Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Harrastatko usein seksiä varatun miehen/naisen kanssa?
Vieras
LähetäLähetetty: 31.7.2006, 8:52  Vastaa lainaamalla viestiä






Mulla ainakin on aina ollut sellanen olo asiasta, että se on melkeinpä pahinta mitä toiselle voi tehdä, siis pettäminen. Sanat eivät riitä kuvaamaan sitä tunnetilaa, joka mulle tulee kun ajattelen asiaa. Vihaa ja raivoa.

En vaan edes kestä ajatella jotain toista ihmistä antamassa mielihyvää omalle naiselle(tässä tapauksessa). Jos usein tykkää harrastaa varattuja/pettää omaa, eikö kannattais vaan pysyä sinkkuna? Mielestäni kukaan ei ansaitse tulla petetyksi, oli sitten miten huono tahansa tyydyttämään partnerinsa tarpeita.

Jos joku sinkkuna oleva ihminen ehdottaa varatulle seksiä, se on ihan sen varattuna olevan moka jos suostuu. Turha selitellä partnerille "että kun se ehdotti sitä!!". Ymmärrän täysin sen hetkellisen jännityksen jonka siitä voi saada, mutta musta se vaan on asia joka saa isonkin miehin itkemään.

Ihmisiä on moneen lähtöön, en vaan itse pysty hyväksymään asiaa, oli taustalla mitä tahansa.

PS. Ei, en ole aikasemmin täällä osallistunut mihinkään keskusteluun (lukenut toki kymmeniä ja kymmeniä), aihe vaan sattu olemaan niin arka mulle että oli pakko saada sanoa jotakin.
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 31.7.2006, 16:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Tässähän ei ollutkaan kyse pettämisestä, vaan siitä harrastaako seksiä varattujen kanssa. Oman puolison luottamuksen pettäminen on ihan eri asia, enkä toivo koskaan olevani niin heikko, että sen tekisin. Tässäkin täytyy muistaa, että jokaisella parilla on omat pelisääntönsä ja toimintatapansa joiden mukaan eletään. Se puolestaan on asia, johon muilla ei ole nokan koputtamista.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
-T
LähetäLähetetty: 31.7.2006, 18:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 31 Hei 2006
Viestejä: 3

Niinno, onhan meitä moneen lähtöön. En vaan osaa ymmärtää niitä jotka harrastaa varattuna seksiä muiden kanssa, luvan kanssa tai ilman. Toiset tykkää, toiset ei.

Minkäs sille teen jos asia tuo pintaan vihan tunteen..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 31.7.2006, 20:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Lainaus:
Niinno, onhan meitä moneen lähtöön. En vaan osaa ymmärtää niitä jotka harrastaa varattuna seksiä muiden kanssa, luvan kanssa tai ilman. Toiset tykkää, toiset ei.

Minkäs sille teen jos asia tuo pintaan vihan tunteen..


Hmmm... Ymmärrystä vailla? Wink

Mutta siis asiaan. Haluaisin vähän tarkennusta, tuleeko sinulle vihantunteita ajatuksesta oman puolison pettämisestä vai herättääkö muidenkin toiminta samanlaisia fiiliksiä?


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
-T
LähetäLähetetty: 31.7.2006, 20:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 31 Hei 2006
Viestejä: 3

Mun mielestä se vaan on niin että jos on itselleen valinnut kumppanin niin pitäis myös pysyä päätöksessä. Onhan ihmisillä eri käsityksiä asiasta eikä voi sanoa että yksikään niistä olisi oikea.

Jos naiseni ilmottaisi haluavansa seksiä jonkun toisen kanssa, joutusin kyllä kylmästi laittamaan hänet valinnan eteen. Kyllähän sitä ymmärtää jos sinkkuna haluaa varattua...se on sitten oma asia jos parisuhteessa oleva siihen sortuu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 16:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Lainaus:
Mun mielestä se vaan on niin että jos on itselleen valinnut kumppanin niin pitäis myös pysyä päätöksessä. Onhan ihmisillä eri käsityksiä asiasta eikä voi sanoa että yksikään niistä olisi oikea.


Olen samaa mieltä kumppanin valinnasta ja siinä päätöksessä pitäytymisessä, niin kauan kuin se on järkevää. Väkisin ei mitään suhdetta tietenkään pidä jatkaa, mitä et varmastikaan tarkoittanutkaan. Minulla on valittuna elämänkumppani, jonka kanssa olen päättänyt jakaa loppuelämäni, mikäli se vain on suinkin mahdollista.

Kuitenkaan emme jaa valtaväestön ...-/kristillistä moraalikäsitystä, joka rajoittaa ihmisen seksuaalisen kanssakäymisen vain yhteen ihmiseen. Jokaisella on ja tulee olla oikeus tehdä omat valintansa ja elää periaatteidensa mukaisesti (kunhan ne eivät suoranaisesti vahingoita muita).


Snadistisadisti@luukku.com


*Siveys on luonnottomin seksuaaliperversio*

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker