21:25
|
|
|
|
assa kirjoitti: |
Hohhoh, no johan sitä taas keulitaan
Eiköhän Eliksiirillä ole asiasta ihan riittävästi tietoa, sen verran pitkään on sairaanhoito-alalla toiminut
Mutta etköhän saa lähdeviitteet faktoihin, kunhan Eliksiiri tämän ehtii lukemaan. |
No kyllä tuo tuli kuin tietosanakirjasta vaikka kuinka olisi toiminut kyseisellä alalla. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.4.2006, 21:46
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
tietosanakirja my ass...japanissa 200000 ihmistä kurlaa virtsalla 30 sekuntia joka päivä .....päivän turha tieto |
|
|
|
|
|