Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Hyviä miesten treffi-ilmoituksia
Härski
LähetäLähetetty: 23.7.2006, 14:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Näin tänään mielestäni tosi hauskan treffi-ilmoituksen. En ole nainen mutta voisin ajatella että tämä puree kivasti naisiin. Tämä on jotenkin hauska. Tämän ymmärtääkseen pitää osata kohtuudella englantia.

Jos muutkin näkee hyviä ja toimivia treffi-ilmoituksia, voisi niiden tekstin (ilman yhteysietoja) kopioida tähän malliksi, ja jokainen voisi sanoa mielipiteensä onko hyvä. Eli lähinnä hyviä esimerkkejä etsitään tässä!

Hauskinta on tässä toi loppu "I am Canadian that is why I m writing in Finnish" eli "Olen kanadalainen ja siksi kirjoitan suomeksi"

Eli tässä eka:

---

Sex addiction like me? - nautinto

Let s do it Turvallisesti ja nautinnollisesti...

Varsinais-suomi, pirkanmaa, uusimaa - I m sure we
can meet somewhere once we get to know each other
Wink

The title of this probably made you a bit curious -
but if you are interested in sex, read on.

I m a "varattu" man - actually, a tall, sporty man, not overweight or anything, who has modelled in the past, but doesn t think he is Mr. Handsome either.

I am looking for an open-minded woman who enjoys sex, at least as much as me Wink of course conversation and other things can be done, but let s face it, the sensuous passion of the erotic/sexual encounter is one thing that we need. I am a very
safe, responsible man, but looking for something else.

Jos olet naimisissa (kuten minä) tai et, ihan sama, the idea here is to find a trusted person to enjoy warm, passionate moments together from time to time.

Vaikka tämä oli äidinkielelläni, suomeksikin saat vastata.

Waiting for your reply....


ps. I am Canadian that is why I m writing in Finnish
- don t hesitate to contact me!


Viimeinen muokkaaja, Härski pvm 23.7.2006, 15:01, muokattu 1 kertaa

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 23.7.2006, 14:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Kysymys naisille!

Vastaatteko tälläiseen treffi-ilmoitukseen:

"Sinä puutessa oleva kiimainen nainen sinut himoisee siisti 40vuotias yksinäinen sinkkumies jos haluat tulla luokseni nauttimaan ihanista hetkistä kanssani."

Minulla on sellainen kokemus että vaikka nainen olisi kuinka miehenkipeä, jos hänelle kommentoi siitä että hän on puutteessa niin siitä tulee pomminvarmat pakit. Eli onko tämä sellaista mitä ei pitäisi tehdä?

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 26.7.2006, 16:50  Vastaa lainaamalla viestiä






Härski kirjoitti:
Kysymys naisille!

Vastaatteko tälläiseen treffi-ilmoitukseen:

"Sinä puutessa oleva kiimainen nainen sinut himoisee siisti 40vuotias yksinäinen sinkkumies jos haluat tulla luokseni nauttimaan ihanista hetkistä kanssani."

Olen miehenä ehkä jäävi vastamaan tähän, mutta uskaltaisin luvata että tuolla ilmoituksella ei saa yhtään vastausta. Osaltaan johtuen jo siitä, että "mies etsii naista" -ilmoituksista on ylitarjontaa, ja noita viestejä on seassa varmasti liikaakin. Nainen saattaisi vastaavalla ilmoituksella ehkä saadakin vastauksia (vaikka tuollainen maksulliselta ilmoitukselta vaikuttaakin), mutta mitä ilmeisimmin naiset ovat nirsompia miesten suhteen kuin miehet naisten.
Itse uskon, että ilmoitukset ovat kuin yritysten mainokset: moni yritys mainostaa, joten oman ilmoituksen täytyy jotenkin erottua joukosta edukseen. Esim. omassa ilmoituksessani (kai pieni mainostaminen sallitaan?) pyrin kirjoittamaan persoonalliseen ja mielenkiintoiseen sävyyn ja, mikä melkeinpä tärkeintä, otsikon täytyy erottua joukosta ja herättää huomio.
Takaisin alkuun
mieskökkö
LähetäLähetetty: 29.7.2006, 21:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Härski kirjoitti:
Kysymys naisille!

Vastaatteko tälläiseen treffi-ilmoitukseen:

"Sinä puutessa oleva kiimainen nainen sinut himoisee siisti 40vuotias yksinäinen sinkkumies jos haluat tulla luokseni nauttimaan ihanista hetkistä kanssani."

Minulla on sellainen kokemus että vaikka nainen olisi kuinka miehenkipeä, jos hänelle kommentoi siitä että hän on puutteessa niin siitä tulee pomminvarmat pakit. Eli onko tämä sellaista mitä ei pitäisi tehdä?


Hyvä Härski !
Olet oikeassa: "Nainen" on aivan kuin kissa tässä tapauksessa. "Nainen" ei ikinä alistu siihen, että kun panettaa ST on ikäänkuin joku "HÄTÄapu".Kissakin valitsee aivan itse, silitetäänkö häntä vai ei ! Laughing
Oma vaimonikin on niin oikukas näissä asioissa...tietäsit vaan!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker