Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  yksi nainen ja kaksi miestä
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 9:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Badman kirjoitti:
bi-vaimo kirjoitti:
Naisten kanssa voi leikkiä vaikka kymmenen tuntia ja saada vaikka kuinka monta kertaa, se ei onnistu miehiltä!


Onnistuupas Smile


Oho! En ole koskaan tavannut miestä, joka jaksaisi noin paljon... Jotkut ovat jaksaneet 5 tai 6 kertaa, mutta silloinkin on tullut taukoja väliin...

Montako kertaa siinä kymmenessä tunnissa sitten onnistuit laukeamaan? Ja montako kertaa cowboi 8 tunnissaan? Ei sekään ole minusta kivaa, jos mies ei välillä laukea... menee jo vähän tylsäksi...? Silloin pitäisi jo lypsää tyhjiin... Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
metsuri
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 11:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mitäs se bi nainen oikein juksaa,,ettei muka miehen kanssa voi kymmentä tuntia sekstailla? Voihan sitä nyt vaikka miten pitkään kunhan ei ihoa riko.
Takaisin alkuun
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 11:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





bi-vaimo kirjoitti:
Badman kirjoitti:
bi-vaimo kirjoitti:
Naisten kanssa voi leikkiä vaikka kymmenen tuntia ja saada vaikka kuinka monta kertaa, se ei onnistu miehiltä!


Onnistuupas Smile


Oho! En ole koskaan tavannut miestä, joka jaksaisi noin paljon... Jotkut ovat jaksaneet 5 tai 6 kertaa, mutta silloinkin on tullut taukoja väliin...

Montako kertaa siinä kymmenessä tunnissa sitten onnistuit laukeamaan? Ja montako kertaa cowboi 8 tunnissaan? Ei sekään ole minusta kivaa, jos mies ei välillä laukea... menee jo vähän tylsäksi...? Silloin pitäisi jo lypsää tyhjiin... Twisted Evil


Joopa joo - eikös cowboi ollut tantrasekstaaja? Luinko nyt kiireessä oikein? Sehän viittaisi siihen ettei tulla kuin lopussa jos silloinkaan.. mutta miksipä sitä ei voisi? Silti, en kyllä itsekään haluaisi ajatella paljoa 3-4 laukeamista pitemmälle, mutta toisaalta olen aina halunnut kokeilla kunnon maratonia eli kuinka monta kertaa voisin tulla vaikkapa yhden vuorokauden aikana. Runkkaamalla en moista halua Laughing mutta jos joskus vihdoin löytäisi naisen tai naisia, jotka todella haluaisivat rakastella monta tuntia.. miksipä ei. Katsotaan sitten milloin se puhti loppuu, hahhah.. Tosin jos nyt olen kolmenkympin ylittänyt, en tiedä onko minusta kokeilemaan enää vuosien kuluttua.. ainakin selkä voi tulla kipeäksi Shocked munaskuista nyt puhumattakaan. Mutta sisulla!

Alleviivaanpa vielä, etten ole maratoninaiseenkaan vielä törmännyt Crying or Very sad - kerran on pyydetty minuakin muuten 2 miestä + 1 nainen - tilanteeseen, mutten mennyt kun olin just aloittanut suhteen. Jälkeenpäin hieman harmittaa, mutta toisaalta uskon kokeneeni niin monta timakkaa orgasmia elämäni aikana, että tokko tuo nyt.. mutta silti Smile Ainahan uusi kiinnostaa, jos nyt alunperin kiinnostaa.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 13:24  Vastaa lainaamalla viestiä






Oma ennätykseni on seitsemän kutia yhden illan ja yön aikana.
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 14:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

metsuri kirjoitti:
Mitäs se bi nainen oikein juksaa,,ettei muka miehen kanssa voi kymmentä tuntia sekstailla? Voihan sitä nyt vaikka miten pitkään kunhan ei ihoa riko.


No on täällä melkoisia uroita... Very Happy Ei vain ole tullut vastaan. Minä kyllä haluan miehenkin laukeavan ja monasti... Mutta ehkä se onkin sitten minun oma haluni, haluan miehen ottavan kunnolla ja muutamaan kertaan, mutta kymmenen tuntia olen mieluummin naisen kanssa... Miehenhän saa tarvittaessa "pois pelistä" ja häiritsemästä naisten välistä ainakin joksikin aikaa lypsämällä tyhjäksi. Vai ei nyt sitten teistä tietysti tiedä, melkoisia olette... jos ihan totta puhutte ettekä vain kiusaa...?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 17:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kyllä taitaa aika legendaakin tulla jo. Perussuomalaisjuntilla ei riitä edes kunto 8 tunnin yhtämittaiseen hydrauliikkaan.

Omat lukemat liikkuvat 15-17 kerran välillä kahden vuorokauden ajalla (Tukholman risteily), mutta tuo nyt ei tietenkään ole yhtämittaista sekstaamista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 17:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Eli oikaistaan vähän...en ole tantra harrastaja ..taisin laueta kolme kertaa ...en ole juntti Very Happy ...kuten sanoin vastapeluri(nainen) auttoi asiassa aika paljon..ei ollut kynsiään viilaava lahna ,vaan tiesi mitä miehen kanssa tehdään... Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 21:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

assa kirjoitti:
Kyllä taitaa aika legendaakin tulla jo. Perussuomalaisjuntilla ei riitä edes kunto 8 tunnin yhtämittaiseen hydrauliikkaan.

Omat lukemat liikkuvat 15-17 kerran välillä kahden vuorokauden ajalla (Tukholman risteily), mutta tuo nyt ei tietenkään ole yhtämittaista sekstaamista.


No et tainnut paljon Tukholmaa sillä risteilyllä nähdä... Wink

No on minullakin montakin Tukholman risteilyä, jossa olen saanut kymmeniä orgasmeja... mutta naisen kanssa! Mies sai ehkä 3-4 kertaa illassa ja osan niistäkin ihan itse katsellessa kun ei otettu aina mukaan leikkiin...

...ja on tietysti sellaisiakin risteilyjä, jolloin olen saanut mieheltä (joltain mieheltä...) kymmenen orgasmia, mutta ei mies ole saanut montakaan. Eka sellainen risteily oli muuten se 17-vuotiaana, kun sain ekan kerran kahta miestä illasta aamuun... Kyllä nyt 37-vuotiaana huvittaa, kun silloin tuntui niin kiihottavalta saada vieläpä niin vanhoja ja kokeneita miehiä, varmaan 30-35-vuotiaita...

Mutta ei kukaan kokemani mies ole lauennut kahdessakaan vuorokaudessa noin monta kertaa... Huh ja nam!

Siinä on joku saanut ihanan paljon spermaa... (juu, taitaa olla vähän himo tai fetissi minulla...) - vai oliko useampi nainen?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 21:46  Vastaa lainaamalla viestiä






Täytyy korjata edellistä sen verran, että ennätys (7 kertaa) on vaarmaan väärä sana..., mutta tuli vaan aamulla ihmeteltyä kun paikat oli niin hellänä Shocked ja siinä sitä sitten emännän kanssa laskettiin ja naureskeltiin, Very Happy että joopa joo. Tämä tosin tapahtu joskus kauan sitten nuoruuden innoissa Crying or Very sad . Mutta kyllä sitä joskus vielä nykyään kolmikymppisenäkin vanha vertyy/innostuu vaimon kanssa, niin että niitä siemennesteitä löytyy ties mistä verhoista tms.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 21:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:
Omat lukemat liikkuvat 15-17 kerran välillä kahden vuorokauden ajalla (Tukholman risteily), mutta tuo nyt ei tietenkään ole yhtämittaista sekstaamista.


Oi niitä aikoja... Heart small ...ja hellää kohdunpohjaani. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 22:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

eli muistetaan kohtuus kaikessa ...ja kohtuus löytyy naisen sisältä.... Heart small Rolling Eyes

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 22:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

bi-vaimo kirjoitti:
No et tainnut paljon Tukholmaa sillä risteilyllä nähdä... Wink


Ei jaksa tarkalleen muistaa, mutta tuskin sitä edes hilauduttiin maihin asti... Laughing

Lainaus:
...ja on tietysti sellaisiakin risteilyjä, jolloin olen saanut mieheltä (joltain mieheltä...) kymmenen orgasmia, mutta ei mies ole saanut montakaan.


Miehen orgasmi on kuitenkin hieman eri kategoriassa kuin naisen. Naisille ei ole mitenkään epätavallista saada useita kertoja sen yhden miehen yhdynnän aikana ja nainen on myös nopeammin valmis uuteen orgasmiin, kuin mies.

Lainaus:
Mutta ei kukaan kokemani mies ole lauennut kahdessakaan vuorokaudessa noin monta kertaa... Huh ja nam!

Siinä on joku saanut ihanan paljon spermaa... (juu, taitaa olla vähän himo tai fetissi minulla...) - vai oliko useampi nainen?


Ei siinä lopussa kuulunut enää kuin pihinää... Aika kuivaksi veti Laughing Ja seuraavalla viikolla kuoriutui sitten nahka terskasta - voin sanoa että kipeä oli.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 23:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:
bi-vaimo kirjoitti:
No et tainnut paljon Tukholmaa sillä risteilyllä nähdä... Wink


Ei jaksa tarkalleen muistaa, mutta tuskin sitä edes hilauduttiin maihin asti... Laughing

Itseasiassa hinauduttiin me... Muistaakseni ostin siltä reissulta mustan lyhyen hameen ja sen lätsän. Cool

assa kirjoitti:
Naisille ei ole mitenkään epätavallista saada useita kertoja sen yhden miehen yhdynnän aikana...

On, ihan h*lvetin epätavallista. Shocked

bi-vaimo kirjoitti:
Siinä on joku saanut ihanan paljon spermaa

Silloin ei spermalla ollut vielä tunnearvoa. Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 23:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

bi-vaimo kirjoitti:
Badman kirjoitti:
bi-vaimo kirjoitti:
Naisten kanssa voi leikkiä vaikka kymmenen tuntia ja saada vaikka kuinka monta kertaa, se ei onnistu miehiltä!


Onnistuupas Smile


Oho! En ole koskaan tavannut miestä, joka jaksaisi noin paljon... Jotkut ovat jaksaneet 5 tai 6 kertaa, mutta silloinkin on tullut taukoja väliin...

Montako kertaa siinä kymmenessä tunnissa sitten onnistuit laukeamaan? Ja montako kertaa cowboi 8 tunnissaan? Ei sekään ole minusta kivaa, jos mies ei välillä laukea... menee jo vähän tylsäksi...? Silloin pitäisi jo lypsää tyhjiin... Twisted Evil


No eihän mies voi lauetakkaan kymmeniä kertoja eikä ainakaan minun varustuksella kenenkään paikat kestä millään rasva määrällä kymmenen tunnin hydrauliikkaa yhteen menoon. Smile
Tuskin se on mitään panemista ja dildottamista naistenkaan kanssa???

Kyse kai oli voiko miehen vs. naisen kanssa leikkiä vaikka 10 tuntia.
Ei minulle noissa marathon sessioissa oma orkku, tai siis niiden määrä ole tärkeää. Sinä aikana voi kokeilla kaikkea muutakin kivaa kuin joitain peruspanoja. siis leikkiä sanan mukaisesti. Kivan kumppanin kanssa voi nauttia seksistä ilman hirveää ähinää, rynkyttämistä ja näyttivä sperman
lentoja. Tosin niitäkään unohtamatta Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Paulatar40
LähetäLähetetty: 4.10.2006, 8:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 14 Maa 2006
Viestejä: 3

Kaksi miestä on nautinnollinen kokemus. Siellä, täällä, pyllyn päällä, voileipä kaiken kruunaa, päässä humisee. Tahtoo levätä, ei, toinen mies taas käynnissä...minäkin virkoan ja sitten mennään taas. Ihanaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker