Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Harrastatko usein seksiä varatun miehen/naisen kanssa?
Haarniska74
LähetäLähetetty: 12.6.2006, 17:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 18 Tou 2006
Viestejä: 77
Paikkakunta: PK-seutu

Mielenkiinnosta otsikkoa kohtaan, että kertokaapa kokemuksia....

Usein sanotaan, että miehet hyppii minne sattuu mutta kertokaapa naisetkin omat kokemuksenne.... niin sinkut kuin varatutkin.

Saako sinkut lisäpisteitä jos onnistuu "kaatamaan" varatun miehen?

Itse luulen, että niin miehet kuin naisetkin hyppii vieraissa jos niikseen tulee... ei vain miehet.

Kommenttia kiitos!

Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 12.6.2006, 19:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Jaa-a, ainakin toisinaan on sellainen fiilis tullut että naisille varattu mies on jotenkin houkuttelevampi "saalis". Mikä teoria tuohon sitten sopisi, varattu mies on jo jonkun naisen hyväksi havaitsema, nainen on vain peto toiselle naiselle... Tiedä häntä? Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 12.6.2006, 19:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Naiset jää vaan harvemmin kiinni! Me naiset ollaan katsos aina niin aurinkoisia, että vaikea siihen on sen kummmpaa syytä sanoa; liekö johtuu uusista kengistä vai hyvästä panosta toissailtana. Laughing

Mutta jos mies tulee työmatkalta kotiin hymyissä suin ja timantit takataskussa, siihen ei voi olla kovin montaa hyvää syytä. Joko se on saanut tuntuvan palkankorotuksen tai sitten jotain vierasta lihaa. Edellisestä sanottakoon vielä sen verran, että tuolloinkin timantit korvaa yleensä se uusi Mersu siinä etupihalla.

Pettämisen syyt ovat yleensä erilaisia miehillä ja naisilla; toiset pettää sen hellyyden ja hyväksynnän vuoksi, toiset halajavat vain panoa. Äidit taas haluavat monesti unohtaa kodin hetkeksi, kun taas miehet haluavat unohtaa sen äidin hetkeksi. Onhan näitä, jokainen etsiköön sen oman syynsä. Kaikki ovat mielestäni huonoja tekosyitä, mutta osa kuitenkin anteeksiannettavia.

Mielestäni pettäminen on kuitenkin inhimillistä; myös petetyksi tuleen tulisi monesti katsoa itseään peilistä. Harvoin se kumppani vieraisiin lähtee, jos parisuhde on täydellinen. Lisättäköön tähän vielä sekin, että mielestäni yhden illan sekoilutkin ovat siedettävämpia, kuin pitkään jatkunut salailu ja vehtaaminen. Ja petetäänkö sitten hetken mielijohteesta vai rakkaudesta, sitäkin kannattaa miettiä.

Itse en missään nimessä hyväksy minkäänlaista toisen ihmisen loukkaamista tai pahaaoloa tuottavaa käytöstä; siten en myöskään pettämistä. Meillä molemmat vehtaa baareissa ja reissuilla minkä kerkiää, mutta raja on aina ollut selvillä. Toki elämässä tulee vastaan hetkiä, jolloin ihastuu tai rakastuu vieraaseen ihmiseen... Itsestään on vain sitten kiinni, kuinka asian hoitaa.

Ja mikä sitten on sitä pettämistä? Sen rajan vetäköön kukin itse. Exclamation
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 12.6.2006, 20:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eliksiiri kirjoitti:
Mutta jos mies tulee työmatkalta kotiin hymyissä suin ja timantit takataskussa, siihen ei voi olla kovin montaa hyvää syytä. Joko se on saanut tuntuvan palkankorotuksen tai sitten jotain vierasta lihaa.


No just sen takia syyllisenä pitää tulla kotiin mahdollisimman kiukkuisena ja omalle naiselle äristen - "Mitä sä oot täällä tehnyt koko ajan kun oon ollut poissa, kun mitään hyödyllistä ei näy?! Häh!" Laughing Twisted Evil Rolling Eyes

Lainaus:
Pettämisen syyt ovat yleensä erilaisia miehillä ja naisilla; toiset pettää sen hellyyden ja hyväksynnän vuoksi, toiset halajavat vain panoa.


...Tai jännitystä elämään. Tosin se ei vaadi panemista, pelkkä pelaaminenkin riittää Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 12.6.2006, 20:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:
Eliksiiri kirjoitti:
Mutta jos mies tulee työmatkalta kotiin hymyissä suin ja timantit takataskussa, siihen ei voi olla kovin montaa hyvää syytä. Joko se on saanut tuntuvan palkankorotuksen tai sitten jotain vierasta lihaa.


No just sen takia syyllisenä pitää tulla kotiin mahdollisimman kiukkuisena ja omalle naiselle äristen - "Mitä sä oot täällä tehnyt koko ajan kun oon ollut poissa, kun mitään hyödyllistä ei näy?! Häh!" Laughing Twisted Evil Rolling Eyes


"Aha, mitähän pahaa mä olen nyt taas tehnyt? Se on varmaan tavannut jonkun mua paremman hyväkroppaisen täydellisen naisen, kun ei enää oma vaimo kelpaa. Ne on varmaan pannukin siellä koko sen työmatkan ajan! Tää ei oo totta, mä en ainakaan anna sille enää ikinä, kun on kerta noin törkeesti pettänyt!"

Miten niin ollaan vaikeita? Ite ootte. Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 12.6.2006, 20:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eliksiiri kirjoitti:
Miten niin ollaan vaikeita? Ite ootte. Laughing Laughing


Sen takia ei kannata ottaa mitään paineita, vaan painua kaljalla. Vituiksi se kuitenkin kotona menee Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 12.6.2006, 22:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Onhan tuota tullut pari kertaa varattuun sotkeuduttua..siis naiseen, toinen haikailee edelleen perään .pisteistä en osaa sanoa kun en niitä keräile.Yleensä kyllä kun varattuna liikkuu niin kyllä naiset aina röyhkeästi tulee iskemään ...en kyllä ole huomannut että miehet semmoista tekis Embarassed ..jos ravintolassa joku tullut exää (aika hyvännäköinen )iskemään jos itse ei ole paikalla ,mutta kyllä ne lähtenyt kun tullut paikalla ...ihan omin jaloin Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Myrcc
LähetäLähetetty: 13.6.2006, 10:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 13 Kes 2006
Viestejä: 3

Viime-aikoina (lue viimeiset 1,5 vuotta) on tullut sotkeuduttua vain naimisissa oleviin naisiin. Niissä on aina se hyvä puoli, että jos ei halua kattoa naista turhan pitkään, niin ota varattu nainen. Niiden pitää mennä kotiin suht äkkiä, ettei epäilykset herää... Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
helena
LähetäLähetetty: 13.6.2006, 11:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





itselläni kävi sellainen säkä, että olin lähdössä tyttöjen iltaan baariin ja mieheni sanoi yllättäen haluavansa minun saavan vierasta, naurahdin ja kysyin etkö tulisi mustasukkaiseksi moisesta, en tietenkään kunhan tulet kotiin takaisin ja kaikki jatkuu kuten ennenkin. Minua on joskus kiehtonut ajatus miltä tuntuisi viidentoista avioliittovuoden jälkeen saada vierasta enkä sitten tyrmännyt ajatusta siltäseisomalta. No ilta meni miten meni ja kotimatkalla törmäsin sitten mieheen joka ehdotti ensin saatille pääsyä mutta miellytti minua ja kysyin ettenkö itse pääsisi saattelemaan häntä kotiin, aivan kaikkea en jaksa kertoa, mutta vedin housut jalkaan lähtiessäni ja mieheni sai mitä toivoikin todisteet valuivat pitkin reisiäni enkä muista koska oisimme rakastelleet mieheni kanssa yhtä rajusti kuin sinä aamuna kun saavuin kotiin eikä mustasukkaisuudesta ollut mitään puhetta silloin eikä vieläkään..
Takaisin alkuun
Jonna
LähetäLähetetty: 14.6.2006, 0:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 13 Kes 2006
Viestejä: 2

Usein sanotaan, että miehet hyppii minne sattuu mutta kertokaapa naisetkin omat kokemuksenne.... niin sinkut kuin varatutkin.

*******************************************
Kyllä ne pomppivat vieraissa ihan samanlailla miehet niin kun naisetkin ! Omaa kokemusta on molemmista ...
************************************ ******

Saako sinkut lisäpisteitä jos onnistuu "kaatamaan" varatun miehen?
**********************************************
Mitä ihmeen lisäpisteitä ??Jos pisteyttää seksisessioitaan ni ei kai ne pisteet tule siitä onko se toinen varattu vai ei.Luulisi näiden "pisteiden kerääjien" pisteyttävän sen seksin mukaan... vai ?
**********************************************

Itse luulen, että niin miehet kuin naisetkin hyppii vieraissa jos niikseen tulee... ei vain miehet.
***********************************

Kuten juuri mainitsin...samaa mieltä ollaan tääläkin päässä.
Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sue
LähetäLähetetty: 15.6.2006, 13:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 04 Hel 2006
Viestejä: 38

Minä nussin ennen ketä huvitti. En tuntenut mitään syyllisyyden tuskaa siitä että toisen vaimo/tyttöystävä saattoi odottaa kotona tietämättä mistään mitään. Omatuntoa ei kolkuta.
Nyt kun on oma mies niin takuulla menis polvilumpiot siltä joka mun ukkoon koskis... Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 15.6.2006, 21:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

tuossa on se miesten ja naisten ero ....itse tunnen sympatiaa näiden tyyppien puolesta ...koska en tiennyt naisten olevan varattuja Mad Rolling Eyes

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Caligula
LähetäLähetetty: 17.6.2006, 15:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 21
Paikkakunta: Etelä

Sinkkujen pisteytykseen en osaa oikein kommentoida, mutta kaikki mun tapaamani naiset joiden kanssa on tullut pelehdittyä, ovat olleet varattuja Shocked Omaa kotihengetärtä lukuun ottamatta Wink

Mitä lie tämä kertoo meistä rakkaista miehistä Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
hudaa
LähetäLähetetty: 17.7.2006, 16:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 30 Kes 2006
Viestejä: 9
Paikkakunta: tre

Eliksiiri kirjoitti:
Pettämisen syyt ovat yleensä erilaisia miehillä ja naisilla; toiset pettää sen hellyyden ja hyväksynnän vuoksi, toiset halajavat vain panoa. Äidit taas haluavat monesti unohtaa kodin hetkeksi, kun taas miehet haluavat unohtaa sen äidin hetkeksi. Onhan näitä, jokainen etsiköön sen oman syynsä. Kaikki ovat mielestäni huonoja tekosyitä, mutta osa kuitenkin anteeksiannettavia.

Mielestäni pettäminen on kuitenkin inhimillistä; myös petetyksi tuleen tulisi monesti katsoa itseään peilistä. Harvoin se kumppani vieraisiin lähtee, jos parisuhde on täydellinen.


Jää askarruttamaan tuollainen käsite kuin "pettämisen syyt". Kas kun ajattelen, että seksi on niin perusbiologinen käyttäytymisen muoto kuin voi olla, niin itse pettäminen tapahtuu ilman mitään mietittyjä järkisyitä, ja kaikki ne syyt, millä sitä sitten perustellaan, on oikeasti keksittyjä, enemmän tai vähemmän uskottavia todellisten käyttäytymismotiivien peittelyjä.
Siispä, jos vastaani kävisi selvästi halukas, lisääntymisikäinen ja olemuksellaan hedelmällisyyttä osoittava nainen Smile , mahtaisin olla hyvin vähän miettimässä sellaisia olevaisuuden avaruudellisia akseleita, joihin nojaamalla päätyisi pettämisratkaisuihin siveellisyyden vaalimisen sijasta. Todennäköisesti tulisi paineltua päätä pahkaa panopuuhiin, mistä voisi tuokion suuresti riemuita, ja jälkikäteen mielihyvällä muistella. Kotona ei aiheesta tietenkään voisi mitään mainita, siitähän tulisi vain pahaa mieltä, vaikka puolisko onkin usein sanonut, että minun pitäisi hankkia rakastajatar. Kun mitään ei tuo ilmi, hyvät kokemukset vain piristävät kotiseksiä myös.

Tuo lainauksessa mainittu "täydellinen parisuhde" on myös mielenkiintoinen käsite. Jään pyörittelemään noita avaruusakseleita, josko sellainen ilmiö jossain todellisuudessa oikeasti olisi mahdollinen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 30.7.2006, 23:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Onpahan kyssäri. Itse asiassa paneskelen ihan vakituiseen varatun naisen kanssa. Hän on vaimoni. Tämän lisäksi joskus on tullut seukkaaviin sekaannuttua, mutta heidän aloitteestaan. En jaksa ottaa stressiä jonkun toisen moraalista, jos en minä nai niin kyllä joku muu siihen hommaan löytyy. Kaverien muijiin en sekaannu, enkä aviossa oleviin. Jälkimmäinenkin on pääasiassa kunnioitusta avioliittoa kohtaan. (Mistähän sekin johtuu...?) Kimppakiva on sitten asia erikseen.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker