Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  Sopivankokoinen
Ålle
LähetäLähetetty: 13.9.2005, 19:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Pienimuotoinen callup:

Kun on aina keskusteltu ja mittailtu niistä miesten suvunjatkamisvälineistä, niin pistämpä ilmoille vaihteeksi kysymyksen naisille.

Mikä on mielestänne ihannekyrvän pituus/paksuus, jotta se ylttyisi mukavasti perille asti, mutta ei olisi kuitenkaan liian iso, tai jäisi puolimatkaan eli liian pieni?

Kiitos etukäteen kaikille vastanneille.
Takaisin alkuun
tiina
LähetäLähetetty: 13.9.2005, 22:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





mut paksuus on tärkeämpi
Takaisin alkuun
Kiathal
LähetäLähetetty: 14.9.2005, 23:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Tähän pitää vastata se perinteisen tylsä: Koolla ei ole väliä, kunhan sitä osaa käyttää.. ;-P

No onhan sillä, mutta suurimmaksi osaksi tuokin pitää paikkaansa.. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 28.9.2005, 17:25  Vastaa lainaamalla viestiä






Joo, paksuus on tärkeämpi. Ei ole mukava jos pitkä elin "hakkaa" kohdunkaulaa. Mieluummin ei yllä perille asti, ei tule kipua.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 28.9.2005, 17:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Ålle kirjoitti:
Mikä on mielestänne ihannekyrvän pituus/paksuus, jotta se ylttyisi mukavasti perille asti, mutta ei olisi kuitenkaan liian iso, tai jäisi puolimatkaan eli liian pieni?

Kiitos etukäteen kaikille vastanneille.


Vähän vaikeaa vastata noin yleisesti, kun naisia on niin monia ja makuja on niin monia Rolling Eyes .

Senteissä en ole koskaan, mittaillut..... Shocked
Kerran mulla oli jeppe, jonka penis paisui tosi mahtavaan kuntoon, mutta levossa oli kuin pikkupojan pippeli Cool Embarassed Embarassed

Ja pystyi vielä naimaan toisen kerran perään, jota siippa ei pysty Shocked
muuta tuo ei osannut tehdäkään...

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
: niilohenttunen
LähetäLähetetty: 28.9.2005, 19:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





nike moro
Takaisin alkuun
elisa
LähetäLähetetty: 29.9.2005, 0:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 28 Syy 2005
Viestejä: 11

Samaa mieltä muiden kanssa,se että osaa sitä käyttää on tärkeetä.Olen joskus ollu punkassa tosi iso vehkeisen miehen kanssa ja se ei tosiaankaan ollut kivaa.Ei sen takia että olis sattunu,vaan sen takia että jätkä oletti että sen kun vaan lykkii ees taas...Anaalissa pienempi vehje on parempi,pitkä saa olla muttei paksu.Sama koskee suihinottoa.Niin että se riippuu siitä,mihin sitä vehjettä käyttää.Sellanen keskiverto käy kaikkeen. Nam.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kaukoi-1
LähetäLähetetty: 29.9.2005, 16:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





olen tykännyt ajaa 30 senttisellä. ja naiselleni se on ollut sitä parasta mitä mies voi antaa....
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 3.10.2005, 12:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Nymfotar kirjoitti:
Kerran mulla oli jeppe, jonka penis paisui tosi mahtavaan kuntoon, mutta levossa oli kuin pikkupojan pippeli Cool Embarassed Embarassed


Tässä täytyy kokoasian tiimoilta nostaa vielä toinen kissa pöydälle - muistakaahan tytötkin että niitä peniksiä ei mittailla lepotilassa!. Ihan faktajuttuhan on että joillakin miehillä penis on löysänäkin kohtuullisen "hung" tilassa, mutta ei siitä sitten erektiossa enää kasva pituutta juurikaan. Toisilla taasen vehkeet kutistuvat lepotilassa tuommoisiin järkevimpiin mittoihin jotka mahtuvat kalsareihinkin, mutta kyllä mittaa riittää erektiossa ihan tarpeeksi Smile. Itse kuulun jälkimmäiseen kastiin.

Muuten kokokysymykseen... Riippunee jälleen paljon vastapelurista, eli naisesta. Kyllähän se vaginakin venyy, mutta toiset vaan pystyvät ottamaan helpommin ja enemmän vastaan kuin toiset. Olen ollut omiin mittoihini (joita nyt ei saisi ääneen mainita ettei ala taas kauheat väittelyt kuten esim Mahtisonni.netissä) ihan suht tyytyväinen - noin 18-19cm pituutta ja 5cm paksuutta. Sopusuhtaisen mittainen eikä kukaan ole vielä riittämättömäksi haukkunut - sen sijaan silloin tällöin saa niitä "auts, menitpäs syvälle" ja "varovasti kun oot ihan hyvin varustettu" kommentteja Smile.

Enkä siis nyt väitä olevani iso, enkä isompi haluaisikaan olla. Kivempi että sen kaiken voi laittaa sisään huoletta eikä tarvi lykkiä pelkällä kärjellä Wink

Lainaus:
Ja pystyi vielä naimaan toisen kerran perään, jota siippa ei pysty Shocked muuta tuo ei osannut tehdäkään...


Se muuten riippuu niin paljon partnerista. Kotona se seksi menee helposti rutiiniksi ja on aika hankala saada sitä kiihkoa päälle että viitsisi uusintakierroksen. Sen sijaa joku kiihkeä tilanne ja vastapeluri niin... Twisted Evil

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 3.10.2005, 13:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Moi assa!

Jo on kokoa Cool . Tota kun vois kokeilla.....

Olen muuten huomannut saman asian. Jollakin miehillä on jo lepotilassa aika suuri ja erektiossa ei sitten kasvane paljoakaan.

Ja assa:
ei se koko kuitenkaan ratkaise (en ole koskaan ketään mittaillut), vaan se taito osata käyttää penistään.

Niin on erilaisia tisuja ja pimppejäkin, niin on myös peniksillä eroja Laughing

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 3.10.2005, 14:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Nymfotar kirjoitti:
Moi assa!


Hei vaan Nymfo Razz

Lainaus:
Jo on kokoa Cool . Tota kun vois kokeilla.....


No kokoa ja kokoa... Kyllähän noilla alan ammattilaisilla on vielä vehkeet ihan eri kaliiberia Laughing. Mutta pääasia kun itse on tyytyväinen... ja ehkä joku/jotkut muutkin toisinaan Cool

Lainaus:
ei se koko kuitenkaan ratkaise (en ole koskaan ketään mittaillut), vaan se taito osata käyttää penistään.


Miksi tyytyä yhteen hyvään puoleen, kun voi ottaa molemmat? Wink

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Finnjävel
LähetäLähetetty: 16.11.2005, 11:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 16 Mar 2005
Viestejä: 1

Jep.
Kyllä se on ihan vastapelureista kiinni, mikä on sopiva. Mäkin joudun uuden kanssa olemaan usein toosi varovainen, vaik ei mikään hirviöase olekaan.

Eikä hirmu tiukka pimsakaan mikään suoranainen autuus ole. Toiset tuntuu paremmalta kuin toiset, mut loppupelissä hetki ja kiima ratkaisee kyllä sen miltä tuntuu... Olettaen, etei kumpikaan osapuoli ole ihan tumpelo =)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 16.11.2005, 17:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Oman emännän kanssa on huomannut tuon "varovaisuusasteen" vaihtelevan - toisinaan saa painaa kuin vierasta sikaa ja sitten taas joskus saa niitä "auts" vinkaisujakin aikaiseksi. Eikä tällä ole mitään tekemistä sitten kiihoittumisen tai kosteuden asteen kanssa... Kukaan muu moista huomannut, vai onko tämä ihan yksilövika? Laughing

Tavaran tiukkuus on sitten asia erikseen, minulla ei mitään teinipimpsafantasioita ole, mutta sen sijaan taitava lihastenkäyttö on oikein mukava juttu. Eräs entiseni YH-mammana oli treenaillut lihakset siellä päässä melkoiseen kuntoon ja sai kyllä minut laukeamaan ihan oman tahtonsa mukaisesti niitä sopivasti käyttämällä - sitä kyllä on jäänyt kaipaamaan Shocked Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
mars78
LähetäLähetetty: 17.11.2005, 14:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 05 Mar 2005
Viestejä: 29

mulla on samoja kokemuksia siitä vastapuolen satunnaisesta voihkinnasta että välillä saa naida vaikka kuin ja toisinaan ei kestä mitään...etenkin takaapäin saa olla todella varovainen.
nämähän on makuasioita mutta olen saanut eniten positiivista palautetta suuresta nupista,kuulemma tattia on mukava imeä,enkä ole pahemmin itekään vastustellut!!
mulla on myös eräs melko kiihkeä opiskelijatyttö välillä käyny kylässä munan perässä ja kyllä sellasta treenattua kroppaa kelpaa naida,lihaksilla tosiaan saa alapäässä ihmeitä aikaan,toimii kun lypsykone=)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 17.11.2005, 18:05  Vastaa lainaamalla viestiä






Kyl mun mielest sopivan kokonen on noin 17 cm ja jonki verran leveä,mihin isompaa tarvii??Kunhan minua naidaan..
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 4
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker