Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  missä vika?
Vieras
LähetäLähetetty: 19.7.2006, 20:08  Vastaa lainaamalla viestiä






oon 22v mies ja mulla on semmonen ongelma ku oon pokannu baarista naisia ja oon päässy yöksi ni muutaman kerran käynny siillee että on menty samaan sänkyyn eikä oo tullu mitää alotetta ja sit ku oon kysynny haluutko harrastaa seksii ni osa on sanonnu ei nyt katotaa myöhemmin mutta kun sit ku on kysynny myöhemmin ni sama vastaus eikä niistä kerroista mitää oo sit tullu
mietityttää vaan että pitäiskö se tapahtuu sillee että ei kysele mitää että alkaa hiplaa vaan ja kattoo mitä tulee vai sit ku kysyy että haluutko harrastaa seksii ni sanoo ei nyt eikä sitä ny viitti väkisin ruveta hiplaa jos toinen sanoo ei
nii ja oon miettiny että mitäköhän sit ajetaa takaa ku ei tapahdu mitää pitäiskö sitä sit jälkee päin soitella ja sopia treffit tai jotain?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.7.2006, 21:10  Vastaa lainaamalla viestiä






Question Question mitä ihmettä sä kyselet????eikös se ole jo selvä vinkki jos nainen ottaa sut yöks vierelleen!kannattaa varmaan vetää rannareita jos ei hiffaa!!!!
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 19.7.2006, 22:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Jos kysyt niin min 90% sanoo ei ja maks 10% sanoo kyllä,

mutta jos et kysy vaan vain olet luonnollinen ja kiinnostunut tytöstä oikeasti ja juttelet asiallisesti ja hierot hartioita ja suutelet niskaa ja pikkuhiljaa etenet niin min 90% antaa ja maks 10% ei anna.

Ihan sama logiikka kuin jos helsingin keskustassa kysyt poliisilta saako kävellä punaisia päin niin hän vastaa tyrmistyneenä ettei missään nimessä, mutta jos vain kävelet niin sakkoja et saa, korkeintaan huomautuksen. No ei tällä ollut mitään tuon edellisen asian kanssa tekemistä muuta kuin että tämä on niitä elämän ihmeellisyyksiä.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 20.7.2006, 12:57  Vastaa lainaamalla viestiä






voi hyvänen aika..Siis jos muija on halunnut sut yökylään tarkottaa et se antaa jos alat hiplaa ja sivelee kaulasta alaspäin.
Takaisin alkuun
välimerkki
LähetäLähetetty: 20.7.2006, 22:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Anonymous kirjoitti:
oon 22v mies ja mulla on semmonen ongelma ku oon pokannu baarista naisia ja oon päässy yöksi ni muutaman kerran käynny siillee että on menty samaan sänkyyn eikä oo tullu mitää alotetta ja sit ku oon kysynny haluutko harrastaa seksii ni osa on sanonnu ei nyt katotaa myöhemmin mutta kun sit ku on kysynny myöhemmin ni sama vastaus eikä niistä kerroista mitää oo sit tullu
mietityttää vaan että pitäiskö se tapahtuu sillee että ei kysele mitää että alkaa hiplaa vaan ja kattoo mitä tulee vai sit ku kysyy että haluutko harrastaa seksii ni sanoo ei nyt eikä sitä ny viitti väkisin ruveta hiplaa jos toinen sanoo ei
nii ja oon miettiny että mitäköhän sit ajetaa takaa ku ei tapahdu mitää pitäiskö sitä sit jälkee päin soitella ja sopia treffit tai jotain?


Sulla on myös pahoja ongelmia kielenkäytössä. Pari välimerkkiä vois tehdä kirjotuksesta jotenkin luettavan. Ei näitä kukaan äidinkielen opettaja tarkista, mutta jotain rajaa....
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 20.7.2006, 23:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

välimerkki kirjoitti:

Sulla on myös pahoja ongelmia kielenkäytössä.


Joo, kielenkäyttö on noissa sänkyhommissa kaiken A ja O. Voi tulla vaikeuksia joidenkin tyttöjen lämmittämisessä jos suuteleminen tai suuseksi ei ole hanskassa Shocked

Siihen kannatta perehtyä oppaiden avulla (itsevarmuus kohenee) ja sitten vain harjoittelemaan Cool

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker