Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  naiset mikä oli pisin kulli mitä olette nuollut??
Jatta
LähetäLähetetty: 20.1.2007, 14:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 16 Lok 2006
Viestejä: 84

Sade kirjoitti:
A.D.I.D.A.S. kirjoitti:


Voiko yhden epävarman kokemuksen pohjalta sanoa, että pieniä on kivampi ottaa suihin? Twisted Evil Mun mielestä kyrpä on parhaimmillaan kun se on syvällä kurkussa, eikä just ja just tossa hampaiden takana Wink


Repesin! :reps: Helmi!

Niin - Tikkarit on sitten erikseen... Sitä mieltä minäkin.

Tutustuessani Rakkaseen ystävääni ostin miehelle boxerit joululahjaksi, kun en muuta keksinyt. Kivannäköisethän ne minun mielestäni olivat.
Kysyin sitten, että kuinkas housut ovat istuneet?
Eivät ole hyvät, mies vastasi.

Jahas..., että materiaali ei sitten miellytä?

Ei vaan malli.

Noh.. Ei kaikki tykkää boxereista, ajattelin.

Ja kun sitten tutustuttiin lähemmin - Selvisi se syykin, miksi niitä ei ole mukava pitää. Kas kun kaikki ei mahdu sille osastolle Very Happy Reilu osa "pippeliä" jää ikävästi roikkumaan puntin ulkopuolelle Shocked

Ei tullut koskaan mittailtua, mutta reilusti sitä jäi ulkopuolelle, teki sille sitten mitä tahansa. Laughing Kiva oli Wink



Shocked Voi taivas.. Kuulostaa niin hyvältä että menin ihan sanattomaks..
*ihmettelee suu auki*

_________________
Minua ei voi selittää, minut täytyy kokea Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sade
LähetäLähetetty: 20.1.2007, 17:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 17 Mar 2006
Viestejä: 97

Jatta kirjoitti:

Shocked Voi taivas.. Kuulostaa niin hyvältä että menin ihan sanattomaks..
*ihmettelee suu auki*


Juu... Yksi elämäni mykistäviä välikohtauksia se minullekkin oli... Puhumattakaan siitä, kun sitten näin sen "ekan" kerran juhlakunnossa.

Uuuuuh Embarassed Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 20.1.2007, 18:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Sade kirjoitti:




Noh.. Ei kaikki tykkää boxereista, ajattelin.

Ja kun sitten tutustuttiin lähemmin - Selvisi se syykin, miksi niitä ei ole mukava pitää. Kas kun kaikki ei mahdu sille osastolle Very Happy Reilu osa "pippeliä" jää ikävästi roikkumaan puntin ulkopuolelle Shocked

symppeeraan tyyppiä ,boxerit (eräät mallit ainakin) lienevät pikkukikkelien tai naisten suunnittelemia...itsellä kävi niin että aamulla töissä vaihdoin vaatteita ,olin vetämässä työhousuja jalkaan ...kun kalu luiskahti puntista ulos....vieressä istuu työkaveri Embarassed ...noh,muutaman viikonkuluttua kyseinen työkaveri järjesti minulle sokkotreffit ...tämän luiskahduksen jälkeen työkaverini vaimo on juhlissa flirttaillut ja puhelee ikäänkuin vihjailevaan sävyyn....eli ei sama mitä boksereita käyttää.. Cool ps.kyseessä oli vasen puntti.. Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 31.1.2007, 20:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Sade kirjoitti:
Tutustuessani Rakkaseen ystävääni ostin miehelle boxerit joululahjaksi, kun en muuta keksinyt. Kivannäköisethän ne minun mielestäni olivat.
Kysyin sitten, että kuinkas housut ovat istuneet?
Eivät ole hyvät, mies vastasi.

Jahas..., että materiaali ei sitten miellytä?

Ei vaan malli.

Noh.. Ei kaikki tykkää boxereista, ajattelin.

Ja kun sitten tutustuttiin lähemmin - Selvisi se syykin, miksi niitä ei ole mukava pitää. Kas kun kaikki ei mahdu sille osastolle Very Happy Reilu osa "pippeliä" jää ikävästi roikkumaan puntin ulkopuolelle Shocked

Ei tullut koskaan mittailtua, mutta reilusti sitä jäi ulkopuolelle, teki sille sitten mitä tahansa. Laughing Kiva oli Wink


Nää avattareni Dressmanin otakolmemaksakaksi ovat ihan ok, taiten saa isokin hepin peittymään ja ovat mukavan elastiset. Eivät tosin kovinkaan sexyt, enempi armeijan ylijäämävarastomallia muisttavat Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 31.1.2007, 23:01  Vastaa lainaamalla viestiä






Mulla on luultavasti Suomen pienin muna, mutta samalla todella kestävä ja pippurinen...

JA ennenkaikkea olen ylpeä siitä!!


<edit - seuranhakuilmoitukset erikseen oikealle alueelle - assa>
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 12.2.2007, 23:11  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
Mulla on luultavasti Suomen pienin muna, mutta samalla todella kestävä ja pippurinen...

JA ennenkaikkea olen ylpeä siitä!!


<edit - seuranhakuilmoitukset erikseen oikealle alueelle - assa>


Pienimunaiset miehet ovat parhaita rakastajia! Tyypit viitsii nähdä vähän vaivaa naisen nautinnon eteen. Isomunaiset uskoo, että koko ratkaisee kaiken.

Paksuus on tosin fyysisesti ajateltuna ihan hyvä ominaisuus. Liian pitkä sattuu eikä mahdu sisään. Ei tuu klitoriskontaktia.

Olen todennäköisesti törmännyt Suomen suurimapaan ja pienimpään kaluun. pienin oli erektiossa mun pikkurillin kokoinen. Sain orkun. Isoin oli humalaerektiossa(siis ei kunnolla kova) sellainen käsivarren mittainen ja ranteen paksuinen. Onhan se aika hankalaa. Onneks se ei saanut seisoon sitä kunnolla. En saanut orkkua.

Nää on tilastollisesti kai lähes mahdottomuuksia, mutta ainahan siitä poikkeuksia löytyy.

- mutsi -
Takaisin alkuun
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 13.2.2007, 0:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Pisimmät on varmaan jotain reilu 20, mut mua ei toi pituus niinkään kiinnosta kuin paksuus. Paksuin mitä olen päässyt pussaileen on ollut ympärysmitalta joku 19cm.... Embarassed *nam*

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 16.2.2007, 13:22  Vastaa lainaamalla viestiä






Mr Lothar kirjoitti:

PS. Minun filmejä/kuvia nähneet tai jopa livenä tavanneet voisivat kirjoittaa omat veikkauksena minun kullin koosta tänne niin katsotaan kuinka suuri vaihtelu tulee Cool



Mun arvioni on n. 182 cm. Ja olet oikeassa, se on joskus kokovartalomitta...
Takaisin alkuun
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 16.2.2007, 14:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





A.D.I.D.A.S. kirjoitti:
Voiko yhden epävarman kokemuksen pohjalta sanoa, että pieniä on kivampi ottaa suihin? Twisted Evil Mun mielestä kyrpä on parhaimmillaan kun se on syvällä kurkussa, eikä just ja just tossa hampaiden takana Wink


Nyt kuule pistät rahoiks ja julkaset jonkun opetusdeeveedeen tai vähintään tuut mun partnerille kertomaan, miten toi homma sujuu Cool Aikaisemman oman käsityksen mukaan useimmat naiset pelkää yökötystä tai ylipäänsä eivät uskalla kokeilla kovin kurkkuisaa tapaa - tietty äijänä pitäis ekaks kokeilla miltä moinen itestä tuntuu eikä kaikki tykkää äidistäänkään..
Takaisin alkuun
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 16.2.2007, 14:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mitta kriitikko kirjoitti:
Kyllä te pojat heittelette tähtitieteellisiä lukemia anaalista saakka mitatuista pippeleistänne. Uskomatonta, että viiitsitte ja joku edes uskoo tuota soopaa. Keskimitta on edelleen suomessa 12cm paikkeilla, kun se maailmassa on 14 ja risat, että silleen!


Joskus teineinä mitattiin serkkujen kanssa kimpassa ja meikäläinen oli pienin, he taas 17cm ja 19cm.. ei se nyt mikään maailman ihme ole. Sori nyt kaikille jos taas jauhetaan, musta tuntuu vaan omituiselta kun löytyy tällasia kiistäjiä - omakin on joskus osunut takavalliin ja kaiketi yli 10cm vekottimella pärjää ihan jees, alle 5cm on mikro eikä niitä paljoo esiinny ja lisäksi paksuus on normaalisti parempi kuin pituus.

Tulipas mieleen yks virolainen normaalipituinen kaveri sulkisvuorolta, pesuhuoneen perusteella hieman minua isompi löysänä, todennäköisesti pelottava tanassa Laughing
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 17.2.2007, 9:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Olen samaa mieltä, kyllä isoja kaluja on yllättävän paljon... ei ole juuri koskaan tullut vastaan tuota ilmoitettua "maailman keskipituutta" pienempiä kaluja vastaan... tai sitten ovat liikkuneet ihan muualla... nykyään sitä ei tietysti enää kauheasti etsi uusia tuttavuuksia eli jos pituudet ovat romahtaneet viime vuosina... Wink Razz Shocked Very Happy Twisted Evil

Lisää noista miehiä äärettömän paljon kiinnostavista senteistä: nyt olen elämässäni mitannut peräti kaksi kalua, kun mittasin kolmannen pyörämme kalun: 21 senttiä (anteeksi että en ymmärtänyt mitata millejä... Rolling Eyes ) ja kyllä samanlaisia kaluja on nähty elämän varrella eli kyllä noita on. Ja kuitenkin aviomiehekseni valitsin miehen, jolla on 15 senttiä enkä vaihda pois...

Mutta ajatelkaa miehet: olen mitannut vain kaksi kalua ja silti olen nauttinut seksistä... voitteko mitenkään uskoa, naiset ovat niin outoja... voikohan mies nauttia seksistä, jos ei ole mitannut kaluaan? Rolling Eyes Twisted Evil Razz Wink Very Happy Confused Laughing Cool

Ja Iisi: olenko kehunut avatartasi... namu!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juhis81
LähetäLähetetty: 17.2.2007, 18:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 17 Hel 2007
Viestejä: 1
Paikkakunta: Lti

Minulla on sitten tasan kolme milliä keskimääräistä pienempi. Eli siis toisin sanoen tilastotieteen valossa ja erityisesti tällä foorumilla esiintyvien kaksilahkeisten mittoihin verraten minulla siis on kai pieni. Mutta ajanhan minä sitten sentään hieman reilun sadanviidentoistatuhannen euron hintaisella autolla. Se kai selittää sitten edes sen Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 17.2.2007, 18:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Juhis81 kirjoitti:
Mutta ajanhan minä sitten sentään hieman reilun sadanviidentoistatuhannen euron hintaisella autolla.


Mun elämänkokemukseni mukaan tuolla asialla on merkitystä - ei käy kieltäminen Idea

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 17.2.2007, 18:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

bi-vaimo kirjoitti:


Mutta ajatelkaa miehet: olen mitannut vain kaksi kalua ja silti olen nauttinut seksistä... voitteko mitenkään uskoa, naiset ovat niin outoja... voikohan mies nauttia seksistä, jos ei ole mitannut kaluaan? Rolling Eyes Twisted Evil Razz Wink Very Happy Confused Laughing Cool
Kyllä me ollaan hieman outoja aina välillä. Seksilogi sanoo naisen vaginasta näin:
Naisen emätin on venyvä kudostuppi, joka naisen ollessa kiihoittumaton on tiivihkö, kapea umpikäytävä. Kiihoittuneessa tilassa vaginan seinämät loittonevat toisistaan ja tulevat vereviksi ja venymiskykyisiksi. Tästä huolimatta emättimestä ei tule sellaista aukkoa, joka nielisi peniksiä sisäänsä, ikään kuin puolukka puurossa -tyyli
Seikan minkä laitoin merkille oli tämä:
Ennen orgasmia, mikäli nainen on hyvin kiihoittunut, tapahtuu emättimen pohjassa nk. pallontuminen. Tämä tarkoittaa sitä, että emättimen peräosa laajenee voimakkaasti, jopa siten, että oli sisällä oleva esine millainen tahansa, se ei riitä täyttämään pallontumistunnetta.

Jotkut miehet kuvaavat kokemusta sanomalla pito katoaa ja naisten näkökulmasta: sillä oli niin pieni .
Tämä myös selittänee sen miksi naiset tahtovat välillä jätti moloa.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 17.2.2007, 21:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Juhis81 kirjoitti:
Minulla on sitten tasan kolme milliä keskimääräistä pienempi. Eli siis toisin sanoen tilastotieteen valossa ja erityisesti tällä foorumilla esiintyvien kaksilahkeisten mittoihin verraten minulla siis on kai pieni. Mutta ajanhan minä sitten sentään hieman reilun sadanviidentoistatuhannen euron hintaisella autolla. Se kai selittää sitten edes sen Very Happy


Juu, ehdottomasti kolme milliä ratkaisee koko jutun. Minäkin ajelin aiemmin tosi kalliilla autoilla, vielä paljon tuotakin kalliimmilla. Ne olivat kuorma-autoja, eivätkä edes omia... Very Happy Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker