Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 8 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  naiset mikä oli pisin kulli mitä olette nuollut??
cowboi45
LähetäLähetetty: 17.2.2007, 21:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Juhis81 kirjoitti:
Mutta ajanhan minä sitten sentään hieman reilun sadanviidentoistatuhannen euron hintaisella autolla. Se kai selittää sitten edes sen Very Happy
..mulla on seinällä ton hintanen taulu..tosin se on saatanan **** ..siksi mä käytänkin sitä tikkatauluna.. Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 18.2.2007, 1:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Tulisydän kirjoitti:
Ennen orgasmia, mikäli nainen on hyvin kiihoittunut, tapahtuu emättimen pohjassa nk. pallontuminen. Tämä tarkoittaa sitä, että emättimen peräosa laajenee voimakkaasti, jopa siten, että oli sisällä oleva esine millainen tahansa, se ei riitä täyttämään pallontumistunnetta.[/i]

Jotkut miehet kuvaavat kokemusta sanomalla pito katoaa ja naisten näkökulmasta: sillä oli niin pieni .
Tämä myös selittänee sen miksi naiset tahtovat välillä jätti moloa.


No selittäskö tämä sen kun näiden tilastotieteilijöiden mukaan pitäs jäädä meikäläisellä 7-13 senttiä ulkopuolelle, mutta ihmeesti se kuitenkin menee ihan enempivähempi juurta myöten ja koko iskupituus pääsee hyötykäyttöön, näin insinöörikielellä sanottuna Very Happy .
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 18.2.2007, 6:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





bi-vaimo kirjoitti:
Ja Iisi: olenko kehunut avatartasi... namu!


Merci, bivá!

Olen myös joskus yllättänyt itseni korvaamasta tuota superdildoa avatarissasi, mutta taitaisin tarvita jonkin teleskooppiavun.. haha ehkä resti eli viulu, kuten biljardissa sanotaan, mahdollisesti jopa hämähäkki Laughing Ootko muuten koskaan ajatellu et mites jos olis tosi pitkäkielinen mies? Repeää
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 18.2.2007, 8:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

.-iisi-. kirjoitti:
bi-vaimo kirjoitti:
Ja Iisi: olenko kehunut avatartasi... namu!


Merci, bivá!

Olen myös joskus yllättänyt itseni korvaamasta tuota superdildoa avatarissasi, mutta taitaisin tarvita jonkin teleskooppiavun.. haha ehkä resti eli viulu, kuten biljardissa sanotaan, mahdollisesti jopa hämähäkki Laughing Ootko muuten koskaan ajatellu et mites jos olis tosi pitkäkielinen mies? Repeää

Jos ja kun ajattelen pitkäkielisiä miehiä tai naisia, niin siinä kastuu hämähäkki ja biljardikeppi pahemman kerran... Razz Razz Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.2.2007, 13:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Badman kirjoitti:

No selittäskö tämä sen kun näiden tilastotieteilijöiden mukaan pitäs jäädä meikäläisellä 7-13 senttiä ulkopuolelle, mutta ihmeesti se kuitenkin menee ihan enempivähempi juurta myöten ja koko iskupituus pääsee hyötykäyttöön, näin insinöörikielellä sanottuna Very Happy .

Mulla on käynyt noin, kuten edellä kirjoitin, eli varsinkin ejakuloinnin jälkeen leikkaa tyhjää Embarassed eikä mies ole mikään pieni.
Olen tietysti kokenut myös jättimoloa ja sillä on kyllä ollut iskukykyä. Siihen vain on tullut sitten suunnaton himo. Lisää, lisää, aina vaan....

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 19.2.2007, 21:15  Vastaa lainaamalla viestiä






Mä olen kerran ollut miehen kanssa, jolla oli 20cm pitkä kyrpä ja se oli aivan HERVOTTOMAN kokoinen. Aina, kun joku toitottaa omaavansa sen kokoisen kalun, alkaa hieman arvelluttamaan, koska vastaavaa mahtikyrpää en ikinä ole nähnyt. Tai sitten miehet mittaavat vehkeitään positiivisesti omaksi edukseen sen sijaan, että olisivat realisteja. En ymmärrä miksi, koska kuten yleensä pitkien kalujen kanssa, tämäkään ei seisonut kunnolla.
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 19.2.2007, 22:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Anonymous kirjoitti:
Mä olen kerran ollut miehen kanssa, jolla oli 20cm pitkä kyrpä ja se oli aivan HERVOTTOMAN kokoinen. Aina, kun joku toitottaa omaavansa sen kokoisen kalun, alkaa hieman arvelluttamaan, koska vastaavaa mahtikyrpää en ikinä ole nähnyt. Tai sitten miehet mittaavat vehkeitään positiivisesti omaksi edukseen sen sijaan, että olisivat realisteja. En ymmärrä miksi, koska kuten yleensä pitkien kalujen kanssa, tämäkään ei seisonut kunnolla.


No fakta, sehän menee niin, että:
-Isot kalut eivät seiso
-Isokaluiset miehet ovat huonoja rakastajia koska luottavat vaan, että isolla kalulla pärjää, eivät nuole pimppaa tai nuohoa peräluukkua
-Isokaluisilta tulee heti
-Isokaluiset miehet eivät huolehdi hygieniastaan ja ovat rumpempia
-Isokaluiset miehet ovat ylimielisiä
Sokerina pohjalla: Isoja kaluja ei ole olemassakaan, on vaan Photoshop-ohjelma! Smile

No mistäs nämä 5 kokemusta ja väittämää ovat peräisin? Taviskaluista kun lähiöpubi on viimein mennyt kiinni ja päästy kämpille?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Dillinger
LähetäLähetetty: 15.1.2008, 12:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 15 Tam 2008
Viestejä: 2

Tämähän seksitreffit-sivusto on synnyttänyt Suomeen jo uuden heimon, jonka erityisominaisuuksinaan tunnetaan tämä 20 sentin keskiarvo kullin mitassa,.
Simo Häyhäkin olisi hyvin ylpeä

Meikäläinenki on omalta osaltaan pistäny korteni kekoon (itellä on 48,52 cm ja sitä on joskus kehuttu).. Tuleeko kukaan mun klaaniin ku sinne on 30cm raja?
*Tärkein missiomme onkin: tehtävä Helikopteri
Tehtävään kuuluu uimahallien läpikäyminen, jonka tarkoituksena on tuhota muiden miesten elämänhalut ja viedä heiltä työpaikat

........Tulin vaan miettineeksi, että kuinka pieni munasii saa olla muu väki kun tämä huima keskiarvomme on revitty viralliseen (alle 15 senttiin).
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 15.1.2008, 12:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tämäkään postaus ei kaikessa katkeruudessaan tuonut mitään uutta keskustelulle Rolling Eyes.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 15.1.2008, 16:16  Vastaa lainaamalla viestiä






Kieltämättä paskaa läppää heitin Very Happy
Enpä tarkkaan tiedä, että mitkä jutut on jo läpi käyty.. koska olen ihan uusi täällä. Cool
Toivotaan, että jutut paranevat
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 16.1.2008, 1:49  Vastaa lainaamalla viestiä






tää on tosiaankin käyty jo tuhanteen kertaan läpi..
naurattaa nää "isokulliset" pässit jotka kehuvat itseään.. ei vissiin oikeassa elämässä taida teissä paljoa olla kehumista Very Happy
Takaisin alkuun
Diendra
LähetäLähetetty: 16.1.2008, 2:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 03 Syy 2006
Viestejä: 22
Paikkakunta: Jossain kaukana

Jossain tän ketjun uumenissa oli kommentti siitä, että yli 30 naiset ettii jättimunaa koska ovat itse niin löysiä jo...

Voisin antaa vastakommentin... (31v lasissa) Olen tavannut suht tavallisia ja sit näitä isompia (en ole mittaillut kun ei kiinnosta sentit eikä millit) ja suurin on ollut tuollaisen HK:n sinisen luokkaa, jonkun verran isompi. (En pistänyt vierekkäin verratakseni...) Ja voin sanoa, että se sattui, jos en ollut valmis ottamaan vastaan. Eli kyllä isomunaisenkin pitäisis osata "valmistella" nainen... Ei sitä kuivalle kannata rynkyttämään mennä... Wink B-rapusta tämän "makkaran" omistajan oli ihan turha haaveillakaan. Jos miehen housuista löytyy jättivehje, niin minä lähinnä kyllä pelästyn kun tiedän että se voi oikeasti sattua. Ensin ei tahdo mahtua sisään ja sit ku menee sisään niin ottaa pohjaan kipeästi. (Vai olenko sitten vain vähän käytetty?) Kaipa sitä yksilöllisiä eroja on naisissakin, kuten miehissäkin.

Miesten pätemisentarve tulee esiin seuraavissa kysymyksissä: Kenellä on suurin kulli, suurin/kallein auto ja pienin puhelin... Twisted Evil

_________________
"En ole lesbo enkä bi... olen vaan helvetin kranttu!" Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mulli
LähetäLähetetty: 16.1.2008, 14:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 19 Jou 2007
Viestejä: 97
Paikkakunta: Kanta-Häme

Lainaus:
Miesten pätemisentarve tulee esiin seuraavissa kysymyksissä: Kenellä on suurin kulli, suurin/kallein auto ja pienin puhelin... Twisted Evil


Tuostapa johtuikin mieleeni kysäistä, että paljonkos kullini lyheni/kasvoi, kun olen erinäisten autokauppojen jälkeen siirtynyt viissatasesta mersusta kasiviiskymppiseen volvoon? Jos se auto on jatke, olen ilmeisesti nykyään pidempi, kun jatketta on vähemmän, mutta piiputtaako tämä suurempi nakkini nyt enemmän, koska se mersu oli melkoinen romukasa? Jos kosla taas ei ole jatke, olen töissäni varustettu oikein helvetin suurella (minulla on siis lainamunat) ja esim 10:n auton kuljetusisännällä on silloin 10 jättimulkkua housuissaan ja jos pohtii vaikkapa jotakin Ahola Transportin omistajaa, hänellä on sellainen kasa kyrpiä, että huh huh.

Mihin se muuten sulloo ne, kun lähtee käymään pankissa?

Ja jos ostaa ison auton halvalla, saako upouudesta nissanmicrasta kuitenkin enemmän mittaa, kun auton kalleuskin lasketaan mitanlisäksi? Kertokaa oi gurut...

_________________
Tämäkin kommentti on aivosolujeni (molempien) tuote. Suhtaudu siihen, kuin vaalilupaukseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Noel
LähetäLähetetty: 17.1.2008, 20:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 18 Jou 2007
Viestejä: 5

assa kirjoitti:
Tämäkään postaus ei kaikessa katkeruudessaan tuonut mitään uutta keskustelulle Rolling Eyes.


Eikä tämä minunkaan, mutta ei minun nähdäkseni myöskään Badmanin postaus kommentoimasi yläpuolella. Tällä keskustelupalstalla lienee niin, että postaukset tuovat lisäarvoa keskustelulle ainoastaan silloin, kun postaajan lähetettyjen viestien lukumäärä on vähintään satoja.

Mitä aiheeseen tulee, niin kyllähän nämä kullien kokovertailut enemmänkin laittavat naurattamaan. En nyt muista oliko tässä ketjussa, vai jossain muualla, mutta joku nainen osuvasti kommentoi, että suurella koolla ei niinkään ole väliä, kunhan se on kova. Heteromiehenä en osaa ottaa kantaa tähän ottavana osapuolena, mutta tällaisia kommentteja olen sängyssä naisilta saanut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 17.1.2008, 21:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Noel kirjoitti:
Tällä keskustelupalstalla lienee niin, että postaukset tuovat lisäarvoa keskustelulle ainoastaan silloin, kun postaajan lähetettyjen viestien lukumäärä on vähintään satoja.


No ei erityisemmin, mutta tokihan pitkän linjan postaajalla sanoissaan enemmän painoarvoa omissa silmissä.

Lähinnä viestini ajatus oli että tuo täsmälleen sama rutina oli jo tullut niiiiiin monelta, että tuntui kuin levy junnaisi samalla raidalla.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 8 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker