Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  naiset mikä oli pisin kulli mitä olette nuollut??
Mitta kriitikko
LähetäLähetetty: 17.12.2006, 15:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





[quote="Anonymous"]
laurin.laurin@co.inet.fi kirjoitti:
Itselläni on 19,6 cm ja ympäryys n 16 cm ja jokainen nainen jonka kanssa olen harrastanut seksiä( toista sataa vissiin kk) on sanonut että mulla olisi suurin mitä he ikinä olisivat saaneet...en tiedä, mutta näyttää siltä että 20cm olisi jo harvinaisuus. Rolling Eyes Embarassed


Kyllä te pojat heittelette tähtitieteellisiä lukemia anaalista saakka mitatuista pippeleistänne. Uskomatonta, että viiitsitte ja joku edes uskoo tuota soopaa. Keskimitta on edelleen suomessa 12cm paikkeilla, kun se maailmassa on 14 ja risat, että silleen!
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 17.12.2006, 16:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Nämä kaikki mittakeskustelut junnaavat epätoivoisesti paikallaan.

Minulla ei henkilökohtaisesti ole suurta otantaa miesten erektiossa olevista elimistä, kun en seisovia kyrpiä omani lisäksi käsittele. Mutta en käsitä esim 19cm mitan taivastelua mitenkään uskomattoman mahdottoman suurena.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 17.12.2006, 16:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:
Nämä kaikki mittakeskustelut junnaavat epätoivoisesti paikallaan.
assa, lähetääs kahville, huoh, kun puuduttaa, jos se vaikka piristäis Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vakopano
LähetäLähetetty: 7.1.2007, 14:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 02 Tam 2007
Viestejä: 12

Ja taas pilvien takaa nousi uusi päivä ja maailma alkoi kiertää kyrvän ympäri Twisted Evil

_________________
Hapanta, sanoi kettu pimpistä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 7.1.2007, 14:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

kokemuksesta (jota on kertynyt ihan kiitettävästi) voin sanoa että omani (mitat löytyy aihetta käsittelevän otsikon alta)on tehnyt monta naista onnelliseksi....sanaa pieni,olematon,pikkuruinen EI ole kuulunut aktin aikana....toivottavasti en kuulostanut ylimieliseltä,mikä kyllä on tarkoitus ...eli pieni ei ole etu kuin pysäköinnissä...... Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 14.1.2007, 0:00  Vastaa lainaamalla viestiä






Ihme vääntöä täälläki. Jotenki musta tuntuu että väittely ja uskottelu tästä aiheesta ei lopu koskaan, ellei sitten keksitä ihme tabuu joka kasvattaa kaikille 19cm kullit. Itselläni on 13-15cm kulli silmämääräisesti arvioituna, ja koskaan ei ole koko loppunut kesken, johtuukohan sitten siitä kun olen komea, hoidan kroppaani ja olen "miellyttävä persoona" niin saan timmejä nuoria naisia joilla on todella tiukat useimmiten. Tottakai 35-50 vuotiaat jo ehkä synnyttäneetkin haluavat sitä +18cm kun värkki on löysempi jne.. Ja ei, en ole katkera. Edellä mainitut seikat vaan ovat omia kokemuksiani ja näin.

Blaah, suht turha postaus, again Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Katri
LähetäLähetetty: 14.1.2007, 11:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mä en kyllä ymmärrä, missä ne isot munat on mun koko elämäni aikana piileskelly, kun täällä niitä tosiaan tuntuu oikein vilisevän. Yhden sellasen melko suurella varmuudella luokkaa 20 cm kyrvän olen tavannu, mutta siihen se sitten jää ja on niitä miehiä jonkun verran tullu koeajettua. Mulla on varmaan ihan hemmetin huono tuuri tai joku vääränlainen asetus mun miestutkassa.

Nykyinen oma mies on sitä keskivertomittaa eikä siinä mitään vikaa ole. Keskikokoista tai pienehköä munaa on PALJON kivampi ottaa suuhun. Sitähän voi imeskellä ja lirputella vaikka kuinka kauan. Mulla ainakin jos on pienimunainen mies, niin se saa paljon enemmän suuhoitoa Smile
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 14.1.2007, 13:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

moni nissanin omistaja sanoo nissanin olevan itselleen hyvä ja paras auto ....mutta jos tulisi tilaisuus omistaa ,vaikkapa se mersun kolmehunttinen visakoivuratilla niin taitaisi nissan jäädä ..vaikka toisaalta nissan kyllä kestää.. Laughing Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 14.1.2007, 14:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Ei tuo vielä mitään että liioitellaan oman kullin kokoa netissä.
Minä olen nimittäin törmännyt siihen että jotkut kirjoittavat (anonyyminä tietenkin) netissä minun kullin olevan pienempi mitä se todellisuudessa onkaan, toisaalta olen sitten kyllä törmännyt siihenkin että jotkut kirjoittavat minun kullin olevan suurempi mitä se onkaan.
En tiedä miksi näin on mutta ilmeisesti videoista ja kuvista voi saada väärän käsityksen suuntaan tai toiseen eli kuvat ja videotkaan eivät siis kelpaa todisteeksi kullin koosta, vai olisikohan kyse siitä että jotkut haluavat morkata ja toiset kehua.

PS. Minun filmejä/kuvia nähneet tai jopa livenä tavanneet voisivat kirjoittaa omat veikkauksena minun kullin koosta tänne niin katsotaan kuinka suuri vaihtelu tulee Cool

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
freesex
LähetäLähetetty: 14.1.2007, 16:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Katri kirjoitti:
Keskikokoista tai pienehköä munaa on PALJON kivampi ottaa suuhun. Sitähän voi imeskellä ja lirputella vaikka kuinka kauan. Mulla ainakin jos on pienimunainen mies, niin se saa paljon enemmän suuhoitoa Smile


Olen itsekseni funtsinut tuota, että varmaan tuo koko on naisille silloin sopiva kun sen kullin pystyy ottaa kokonaan suuhuun. Näin pienempi ihminen ottaa pienemmän ja suurempi taas isomman.
Tuo nyt ei välttämättä mene yks yhteen mut ehkä sinne päin.

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jatta
LähetäLähetetty: 14.1.2007, 18:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 16 Lok 2006
Viestejä: 84

Mr Lothar kirjoitti:


PS. Minun filmejä/kuvia nähneet tai jopa livenä tavanneet voisivat kirjoittaa omat veikkauksena minun kullin koosta tänne niin katsotaan kuinka suuri vaihtelu tulee Cool


hmm.. Onhan tota käyty testaamas... Wink
Mitähän mä sanoisin.. en osaa kyl yhtään veikata.. hemmetin hyvältä se kyl tuntu, tajuttoman hyvältä *kostuu ajatuksesta*
No mun veikkaus on (varmaan menee ihan päin mäntyä) n. 22-26cm..
Rolling Eyes

_________________
Minua ei voi selittää, minut täytyy kokea Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 14.1.2007, 18:27  Vastaa lainaamalla viestiä






Vähän samaa linjaa Jatan kanssa koosta... Livenä on nähty, mutta veikkaaminen vaikeeta... oisko 23-25cm väliin... Rolling Eyes

-Juanita-
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 14.1.2007, 18:29  Vastaa lainaamalla viestiä






Mr.Lothar kirjoitti:

PS. Minun filmejä/kuvia nähneet tai jopa livenä tavanneet voisivat kirjoittaa omat veikkauksena minun kullin koosta tänne niin katsotaan kuinka suuri vaihtelu tulee


Mun mielestäni Lotharilla ei omaa suurta eikä pientä vaan sen kalu on monien naisten mieleen, itselläni ei ole kokemusta Lotharin kanssa, olen katsellut dvd:tä ja messuilla nähnyt.

Luulisin että Lotharilla on suurinpiirtein 18-20cm.


Itselläni on kokemusta myös yli 20cm:n kokoisesta kalusta ja en ole pitänyt liian suuresta kalusta, paras kalu on se mikä mahtuu ja paksuinen, se tuottaa erittäin iloa molemmille (ukkollani on juuri täsmälleen sopivan kokoinen ja paksuinen kalu, ylpeä olen)
Takaisin alkuun
Hermanni
LähetäLähetetty: 14.1.2007, 18:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





No oiskohan se semmonen vakio 14-18cm.
Kyllä se näyttää naikkosille kelpaavan joten miksi tarkemmin sitä pähkäilemään.

Aina löytyy joku jolle penis koosta huolimatta kelpaa. älkää ottako stressiä.
Takaisin alkuun
demolitionlady
LähetäLähetetty: 14.1.2007, 18:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 14 Tam 2007
Viestejä: 1

yhdyn pykälää ylempään vierailevaan kirjoittajaan (siis kuvainnollisesti..) ja lotharin yllyttämänä teen villin veikkauksen että siinä kahdenkympin tienoillahan tuo taitanee olla.. välitöntä kokemuspohjaa ei ole joten menee ihan lonkalta. liian isot ei ole kivoja - kenenkään mielestä. visuaalisesti kyllä, mutta käytössä tappaa minulta ainakin fiilikset.


Viimeinen muokkaaja, demolitionlady pvm 14.1.2007, 18:59, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker