Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  Paska puhetta
Vieras
LähetäLähetetty: 19.6.2006, 0:33  Vastaa lainaamalla viestiä






Mikä v**** siinä on että joka sivulla lukke aivan helvetin isolla että ei saa olla maksulliseen seksiin viittaavia ilmotuksia ja kuitenkin varmaan 95% niitä on? Eikö asialle voi/haluta tehdä mitään? Ei luulisi olevan kovin vaikeaa poistaa ilmotuksia missä kyse on maksullisesta seksistä!!! Tai jos on niin v**** vaikee poistaa viestejä niin ottakaa jumalauta se noi tekstit pois missä kielletään maksulliset ilmoitukset! Tässä on aika hyvä esimerkki! Ilmoituksen -id 47303 Seuraa vain maksukykyisille herrasmiehille pk-seudulla - MINULLA EI OLE PAIKKAA. En vastaa tuntemattomiin. Tykkään ihan tavallisista asioista, ei erikoisuuksia. En sovi alle tunnin treffejä. OLEN TAVOITETTAVISSA JO TÄNÄÄN, soita 044- *** **** Vai onko pelko että loppuu koko treffi palsta jos maksulliset kielletään?
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 19.6.2006, 1:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tällä keskuteluforumilla on sivutolkulla pohdintaa tuosta asiasta, joten kannattaisi lukea ne jo olemassa olevat vastaukset.

Jos sinä tiedät jonkun keinon jolla internetissä voi yksilöidä jonkun ihmisen ja estää häntä laittamasta ilmoitusta niin kerro ihmeessä meille äläkä itke siellä. Lisäksi sinun viestisi kielenkäyttö ja liioittelu viittaa siihen että olet alaikäinen, joten et taida sinäkään noudattaa sääntöjä (ikäraja 18v).

Ilmoituksia on 4500, joten sinun mukaasi siellä on 4275 maksullista seksiä tarjoavaa ilmoitusta?

Tuollainen asiaton valehtelu ei auta asiaa yhtään.

Ilmoituksissa on linkki mistä voi ilmiantaa maksullisen ilmoituksen, jos sinä et edes viitsi sitä tehdä, niin miten luulet että 4500 ilmoituksen joukosta ilmaisessa palvelussa joku ehtii sen tekemään.

Mutta kaikkiin noihin mitä kirjoitit on vastaukset ainakin kolmessa ketjussa tällä forumilla, joten sinä voisit opetella lukemaan.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 19.6.2006, 5:14  Vastaa lainaamalla viestiä






Minua myös kiinostaisi paskanlässytyksen sijasta (sori vaan härski) vastaus tuohon kysymykseen että miksi niitä ilmoituksia ei poisteta jos ne kerran ovat kiellettyjä? Minäpä vastaan itse itselleni. Niitä ei poisteta siksi koska ne tuovat tänne saitille lisää porukkaa(miehiä) jotka taas näkevät noita maksullisia bannereita joista voi tilata noita alapää-leffoja ja näin oravanpyörä kulkee ja saitin omistajalle kilahtaa rahaa kirstuun. =)
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 19.6.2006, 7:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Minua myös kiinostaisi paskanlässytyksen sijasta (sori vaan härski) vastaus tuohon kysymykseen että miksi niitä ilmoituksia ei poisteta jos ne kerran ovat kiellettyjä?


Yksinkertainen vastaus kysymykseesi on resurssipula. Käytännössä Seksitreffit pyörii Härskin voimin, joka on siis ainoa "palkollinen" työntekijä ylläpidossa. Jos Härski alkaisi puimaan päivittäin läpi kaikki treffi-ilmoitukset, ei hän muuta ehtisikään tekemään.

Tulossa on uusi, kehittyneempi treffi-sivusto, jonka myötä toivon mukaan "kiellettyä" ilmoittelua saadaan kuriin.

Ei kaikkien asioiden takaa tarvitse aina koittaa nähdä jotain salaliittoteorioita tai muuten vaan kieroilua, vaikka se suomalainen perusluonne onkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 19.6.2006, 9:30  Vastaa lainaamalla viestiä






Ei kaikkien asioiden takaa tarvitse aina koittaa nähdä jotain salaliittoteorioita tai muuten vaan kieroilua, vaikka se suomalainen perusluonne onkin.[/quote]



Aijaa tälläisestä perusluonteesta en olekkaan kuullut, taitaa olla taas assan omia päätelmiä.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 19.6.2006, 12:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Minua myös kiinostaisi paskanlässytyksen sijasta (sori vaan härski) vastaus tuohon kysymykseen että miksi niitä ilmoituksia ei poisteta jos ne kerran ovat kiellettyjä?


//** edit: Voihan nenä, nyt vasta tajuan että tämä "Vieras" jota tässä siteeraan ei ole sama "Vieras" joka aloitti tämän ketjun. Eli hakut jotka mulla tossa alla on annan olla, koska ne oli kirjoitettu silloin kuin luulin että ton ekan viestin kirjoittaja tässä jatkaa ja ne on tavallaan hänelle tarkoitettu. Eli tuo "vieras" jota tuossa siteeraan olisi saanut tämän saman viestin huomattavasti ystävällisempään sävyyn, jos olisin noi "vieraat" alussa oikein erotellut. Pyydän anteeksi tätä mokaani Embarassed - no, edellisen virheeni teinkin joskus 80-luvun lopulla, eli jo oli aikakin seuraavalle Laughing

Miksi sitten lässytät paskaa? Mikset lue tältä foorumilta vastauksia noihin kysymyksiin, kaikkiin on vastaus ja paljon rakentavampiakin vaihtoehtoja on etsitty ja käsitelty kuin mitä sinä ikinä kykenet esittämään.

Ilmoituksia tulee lisää ja niitä muutetaan noin 200-300 kpl vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä. Tuo ilmoitus mistä kiukkuilit kuin pieni lapsi oli ollut 8 tuntia netissä ennenkuin siitä aloit itkemään. Luuletko että joku roikkuu ilmaisella saitilla vuorokauden ympäri seuraamassa ja testaamassa ilmoituksia? Muilla ihmisillä on elämä, vain sinä onneton luuseri luulet että kun tule johonkin missä on ilmaista jättää ja lukea ilmoituksia niin kaikki ovat sinua palvelemassa.

Ilmoituksia seurataan ja niitä poistetaan, tuo ilmoitus olisi varmaan ilman sinun marinaasikin huomattu joskus 2 aikaan aamuyöstä kun niitä katselin. Mutta suurempi ongelma on se, että suuri osa maksullista seuraa tarjoavista jättää ilmoituksne jossa ei sanallakaan vihjaista maksulliseen seuraan. Ja ajatuksia on muutenkin vaikea lukea ja vetää rajaa mitä kukakin ilmoittaja tarkoittaa.

Ne ilmoitukset joista tulee ilmianto poistetaan ja lisäksi päivittäin katsotaan ohjelmallisesti että ilmoitukset joissa vihjaillaan maksullisuudesta poistetaan. Mutta vain sinunkaltainen i******i voi kuvitella että ilmaisella ilmoituspalstalla joku armeija ihmisiä seuraa vuorokaudenympäri niin ettei mitään väärää voi tapahtua koskaan.

Ja yksi toinen syy resurssipulaan ja epätäydellisyyteen on se, että esim nyt minun pitäisi tarkistaa viime yönä jätetyt ilmoitukset, mutta aikani menee sinunkaltaisen lukutaidottoman ihmiset kysymyksiin vastaamiseen. Tätä asiaa on käsitelty jo ainakin 3 ketjussa varsin pitkästi, suoraansanoen sivutolkulla ja nämä kaikki asiat olen kirjoittanut tänne jo aikaisemmin, mutta koska sinä et osaa niitä lukea niin joudun uudelleen kirjoittamaan samat asiat ja siksi en esim nyt ole tarkistamassa ilmoituksia.

Törkeimmille ilmoittajille on laitettu IP banni eli heidän nettiyhteytensä tännepäin on suljettu, mutta se auttaa 5 minuttia tai pari vuorokautta, riippuen siitä meneekö kyseinen henkilö jättämään seuraavan ilmoituksen kirjaston koneelta tai kaverinsa koneelta tai osaako itse uusia oman ip numeronsa operaattorin palvelusta.

Ja jos sinä et ala osoittamaan järjenkäyttöä ja asiallista käytöstä niin minä teen tällä forumilla tuon ip bannin sinulle ja poistan tämän ketjun, jolloin lukijat joutuvat tyytymään niihin toisiin kolmeen ketjuun joissa tätä samaa asiaa on käsitelty jo aikaisemmin, tosin paljon asiallisemmin, koska siellä ei ollut sinun kaltaistasi pelleä vaatimassa vuorokaudenympäri palvelua ilman että itse joutuu maksamaan siitä ja olet haukkumassa ihmisiä jotka tarjoavat sinulle ilmaisen palvelun.

Eli nyt ehdotan että pyydät vaikka jotain ihmistä selittämään sinulle mitä tuossa yllä lukee koska tuntuu siltä että et osaa lukea, sillä kaikki tämä on selitetty jo 3 kertaa tällä foorumilla pitkissä keskusteluissa.

Ja asenteen tulee muuttua, muuten poistan ketjun ja viestisi ja joudut tekemään samoin kuin nuo ilmoittajat, että laitat joka päivä kirjaston koneelta uudelleen oman viestisi koska kotikoneesi yhteys tänne on suljettu Very Happy

Ja siltä varalta että osaat lukea vastaan vielä kysymykseesi, että miksei sääntöjen vastaisia ilmoituksia kielletä. No ne ilmoitukset on kielletty ja niitä positetaan toistakymmentä joka päivä. Ja ipt osoitteita bannataan, mutta jos tietäisit netistä jotain niin ymmärtäisit ettei ip banni auta jos menee kirjaston koneelta jättämään ilmoituksensa. Eli pura kiukkusi niihin jotka riikkoo kieltoja, ei niihin jotka kiellon laittavat. Eli kun rosvo ryöstää kultasepänliikkeen niin se on kiellettyä ja hän tekee sen silti. Silloin syy on rosvossa, eikä kultasepänliikkeessä, tai poliisissa joka ei ole joka liikkeen edessä vahtimassa.


Viimeinen muokkaaja, Härski pvm 20.6.2006, 2:24, muokattu 4 kertaa

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 19.6.2006, 12:45  Vastaa lainaamalla viestiä






.......ja se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...

Ei vaan nämä keskustelut ovat hyviä.Saa päivän naurut kun viestejä lukee Very Happy
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 19.6.2006, 13:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Voihan nämä olla muista hauskaa ajanvietettä, mutta kun sunnuntai-iltana menee saittien siivoomisessa maanantaiaamun klo 3 asti ja sitten maanantaina ensitöikseen joutuu lukemaan tollasia sekopäisiä juttuja joiden ainoa tarkoitus on kuluttaa mun aikaa ettei ehdi tekemään varsinaisia tärkeitä asioita, niin minua ei naurata.

Muutenkin viimeisen 2 viikon aikana on ollut iso määrä kaikenlaisia kiukkuilijoita, ihan erilailla kun keväällä. Ehkä se on toi kuumuus kun pehmentää päät.

Jos ostat kännykän joka maksaa 300 euroa ja joudut viemään sen huoltoon saat odottaa puhelintasi noin 1-2 viikkoa. Siihen ihmiset on tyytyväisiä mutta sitten kun tarjoat ilmaista palvelua niin on ihme miten kaikki pitäisi tapahtua 30 min viiveellä ja kaiken pitäisi olla täydellistä. Hemmetin pellet.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 20.6.2006, 0:41  Vastaa lainaamalla viestiä






Tässä taas esimerkki härskin keskustelutaidoista yläpuolella. Minusta sinun pitäisi miettiä millaisen kuvan annat itsestäsi tämän kanavan ylläpitäjänä. Mutta tässähän se näkee millaiset aivot tätä kanavaa pyörittää. -asiallista keskustelua ja arvostelua ei hyväksytä jos se kohdistuu saitin toimintaan tai sen pyörittäjiin. Taisi nyt härskillä keittää pahasti yli jos tuosta yläpuolella kirjoittamastani viestistä olet banneja antamassa. kannattaisikohan ottaa vähän lomaa ja käydä välillä ulkona haukkaamassa happea että veri pääsee kiertämään....jossain edes.

Oletkohan "härski" ikinä ajatellut että kaikille ei ole mielenkiintoa tarkistaa joka viestiä kaikilta foorumeilta ennen kuin avaa suunsa tai sanallisen arkkunsa? Sanoppa rehellisesti oletko koskaan avannut viestiketjua jossain foorumilla aiheesta joka on jo käsitelty? Minä voin vastata siihen puolestasi, kyllä olet. kuten yläpuolella oleva kirjoittaja totesi, taisi osua ja upota kun noin vedit herneen nenääsi. Etkö olekkaan rauhallinen mies oikeasti, sellainen millaisen kuvan olet tänne antanut?

Vastaa nyt rehellisesti ja näytä että olet mies etkä bannaa minua heti kun jokin juttu ei sinua mielytä kun se koskee sinua. Tosin epäilen tätäkin....

Jone
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 20.6.2006, 1:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ No nyt meni toi oppi perille. Jos noi viestit aikaisemminkin olisi kirjoitettu tälläiseen asialliseen sävyyn kuin tuo edellinen niin olisin niihin vastannut asiallisesti ja etsinyt jopa ne linkit noihin hemmetin pitkiin keskusteluihin missä asiaa pohdittiin.

---
MUTTA HUOM HUOM: Minä en koskaan tee virheitä, Cool mutta sellainen erehdys epähuomiossa sattui, että katsoin että toi sun viesti olisi ollut saman kirjoittajan kuin toi eka tässä ketjussa, ja sitä kaveria halusin dissata. Eli tästä olen aidosti pahoillani. Embarassed

MUTTA sen verran osoitan sinua, että kun et kirjaudu tälle forumille vaan kirjoitat "vieraana" niin tämä ei ole ensimmäinen kerta kun käy niin että yksi vieras saa toiselle vieraalle osoitetun äärimmäisen tiukkasanaisen ja oikeutetun nöyryytyksen niskaansa, ja ainoa ongelma on siis se, että palaute meni väärälle vieraalle. Eli kun pohditaan että rekisteröityä vai ei niin tossa on yksi syy miksi kannattaisi.
---

Minä olen itse hyvin rauhallinen ja diplomaattinen kaveri, jokainen joka tuntee minut ja on tavannut voi kertoa että kohteliaampaa ja asiallisempaa kaveria joutuu hetken hakemaan.

Se johtuu siitä että kasvotusten ei minulle kukaan tule päätä aukomaan ja epäasiallisuuksia esittämään. Siksi olen laupias kuin herran taivas (vai oliko se sanonta lauhkea kuin lammas?).

Mutta se on ihme että täällä foorumilla parin kuukauden välein joku jätkä joka on unohtanut ottaa lääkkeensä tulee aukomaan päätään asiasta josta ei tiedä kovasti mutta esittää olevansa asiantuntija. Silloin mulla on tapana herättää kaveri tuosta unesta. Minusta on väärin jättää suunsoittaja ilman hänelle kuuluvaa palautetta. Ei ole reilua että kaveri käyttäytyy huonosti ja aukoo päätä ja kukaan ei huomautua hänelle mikä pönttö hän on.

Minusta tämä on tajuttoman hauskaa hommaa. Täytyy myöntää että joskus olen tyrmistynyt joistakin viesteistä mitä täällä on, mutta pääasiassa tämä on erittäin positiivista.

Kuten tuossa huomautin, niin olen huomannut erikoista aaltoilua, keväällä meni minusta kuukausi ellei kuukausia ja täällä foorumilla oli tosi leppoista ja riidanhaastajat olivat tosi vähissä.

Nyt ihan viimeisen parin viikon ajan on ollut jotenkin erilaista, varsinkin mun mailiin on tullut ihan ihme viestejä. Minä olen seurannut tätä jo jonkun aikaa ja uskon että sillä on tekemistä kuumuuden kanssa tai jonkun muun kausivaihtelun.

Eli kyllä minä mielelläni keskustelen ihmisten kanssa, mutta jos sävy on sellainen että haukutaan ja räyhätään ja oma tietämättömyys ja ymmärtämättömyys paistaa läpi niin ihan ensimmäisenä minun elämänkokemukseni mukaan pitää kaveria läppäistä virtuaalisesti poskelle että hän herää katsomaan ja kuuntelemaan mitä ympärillä tapahtuu ja mitä hänelle sanotaan.

1) Ihmisiä on kolmenlaisia, on niitä jotka ei kerro epäkohdista tai valita jos jotain on pielessä ja se on paha, kun sitten ei muut osaa korjata asioita ja ne jää rempalleen eikä siitä edes tiedä. Noille ihmisille en osaa oikein tehdä mitään.

2) Sitten on niitä jotka katsoo että heillä on "oikeus antaa palautetta ja negatiivinenkin palaute pitää ottaa vastaan" ja nämä ihmiset kaivaa vain negatiiviset asiat, suurentelee ja vääristää ne ja sitten suureen ääneen räyhää ne kaikkien ilmoille. Se on melkein yhtä paha kun jättää sanomatta. Noille ihmisille yleensä kaadan sellaisen läjän paskaa niskaan että ne joskus jopa herää ja havahtuu tilanteeseen, mutta aina ei onnistu.

3) Sitten on onneksi niitä jotka asiallisesti kertoo mitä ovat nähnet tai havainneet ja kysyvät mitä asialle voi ja pitää tehdä. Niiden kanssa asioin ihan erilailla kuin tuon toisen ryhmän.

Minä en mielelläni kumartele noita kakkosryhmän ihmisiä. Ne on juuri niitä jotka istuu viikonloppuyönä taksiin helsingissä ja alkaa soittamaan kuljettajalle suutaan ja sitten ihmettelee kun palvelu on huonoa ja taksiautoilijat on töykeitä. Ja ne juuri muistuttaa kuljettajaa siitä että hän on palveluammatissa ja hänen on kestettävä kaikkea ja asiakas on aina oikeassa.

Ja paskat se ei ole noin. He ovat istuneet toisen autoon ja heidän tulee olla kohteliaitia myös. (Minä en ole taksiautoilija).

Mutta jos neuvoa kysytään ja asiallisesti kerrotaan ongelmasta niin minä mielelläni täällä aina neuvon ja poikkeuksetta vastaan parhaani mukana ja kerron mikä on se lopullinen totuus ettei forumilaisten tarvitse sitä miettiä Cool

No niin, ja tuossahan oli sitten vähän huumoria mukana sen kunniaksi että tämän keskutelun sävy muuttui asialliseksi.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 20.6.2006, 7:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Tässä taas esimerkki härskin keskustelutaidoista yläpuolella. Minusta sinun pitäisi miettiä millaisen kuvan annat itsestäsi tämän kanavan ylläpitäjänä. Mutta tässähän se näkee millaiset aivot tätä kanavaa pyörittää. -asiallista keskustelua ja arvostelua ei hyväksytä jos se kohdistuu saitin toimintaan tai sen pyörittäjiin.


Ei noissa alkuperäisissä kommenteissa ollut juurikaan asiallisuutta havaittavissa. Kyseistä aihetta on muutenkin käsitelty foorumilla jo laajalti useammassakin threadissa - pohdittu jopa ratkaisumalleja ongelmaan eikä vain kyykytetty että "mikä v*ttu siinä on että ette viitti poistaa!?!".

Itsekin webmasterina toimien tiedän että hyvin herkästi alkaa keittää siinä vaiheessa kun vääntää sivuja ja moderoi niitä yötämyöten, vain sillä palkalla että seuraavana aamuna on joku kitisemässä pikkuasioista tai itsestäänselvyyksistä.

Tämä on kuin roskakuskin duuni: Niin kauan kuin homma pelaa, ei kenelläkään ole mitään sanottavaa... Mutta annas olla mikä kitinä alkaa jos pöntöt ei tyhjene.

Lainaus:
Oletkohan "härski" ikinä ajatellut että kaikille ei ole mielenkiintoa tarkistaa joka viestiä kaikilta foorumeilta ennen kuin avaa suunsa tai sanallisen arkkunsa?


Ainakin hyvän tavan mukaista olisi ensin käyttää hakua ja vilkaista mahdollisesti aiheelle sopivien alueiden ensimmäiset threadit (otsikon perusteella), ennenkuin kauheasti avautuu. Useimmiten noin toimimalla löytää kyllä paikan jossa kyseisestä asiasta jo väännetään.

Lainaus:
}Vastaa nyt rehellisesti ja näytä että olet mies etkä bannaa minua heti kun jokin juttu ei sinua mielytä kun se koskee sinua. Tosin epäilen tätäkin..


Sinä tunnut muutenkin olevan pahimman luokan provo, noilla keskustelutaidoilla ei mitään kovin rakentavaa saada tästä aikaiseksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker