Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Erektiosta
Kesäheila
LähetäLähetetty: 4.7.2006, 8:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kirjoitan varmaan aivan väärälle foorumille, mutta en nyt sopivampaakaan tähän hätään löytänyt.

Eli olen kolmisen kuukautta sitten löytänyt aivan ihanan miehen ja olemme kumpikin aivan umpi rakastuneita, lähes joka yö ollaan oltu yhdessä ja ihanaa on ollut!

Mutta nyt on muutaman kerran käynyt niin, että hänellä "lerpahtaa" kesken kaiken tai oikeastaan ennenkuin minä olen edes valmis hommaan. Hän sanoo selityksesksi, että käy "ylikierroksilla" ja halauaa vain minua niin h**vetin paljon. Olen yrittänyt saada häntä sanomaan, jos minussa on jotain vikaa tai teenkö jotain väärin, mutta hän sanoo vain että vika ei varmasti ole minussa.

Osaisiko joku arvon miehistä selittää mistä voisi olla kyse? Onko hän vain kyllästynyt? Crying or Very sad Crying or Very sad
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 4.7.2006, 12:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Joo, ehkä Assa siirtää tämän seksiongelmat osioon.

Mutta varsinaiseen kysymykseen sanoisin seuraavaa:

Toi jännittäminen ja stressaaminen olisi voinut olla enemmän odotettavaa ekalla ja ekoilla kerroilla, mutta kai se on mahdollista että se tulee päälle myöhemmässä vaiheessa, mutta hieman yllättävää.

Eihän tossa auta muu kuin yrittää rentoutua, maata vierekkäin ja keskustella ja vaikka niin että sovitte ettei tehdä "mitään".

En kehoita ketään alkoholin käyttönö, mutta 1 ryyppy voi jopa auttaa, mutta kaikki sen yli yleensä aiheuttaa enemmän ongelmia.

Mutta asiasta perusteellisesti keskusteleminen on varmasti se oikea tapa ratkaista toi. Entä jos jätätte yhdynnän sikseen ja vain sormia ja suuseksiä käytätte vähän aikaa - siinä voisi olla ideaa.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hudaa
LähetäLähetetty: 4.7.2006, 13:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 30 Kes 2006
Viestejä: 9
Paikkakunta: tre

Härskillä oli oivia pointteja. Se, että on sovittu, että ei koetetakaan yhdyntäseksiä, voi toimia hyvin. Yllättäen suuseksiä harjoitettaessa voisi taas tullakin elon merkkejä. Samaten pieni alkoholimäärä voi olla eduksi, ja kaikki sellainen puuhastelu, joka on seksikästä, lähellä olevaa, mutta ei varsinaisesti seksiä, voi toimia. Tanssihan on tällaista. Tai, no, on sitä hyvin epäeroottistakin tanssia toki.
Tuommoiset erektiohäiriöt ovat kuitenkin hyvin suurella todennäköisyydellä pään sisässä olevia, eivätkä liity itse elimeen.
Jännittäminen - rentous -akseli on tässä aivan keskeinen. Tuollaisena piolokisena taustana voinen kertoa, että tuossa monista tahdosta riippumattomista toimista huolehtivassa autonomisessa hermostossa on nuo kaksi osaa: sympaattinen ja parasympaattinen. Sympaattinen hermosto aktivoi stressitilanteessa tarpeellisia ilmiöitä, kuten veren sokeria, sydämen sykettä jne. Parasympaattinen aktivoi levossa hyödyllisiä asioita, kuten ruoan sulatus. No, jostakin syystä on niin, että sympaattisen hermoston aktiivisuus vähentää erektiota. Tämä on toki luonnnollista, sillä jos on odotettavissa painiottelu karhun kanssa, ei karmea stondis todennäköisesti ole tarpeen Very Happy Parasympaattinen, tuo lepohermosto, aktivoi erektioita, ajatelkaapa vaikka tuota vanhaa kunnon aamujäykkistä.
Kuitenkin on niin, että sympaattinen saa, jos nyt kuitenkin onnistui stondaamaan, aikaan ejakuloinnin. Siispä summattuna tämä tarkoittaa sitä, että jos pirusti jännittää, ei stondaa. Jos jännittää hiukan vähemmän, pöjötys voi tulla, mutta sitten voikin käydä niin, että roiskahtaa ennen aikojaan. Vaikuttaakos, mieskolleegat, yhtään tutulta?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kesäheila
LähetäLähetetty: 4.7.2006, 16:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





kummallekin herralle asiallisesta vastauksesta! Juu alkoholin kanssa homma toimii kyllä ilman ongelmia. Ongelmat oikeastaan alkoivat suuseksin (tai kun minä olin ottanut häneltä) jälkeen..
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 4.7.2006, 18:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

kesäheila kirjoitti:
.... Ongelmat oikeastaan alkoivat suuseksin (tai kun minä olin ottanut häneltä) jälkeen..

Ahaa, eli tarjosit liian hyvää suuseksiä, miehelle tuli suorituspaineita Shocked No, mutta oma moka tavallaan Laughing

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kesäheila
LähetäLähetetty: 5.7.2006, 11:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Huomenta! Juttu menee oudommaksi... Eilen kun en koskenutkaan häneen lainkaan, sain kyllä elämäni panot Laughing Laughing Laughing

Siis minullahan oli aivan ihanaa, mutta haluaisin kyllä tarjota vastinetta hänellekin. No ehkäpä viikonloppuna sitten muutaman viskin jälkeen... Wink
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.7.2006, 18:57  Vastaa lainaamalla viestiä






Moi!

Heps heps!!Mulla oli samoja ongelmia eli varsinainen yhdyntä oli todella vaikeaa(yhdyntäimpotenssi)Tätä jatkui pitkään mutta sanoisin että jos se peli seisoo niin se myös toimii!v*****/ym.. muut auttaa tässä että me kundit luotetaan itseemme.Toisaalta vaimo sanoi että miksi se pitää keinotekoisesti nostaa pystyyn(lisää keppiä muutenkin vaikeeseen asiaan!)Näistä voisi keskustella 1000vuotta mutta ainakin luotan nyt itseeni jos on tarvis(joskus v***** joskus ei!)
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.7.2006, 18:58  Vastaa lainaamalla viestiä






Eli lääkettä ei saa mainostaa???
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 5.7.2006, 19:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Eli lääkettä ei saa mainostaa???


Jos kyseessä on reseptilääke, sen mainostuksen hoitaa oma lääkäri.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 5.7.2006, 19:11  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
Eli lääkettä ei saa mainostaa???


Jos kyseessä on reseptilääke, sen mainostuksen hoitaa oma lääkäri.

Vastaisin näin että nyky lääketiede pelastaa paljon avioliittoja,meillä se vain ei ollut siitä kiinni;Rakkaus vaan "kuoli"!!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 5.7.2006, 19:53  Vastaa lainaamalla viestiä






Moi!

Tunnarit on mutta tämäkin selvä asia:Mammat tykkää nuolemisesta mutta vasta vuoroisuus on vähissä,riippumatta siitä onko "lennokki" hyvin pesty vai ei!!Se vaan on nähtästi inhottavaa!!Raavi sinä minua nin raavin Sinua(Apinoita?)
Takaisin alkuun
firefly
LähetäLähetetty: 5.7.2006, 22:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Noh, tuahon erelliseen; että menisitkö itse nualemaan naikkosta joka pariin viikkoon ole pessyt itseään. ja vasta vuoroisesti raskasta tyätä tehenyt mies..niin kyllä ittellä välillä ainakin tulee et joo käy eka suihkus ennen ku teen yhtää mitää sulle. Very Happy mut kyl sitä useimmiten kuitenki alkaa vaan yksin kertaisesti niin himottamaan se veheje sielä housuissa että on pakko siihen tarttua ja alkaa härnäämään.Very Happy
Ja kyllä meillä mies on ja pitää että hän ei rupea tekemään mitään jos on jääny ettei oo pariin päivään suihkussa käyny.
Niin, kyllä meilläkin joskus alkuaikoina oli tuata, noh, viäläki aina välillä mutta harvemmin enää.. että välillä vähä "toinen" jättää leikin sikseen. sitten on leikki jääny sikseen, vaikka kuinka yrittäny tehdä kaikkensa. joskus jopa toinen sanoo itsensä irti kesken puuhien sisällä ollessaan. monta kertaa mies siitä itseensä ottanut ja alkanut itseään syytellä, ja vaikka kuinka yrittäny sanoa ettei se haittaa(vaikka välillä mieli jatkaa tekisikin) ja todeta että luonnollinen asia se on, kai sitä kaikille jossain vaihetta elämää sattuu. kai...?
ja meirän ainakin aivan turha.. no, 6kaljan jälkeen vielä hän pystyy.. mutta kahdennen toista kalijan jälkeen enää meirän on turha yrittää.. Very Happy siitei sitte tuu mitää.. joko ei toimi.. (useimmiten) mutta, jos se sattuu toimimaan, niin leikki ei lopu lyhyeen.. Very Happy
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 18:04  Vastaa lainaamalla viestiä






Moi!

Kalja ja viina on monesti syynä ala-arvoiseen seksiin,muutama tujaus ei pahasta mutta liika on liikaa!!

Ja Sulle "haisuli" vastaisin että en minäkään löisi pesemätöntä letkua esille,saati että joku vielä pitäisi siitä huolta!!!
Takaisin alkuun
Erittäin kokenut 37v
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 8:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kesäheila kirjoitti:
Kirjoitan varmaan aivan väärälle foorumille, mutta en nyt sopivampaakaan tähän hätään löytänyt.

Eli olen kolmisen kuukautta sitten löytänyt aivan ihanan miehen ja olemme kumpikin aivan umpi rakastuneita, lähes joka yö ollaan oltu yhdessä ja ihanaa on ollut!

Mutta nyt on muutaman kerran käynyt niin, että hänellä "lerpahtaa" kesken kaiken tai oikeastaan ennenkuin minä olen edes valmis hommaan. Hän sanoo selityksesksi, että käy "ylikierroksilla" ja halauaa vain minua niin h**vetin paljon. Olen yrittänyt saada häntä sanomaan, jos minussa on jotain vikaa tai teenkö jotain väärin, mutta hän sanoo vain että vika ei varmasti ole minussa.

Osaisiko joku arvon miehistä selittää mistä voisi olla kyse? Onko hän vain kyllästynyt? Crying or Very sad Crying or Very sad


Tuttu ongelma vuosien takaa.Olen huomannut että kun mies kiihottuu, pulssi nousee rajustikin ja joskus ( varsinkin jos hän on hieman väsynyt tai juonut pienikin määrä alkoholia,) ja sitten käy näin:veto loppuu ja erektio lerpahtaakin . Tämä ei missään tapauksessa johdu siitä ettei mies olisi kiihottunut !
Ei syytä huoleen:
Touhutkaa aikaisemmin illasta, viina pois, mies; ei kannata mässäillä vatsa täyteen ennen panoa ja olkaa rentoina....KESKUSTELKAA KANNUSTAVASTI ( ei arvostelemalla tai syytämällä, koska silloin ollaan umpikujassa ja erekio-ongelma vaan pahenee )
Surprised Idea
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 12.7.2006, 9:44  Vastaa lainaamalla viestiä






Yksi vaihtoehto on että ETTE NAI OLLENKAAN perinteisesti hankkikaa vaikka yhdessä sauva ja saat kovaa niin että soi. Voit samalla runkata häntä ja vaikka ottaa suihin. Minäkin laukean näin paremmin kuin suorituspaineissa, silti yli 30 vuotta seksielämää saman naisen kanssa nykyäänkin parin päivän välein
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker