Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Miten mies saa ???
marco.polo@hotmail.com
LähetäLähetetty: 16.6.2006, 14:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 27 Huh 2006
Viestejä: 15
Paikkakunta: Hesa

Siis seksi seuraa =) Ihmettelen vaan kun pitkään olen sitä näiltäkin sivuilta ruikuttanut =) ja muutama hassu vastaus on tullut,eikä sit mitään Sad Siis kertokaa naiset mitä pitäis tehdä ??? Eikä ole kiinni ulkonäkö seikoista ym sellaisesta,kalukin on kiwan kokoinen =)

_________________
Hoikka komistus 37v
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 16.6.2006, 14:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

En ole nainen eikä minulta kysytty mitään, mutta haluan testata teoriaani ja heitän sen tähän ja naiset voi omien neuvojensa lisäksi kommentoida kuinka pahasti metsään Härski meni, vai pysyikö radalla nopean aika-ajokierroksen ajan Cool

1) Eli suurin osa naisista etsii seurusteluseuraa ja pienempi osa vain pelkkää seksiseuraa.
2) Jos ja kun jokainen nainen varmaan joskus elämänsä aikana etsii pelkkää seksiseuraa, niin se ei välttämättä aina johda panono, koska nainen haluaa tutustua kuitenkin jonkun verran enemmän mieheen ja hänelle on tärkeämpää että on "mukava tyyppi" kuin miehelle, joka useammin voisi panna kaikkea liikkuvaa jolla on hame. Jos mies osaa tyydyttää naisen romantiikan ja flirttailuintarpeen myös tuossa seksiseuran haussa niin voi johtaa paremmin naisen syttymiseen.
3) Noista edellisistä voi vetää johtopäätöksen, että naisen saa parhaiten jos ei käy suoraan asiaan, vaan virittää jotain peliä tai yhteistä vääntöä jostain asiasta. Esim webcam seuraa ihan vain jutusteluun tai bileseuraa.

No niin, nyt sitten kuulen mielelläni miten nappiin tämä nopea stintti meni, pääsinkö paalulle Shocked

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 16.6.2006, 16:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Kyllä se tehokkain tapa on opetella käytöstavat ja hyvä osata vähän tanssiakkin. Naisia on nykyjään semmoisissa tanssiravintoloissa niin, että livettää. Siellä pääsee heti ns. tappituntumaan ja fiksu mies kyllä puhuttaa yli 50%:n todennäköisyydellä naisen salaiseen lemmenpesäänsä.

Nämä erilaisten senssipalstojen iskutarkkuus on huomattavasti pienempi prosentti ja vie viikkojen kirjoittelun. Yleensä viestittely lopahtaa jo ennen sitä ensitreffiä ja jos sinne asti pääsee niin vastapuolena voikin olla joku "suohirviö" Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 16.6.2006, 16:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Vaikka kuinka toisin haluttaisiinki kuvitella, aika vähän naiset hakevat (etenkään) seksiseuraa netin kautta. Kas kun naisille se on paljon helpompaa toteuttaa baarireissulla - saa saman tien arvioida kokelaan ulkonäön ja supliikin = jos miellyttää, ei muuta kuin vonkaaja mukaan kotipetiin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Feline
LähetäLähetetty: 16.6.2006, 17:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Itse olen siitä harvinainen, että haen nimenomaan seksiseuraa ja vieläpä netistä. Harvoilla baarireissuilla on muutakin tekemistä kuin pokailla tuntemattomuuksia. Ja toisaalta, näin persoonallisen näköistä tapausta harvemmin tullaan baarissa pokaamaan, koska siellähän valinta tehdään pääosin ulkonäön perusteella.
Noniin, eli netissä arvioidaan sitten ilmoituksen perusteella. Älä ruikuta, älä ole epätoivoinen, karsi kirjoitusvirheet pois, kerro jotain muutakin kuin mittasi ja että etsit seksiseuraa.
Härski osui naulan kantaan; naiset vaativat enemmän alkulämmittelyjä kuin miehet. Vaikka etsin pelkkää seksiseuraa, niin silti kyseessä pitää olla kiva tyyppi, sellainen jonka kanssa on hauskaa ja keksii helposti juteltavaa. Yleensä siis aloitellaan sähköpostitse tai messengerissä. Jos juttu luistaa, niin pääsee kyllä pidemmällekin. Se, että päädytään tapaamiseen, ei vielä välttämättä tarkoita seksiä; jos mies ei luonnossa sytytäkään, on antanut itsestään vääränlaisen kuvan tai jokin muu ei natsaakaan, niin sitten ei mennä sänkyyn.
Naiset nyt vaan on paljon hankalampia ja monimutkaisempia otuksia kuin miehet, niin se vaan menee. Jotkut oppivat käsittelemään, jotkut eivät.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 16.6.2006, 19:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

IMP kirjoitti:
Härski osui naulan kantaan;

Embarassed

IMP kirjoitti:
Jos juttu luistaa, niin pääsee kyllä pidemmällekin.

Very Happy

IMP kirjoitti:
Itse olen siitä harvinainen, että haen nimenomaan seksiseuraa ja vieläpä netistä.

Cool

//: Alkaa kirjoittamaan vonkaus-mailia IMPille...

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Feline
LähetäLähetetty: 16.6.2006, 20:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sarah
LähetäLähetetty: 20.6.2006, 9:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 20 Kes 2006
Viestejä: 12

Elikkä....

Olen myös siitä poikkeuksellinen, että haluan vain seksiä silloin tällöin;)

Kolme kertaa olen treffeillä käynyt, eikä voi kehua..
Miehet mokomat kehuskelevat mahtavalla aisallaan ja taidoillaan;)
Tosi paikan tullen mennään kipsiin... Ei ymmärrä!

Olen pitkä muodokas ja ihan nätiksi kehuttu NAINEN...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 20.6.2006, 10:13  Vastaa lainaamalla viestiä






Aika harvat naiset ettii kyllä netistä seksiseuraa ,mutta itse kyllä olen aika monesti sitä ettinyt netistäkin kun en ole jaksanut baariin mennä tai ei usein jaksa siellä heilua. Baarissa tietenkin näkee paikan päällä heti ulkoset olemukset. Kun etsit seksiseuraa netistä kerro muutakin ,kun munan mittasi tai kuinka hyvä pano olet..Kerro millainen olet ja mitä tykkäät esim naiselle tehdä. Äläkä laita aina vain kuvaa munastasi ,koska niitä munan kuvia näkee kaikilla jos laittasit kuvan missä kokokuva itsestäsi ja kivat tiukat boxerit ..ja toinen kuva voi olla munastasi ja itsestäsi.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 21.6.2006, 0:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

sarah kirjoitti:
Miehet mokomat kehuskelevat mahtavalla aisallaan ja taidoillaan;) Tosi paikan tullen mennään kipsiin... Ei ymmärrä!


Näinhän se yleensä menee - mitä enemmän korskuntaa, sen vähemmän toimintaa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 21.6.2006, 0:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

assa kirjoitti:
sarah kirjoitti:
Miehet mokomat kehuskelevat mahtavalla aisallaan ja taidoillaan;) Tosi paikan tullen mennään kipsiin... Ei ymmärrä!


Näinhän se yleensä menee - mitä enemmän korskuntaa, sen vähemmän toimintaa...

Joo, naiset lähtee aika usein parhaimman puhujan matkaan Shocked

ilmeisesti monet naiset on tunne-ihmisiä, ja mielellään haaveilee ja luo unelmia, mutta paras puhuja ei todellakaan ole paras toteuttaja.

Kuten jossain toisessa ketjussa mainitsin, niin ne jotka tietää ja osaa ei paljoa puhu, ja ne jotka puhuu ei tiedä eniten. Tämä tosin on lähinnä moottoriurheilun ratavarikoilla tekemäni havainto, mutta tuppaa pitämään paikkansa kanssa muilla alueilla.

Olen myös huomannut että ne ujoimmat tytöt jotka ei kovasti anna ymmärtää että ovat seksipetoja ovat aika usein ne kaikkein parhaat ja kuumimmat daamit sängyssä. Tämä ihan vain tiedoksi miespuolisille lukijoille Cool

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Haarniska74
LähetäLähetetty: 26.6.2006, 10:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 18 Tou 2006
Viestejä: 77
Paikkakunta: PK-seutu

Puhujan lahjat on yleensä hyvä ominaisuus. Ja toisaan saattaa olla, että ujo opettajan tytär on aktiivisempi ja kiihkeämpi, kuin hirveen suulas ja härsi puheinen leidi..... ei tietenkään välttämättä.

Mutta kyllä täältä netistäkin saa seuraa! Mutta tietysti riippuu, että miten asiaa lähtee kirjoittelemaan. On ollut minulla tapauksia, että nainen hakee vakituista miestä mutta sitten pidemmän kirjoittelun aikana on paljastunut, että myös seksiseura on tervetullutta.

Sama pätee täällä, kuin baareissaakin..... joskus tulee vaan väkisinkin pakit.

Ja seksiseuran paremmuudessa mahdollisuudet on 50/50, koska myös naiset mielellään mainostaa itseään hieman parempina seksiseuralaisina täällä niin kuin miehetkin liioittelee.

Itse lähestyn aina omana itsenäni ja hyvin on toiminut......

Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ice
LähetäLähetetty: 30.6.2006, 9:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Härski puhut vähän mutta asiaa. Itse olen myös huomannut että ne kilteimmät, ujoimmat, hiljasimmat tytöt ovat kaikkein hurjimpia sängyssä kunhan vain lämpenevät.

itse olen supliikki kaveri tosin ei kai ulkonäkökään ihan rumin ole mutta kyllä baarista puhumalla ja hieman tanssimalla seuraa saa.. tosin on syytä kohta vaihtaa isompaan cityyn täältä kaakosta koska alkaa tuo naama olemaan liian tuttu paikallisissa diskoissa Sad

mutta juu parhaiten saa naista puhumalla ja olematta liian tyrkyllä.


ja tässä vinkki: miksi naiset kiinnostuvat aina enemmän sormuksen omaavista miehistä? vastaus: koska silloin joku muu on kokenut kyseisen hemmon hyväksi valinnaksi joten se on myös "vieraalle" naiselle silloin helppo valinta!
Takaisin alkuun
hudaa
LähetäLähetetty: 30.6.2006, 10:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 30 Kes 2006
Viestejä: 9
Paikkakunta: tre

Ihan mainioita ajatusrakennelmia näkyy ihmisillä olevan. Jos kiinnosta, miksi seuranhaku, seksi ja monet muut sukupuoliasiat ovat miehillä ja naisilla erilaiset, kannattaa kirjastosta lainata vaikka Jussi Viitalan teos "Inhimillinen eläin - eläimellinen ihminen". Kirja on mainio kenelle tahansa, vaikka painottuukin aika paljon etologiaan elikä eläinten käyttäytymistieteeseen.
Aiheesta voisi lyhennellysti sanoa vaikka että:
Mieshenkilön geenit ovat aikojen saatossa yleistyneet sitä enemmän, mitä ahkerammin tämä on niitä levitellyt ---> ahkeraa levittämistä tukevat geenit yleistyvät.
Naisen genomin jatkumiselle on ollut edullista, että joku tuo ruokaa, kun itse ei pääse metsälle. Hyvä huolehtiminen pitää geenejä kantavan lapsen hengissä, joten valinta suosii parisuhdetta (samalla myös mm. siisteyttä, hoivaamista, vrt. mies).
Naisen genomin jatkumiselle on edullista, että miesosapuoli on houkutteleva, sillä tulevat lapset lisäävät genomia paremmin, jos ovat haluttuja. Tämä on nk. "Sexy son selection."

Johtopäätöksenä näistä voi vedellä, että valintatekijöiden perusteella luultavasti miehet haluavat levittää geenejään aina, kun vähänkin on saumaa, nainen on tarkempi. Nainen muuten on se, joka suorittaa valinnan, niinkuin eläinkunnassa yleensäkin. Ja niinkuin jokseenkin kaikissa ominaisuuksissa, tässäkin esiintyy runsaasti vaihtelua, eli muuntelua.

Itsestäni ainakin huomaan, että kaupungilla kulkiessa välillä ei näe juuri muuta, kuin potentiaalisia genomin jatkajia, eli seksikkäitä naishenkilöitä. Ja vielä huomaan käyväni jonkinlaisia soidinmenoja jatkuvasti, jos vaan sattuu tilanteeseen, jossa on hedelmällisessä iässä oleva nainen ja minä kahdestaan, vaikka sitten vaikka kaupan kassalla. Ja niin käyvät myös naiset.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 30.6.2006, 13:11  Vastaa lainaamalla viestiä






^yllä on järkipuhetta ja faktaa. Naiset eivät ole mitenkään monimutkaisia tai niiden iskemiseksi ei tarvitse tehdä ihmejuttuja, mutta naiset ovat valikoivia, joko sinä kiinnostat tai sitten et. Eteenkin satunnais ja yhdenillansuhteisiin naiset kelpuuttavat vain pienen osan miehistä, yleensä niin, että samat miehet kelpaavat kaikille naiselle. Eli, se lihava ja **** tyttökin ottaa sen komean ja tumman orin kuin tavallisen tai jopa tasoisensa miehen. Jälkeenpäin **** ja lihava tyttö ihmettelee ja voivottelee, että miehet vain käyttävät hyväksi. Tämä on se piirre, joka on yleismaailmallinen. Nainen ottaa mielummin laadukkaan uroksen siittiöt ja elää yksinhuoltajan, eteenkin kun nykyjään se on tukien ja muiden verkostojen kanssa halppoa, kuin ottaa heikomman tasoisen miehen ja elää parisuhteessa hänen kanssaan. Luonto on tehnyt asian sellaiseksi, että tiettyä osaa miehistä ei tarvita lisääntymispuuhissa ja he voivat vaikka kuolla sodissa ilman vahinko jatkuvuudelle. Tylyä, mutta näin ne hommat menevät.

Naiset yleensä puhuvat miehille, joilla käy huono flaksi että opettele puhumaan/iskemään/tanssimaan jne. Siinä ei ole mitään perää, koska jos mies on haluttava, niin hän voi olla käytökseltään jopa ylimielinen ja törkeä ja aina saa. Tämä on nähty moneen kertaan, kohteliaisuudella ja hyvällä käytöksellä ei ole mitään merkitystä. Hyvännäköinen ja haluttava mies voi baaritiskilla heittää "Lähdetäänkö panemaan?" repliikkiä ja aina joku lähtee matkaan. Tavallinen mies ei näin voi tehdä, ainakaan jos haluaa seuraa. Tavallisen miehen pitää jotenkin korostaa itseään tai sitten ottaa se parit lapset tehnyt yh-äiti, jos haluaa seksiä.

90% naisista haluaa 5% miehistä = nykyinen lihatiski- ja baarielämä.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker