Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Kondoomi ja sukupuolitaudit
assa
LähetäLähetetty: 13.12.2005, 17:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

m81 kirjoitti:
Kyllä toi kortsun halkaiseminen oli mulle ihan uusi juttu Embarassed Onko se ihan käypä ratkaisu, siis noin niinkuin käytännön kannalta? Niih, ja kiitti vinkistä.


Ei siinä lähellekään samanlaiseen fiilikseen päästä kuin ilman kumia välissä, mutta ihan varteenotettava tapa lämmitellä satunnaista laivapanoa Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 13.12.2005, 17:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Ensimmäisenä tietysti se että niitä kortsuja ei ole saatavilla. Eli et voi pitää kortsuja aina tai koskaan mukanasi tai piilotella niitä jossain. Moni ukkomies tietää mikä älämölö nousee jos jostain löytyy kortsu ja emännän kanssa niitä ei tarvita Embarassed


Kortsut ovat käteviä parisuhteessakin, esimerkiksi jos vedetään pikapanot jossain vähän jännemmässä paikassa eikä halua sitten sotkuja niin että rojut valuu emännällä pitkin reisiä tuntitolkulla homman jälkeenkin...

Lady_Not kirjoitti:
Koska lompakot ja taskut ovat nyt ne ensimmäiset paikat jotka ne vaimot käyvät penkomassa, niin kannattaa miettiä joku paikka, jota vaimo ei tajua penkoa?


Jos minun naiseni penkoo lompakkoani, niin ihan itse saa sitten kestää sen mitä löytää. Kännykät ja lompakot ovat henkilökohtaisia, enkä todellakaan pidä suotavana että edes oma puoliso niitä tutkii.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.12.2005, 17:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Lainaus:
Jos minun naiseni penkoo lompakkoani, niin ihan itse saa sitten kestää sen mitä löytää. Kännykät ja lompakot ovat henkilökohtaisia, enkä todellakaan pidä suotavana että edes oma puoliso niitä tutkii


Hyvä Assa Smile

Olet presiis oikeassa ja mies paikallaan, sillä en tajua miehiä, jotka eivät käsitä että oma on omaa. Esim. mun miehellä ei ole asiaa mun tavaroihin ja mulla ei sen kamoihin. Penkomiset kielletty Cool

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
john
LähetäLähetetty: 13.12.2005, 17:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 80

Minä olen kondoomeista sitä mieltä et se on vähä kun karkkia söis paperit päällä. Nautinnosta katoaa noin puolet. Mutta minkäs teet kun ei oo mitää parempaakaan vielä keksitty tautien ehkäisemiseksi. Onneksi on vakipimpsa niin ei tartte niitten kanssa pelleillä Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.12.2005, 17:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

john kirjoitti:
Minä olen kondoomeista sitä mieltä et se on vähä kun karkkia söis paperit päällä. Nautinnosta katoaa noin puolet. Mutta minkäs teet kun ei oo mitää parempaakaan vielä keksitty tautien ehkäisemiseksi. Onneksi on vakipimpsa niin ei tartte niitten kanssa pelleillä Very Happy


Mutta, mitäpä sitten eteen Wink , jos tekee toista mieli, eikä ole kortsuja mukana, otatko riskin?
Sukisuki on mukavan ohut kortsu muuten. Sultan taas kamalan paksu Confused

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
john
LähetäLähetetty: 13.12.2005, 21:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 80

Nymfotar kirjoitti:


Mutta, mitäpä sitten eteen Wink , jos tekee toista mieli, eikä ole kortsuja mukana, otatko riskin?
Sukisuki on mukavan ohut kortsu muuten. Sultan taas kamalan paksu Confused


En ottaisi riskiä. Vetäisin käteen Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 13.12.2005, 21:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Nymfotar kirjoitti:
Sukisuki on mukavan ohut kortsu muuten. Sultan taas kamalan paksu Confused


Okeidoja tuli aikoinaan käytettyä, kun muut poksahteli puhki kesken kaiken Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Lady_Not
LähetäLähetetty: 13.12.2005, 21:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

assa olen kanssasi samaa mieltä tuosta penkomisesta...mutta mutta, mitä on nähnyt ja kuullut, niin taitaa olla aikayleistä joillakin naisilla ja ovat silloin tosiaan ne ekat mestat, joista etsitään. Itselläni ei ole tarvetta penkoa Wink meillä kun pelataan pelkillä kortsuilla, joten voisinpa löytää ja olenpa tainnut joskus kehoittaa häntä ottamaan mukaan, kun on poikien kanssa ulos lähtenyt.

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
orkkukeppi
LähetäLähetetty: 14.12.2005, 0:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Paras se on vaan paljaalla vedellä!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2006, 16:59  Vastaa lainaamalla viestiä






Kyllä se vaan paljaalla on paras. Joskus lähdin baariin, kun olis edellinen suhde mennyt juuri poikki, sillä mielialalla että nyt on saatava pillua. Jouduin melkein tappiin asti pyörimään ja sika-humalassa olin jo tietenkin, mutta sain naisen matkaani. Sellaisen vähän kulahtaneen ja epäilyttävän tuntuisen aloin panemaan sitten asunnossa kumilla, mutta pian ajattelin että mitä v****, vedetään paljaalla! Aamusti vähän kadutti kun huomasin että hoidolla oli alkanut juuri kuukautiset, joten mahd. virustautiriskit senkun kasvoivat. Opinko tästä mitään? En taatusti oppinut. Ihminen ei opi ennenkuin omakohtaisesti saa jonkun taudin - niin se menee.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 9.1.2006, 4:35  Vastaa lainaamalla viestiä






Mitä sukupuolitauteja on mahdollista saada suuseksissä?
Takaisin alkuun
hki_26v
LähetäLähetetty: 9.1.2006, 5:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





...entäpä jos se onkin vaimosi joka kantaa pöpöt kotiin. Shocked
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 9.1.2006, 8:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Mitä sukupuolitauteja on mahdollista saada suuseksissä?


Kaikki.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 30.7.2006, 14:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Kyllä kortsun käyttö vieraiden kanssa on ihan ehdoton must. Piruako sitä riskeeraamaan turhan takia, kun loppuviimeksi (ainakin omakohtaisen kokemuksen perusteella) se tuntuman laimeneminen on aika pientä. Olipa se sitten kumpi meistä tahansa (Minä/Vaimo) joka vehtaa vieraan kanssa niin kumia käytetään. Eikä tarvitse miettiä, että entä jos se puoliso löytää kumit, kun avoimin kortein pelataan rehellisesti puolin ja toisin.

Ei semmoista panoa olekaan, joka on HIVin arvoinen.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
petteri
LähetäLähetetty: 30.7.2006, 21:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 30 Hei 2006
Viestejä: 13
Paikkakunta: 19cm Housuissa Vain

Moni Jättää kortsun kokonaan pois sen takia koska se pilaa nautinnon ja toisilla taas lopahtaa asennellessa.

Ei sitä itekkään nuorena poikana semmosta muistettu käyttää,jos nainen ei antanut paljaalla niin sitten ei naitu,onneksi nyky naiset ovat niin riippuvaisia seksistä että aina taipuivat kun löin kalun takaisin housuihin

Nykyään en enää uskaltaisi paljaalla,oppia ikä kaikki vaikken ikinä mitn tautia saanutkaan Laughing

_________________
Elämä On Kovaa,Mutta Ilman Kovaa Ei Ole Elämää
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker