Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Nuoleminen, kyssä miehille
Gougar1960
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 19:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Anonymous kirjoitti:
Gougar1960 kirjoitti:
Töppönen - n - kirjoitti:
Minun makuani se mies ei tiedä, koska EI ole vielä koskaan kielihoitoja antanut! Evil or Very Mad


No voihan perse,kai joskus olet päässyt makuun??


Jo vain ja siksikö sitä kaipaankin niin kipeästi. Meidän seksiakti kestää keskimäärin 5-10 minuuttia. Esileikkinä kiihkeä suutelo. Harvemmin ehdin mukaan - en sentään pikakone ole. Kovassa tuskassa ehdin kyllä...potuttaa Twisted Evil Itse hoitelen homman loppuun salaa veskissä.


Hyvä tyttö,esileikki alkaa jo aamulla,töissä muhitaan ja runkataan ja illalla pari paukkua(huom pari)ja sekstaillaan.Jos se paneminen kestää sen 5-10min on monta muuta tapaa pitää tässä tapauksessa Nainen hyvänä!En itsekään ole mikään hirvi mutta olen ottanut opikseni monista pitkistä suhteista!
Takaisin alkuun
Töppönen - n -
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 19:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Hyvä tyttö,esileikki alkaa jo aamulla,töissä muhitaan ja runkataan ja illalla pari paukkua(huom pari)ja sekstaillaan.Jos se paneminen kestää sen 5-10min on monta muuta tapaa pitää tässä tapauksessa Nainen hyvänä!En itsekään ole mikään hirvi mutta olen ottanut opikseni monista pitkistä suhteista![/quote]

Niinpä...mutta kaipaisin kuitenkin vähän kieltä, hyväilyjä sekä muuta kosketustakin. Minulle ei riitä pelkkä kikkeli. Mutta toisaalta, kun minua hyvin puutteessa pidetään, niin laukeaminen on kyllä nopeaa. Mutten jaksa itse tätä rääkkiä. Nainen parhaassa iässä eikä saa kunnolla!! Hitto! Twisted Evil Kylläpä voi ottaa kupoliin! Joskus kun oikein olen puutteessa, niin laukean ihan vaan katsomalla seksifilmiä eikä tarvitse edes kosketella. Embarassed sitäkin joutuu harrastamaan kun ukkoni on mitä on!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 19:41  Vastaa lainaamalla viestiä






Töppönen - n - kirjoitti:
Hyvä tyttö,esileikki alkaa jo aamulla,töissä muhitaan ja runkataan ja illalla pari paukkua(huom pari)ja sekstaillaan.Jos se paneminen kestää sen 5-10min on monta muuta tapaa pitää tässä tapauksessa Nainen hyvänä!En itsekään ole mikään hirvi mutta olen ottanut opikseni monista pitkistä suhteista!


Niinpä...mutta kaipaisin kuitenkin vähän kieltä, hyväilyjä sekä muuta kosketustakin. Minulle ei riitä pelkkä kikkeli. Mutta toisaalta, kun minua hyvin puutteessa pidetään, niin laukeaminen on kyllä nopeaa. Mutten jaksa itse tätä rääkkiä. Nainen parhaassa iässä eikä saa kunnolla!! Hitto! Twisted Evil Kylläpä voi ottaa kupoliin! Joskus kun oikein olen puutteessa, niin laukean ihan vaan katsomalla seksifilmiä eikä tarvitse edes kosketella. Embarassed sitäkin joutuu harrastamaan kun ukkoni on mitä on![/quote]

En tuge Sinun housuisin mutta lähetä privaa?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 19:41  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
Töppönen - n - kirjoitti:
Hyvä tyttö,esileikki alkaa jo aamulla,töissä muhitaan ja runkataan ja illalla pari paukkua(huom pari)ja sekstaillaan.Jos se paneminen kestää sen 5-10min on monta muuta tapaa pitää tässä tapauksessa Nainen hyvänä!En itsekään ole mikään hirvi mutta olen ottanut opikseni monista pitkistä suhteista!


Niinpä...mutta kaipaisin kuitenkin vähän kieltä, hyväilyjä sekä muuta kosketustakin. Minulle ei riitä pelkkä kikkeli. Mutta toisaalta, kun minua hyvin puutteessa pidetään, niin laukeaminen on kyllä nopeaa. Mutten jaksa itse tätä rääkkiä. Nainen parhaassa iässä eikä saa kunnolla!! Hitto! Twisted Evil Kylläpä voi ottaa kupoliin! Joskus kun oikein olen puutteessa, niin laukean ihan vaan katsomalla seksifilmiä eikä tarvitse edes kosketella. Embarassed sitäkin joutuu harrastamaan kun ukkoni on mitä on!


typo oops..!!

En tuge Sinun housuisin mutta lähetä privaa?[/quote]
Takaisin alkuun
pera.l@suomi24.fi
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 19:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





[qen tiedä parempaa kuin naisen nuoleminen !!! ja eihän rakastelu voi kestää 5 s. voi voi sun pitää tehdä asialle jotain !! voisin nuolla sut taivaisiin ja helliä ja hyväillä koska miehet tekee niin !!!! oon 40 v. ja en oo koskaan törmännyt pahan hajuiseen pimppaan , ja seksilelut ja sormet nuolemisen kanssa saa mutkin värisemään innosta kun toinen nauttii !!!! Very Happy uote="Töppönen - n -"]Täällä näyttää muutenkin tulevan asiallisia vastauksia kiperiin kysymyksiin, joten heitänpä omani. Very Happy
Jotenka, mistä voi johtua kun oma kundikamuni ei halua antaa minulle kielihoitoa? Itse sitä kyllä ottaa vastaan...se ei voi johtua siitä, että olisin jotenkin likainen koska aina olen huolehtinut puhtaudestani. Eikä se haluttomuus voi johtua karvoituksesta koska olen tarjoillut hänelle myös posliinina. Ulkonäköni ei ainakaan, koska olen kaunis ja ikäni puolesta jo hyvinkin kokenut (34v. Ja olin naimisissa 10 vuotta kunnes erosin) Mikä voi olla syynä? Alkaas kuulkaa ottaa päähän kun mulla on mies jolta ei saa tyydytystä - ei sitten millään! Viidessä sekunnissa kun en ehdi mukaan. Hän kyllä lastin heittää heti. Seksiä saan n. kerran kahdessa viikossa. Olemme seurustelleet 7 kuukautta ja nyt tosin saan jo vähän enemmän seksiä kuin mitä alkuaikoina. Mitähän minun pitäisi tehdä? Itseäni haluttaa aivan valtavasti ja olen märkänä jo kun näen miesten pyöränkin Embarassed Kertokaa minulle, nymfolle? Question[/quote]
Takaisin alkuun
Gougar1960
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 19:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





pera.l@suomi24.fi kirjoitti:
[qen tiedä parempaa kuin naisen nuoleminen !!! ja eihän rakastelu voi kestää 5 s. voi voi sun pitää tehdä asialle jotain !! voisin nuolla sut taivaisiin ja helliä ja hyväillä koska miehet tekee niin !!!! oon 40 v. ja en oo koskaan törmännyt pahan hajuiseen pimppaan , ja seksilelut ja sormet nuolemisen kanssa saa mutkin värisemään innosta kun toinen nauttii !!!! Very Happy uote="Töppönen - n -"]Täällä näyttää muutenkin tulevan asiallisia vastauksia kiperiin kysymyksiin, joten heitänpä omani. Very Happy
Jotenka, mistä voi johtua kun oma kundikamuni ei halua antaa minulle kielihoitoa? Itse sitä kyllä ottaa vastaan...se ei voi johtua siitä, että olisin jotenkin likainen koska aina olen huolehtinut puhtaudestani. Eikä se haluttomuus voi johtua karvoituksesta koska olen tarjoillut hänelle myös posliinina. Ulkonäköni ei ainakaan, koska olen kaunis ja ikäni puolesta jo hyvinkin kokenut (34v. Ja olin naimisissa 10 vuotta kunnes erosin) Mikä voi olla syynä? Alkaas kuulkaa ottaa päähän kun mulla on mies jolta ei saa tyydytystä - ei sitten millään! Viidessä sekunnissa kun en ehdi mukaan. Hän kyllä lastin heittää heti. Seksiä saan n. kerran kahdessa viikossa. Olemme seurustelleet 7 kuukautta ja nyt tosin saan jo vähän enemmän seksiä kuin mitä alkuaikoina. Mitähän minun pitäisi tehdä? Itseäni haluttaa aivan valtavasti ja olen märkänä jo kun näen miesten pyöränkin Embarassed Kertokaa minulle, nymfolle? Question
[/quote]

Karvoista viis,-70/-80 luvun olivat/on kiihottavia ja sillä posliinilla ei ole tän asian kanssa mitään tekemistä!Ehdottiko mies Sulle kenties tällaista?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 19:58  Vastaa lainaamalla viestiä






Moi taas!

Oletteko koskaan yrittänyt nuolla Naista kuivaksi kun Hän tulee suihkusta??Vinkki,vinkki.....
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 19:59  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
Moi taas!

Oletteko koskaan yrittänyt nuolla Naista kuivaksi kun Hän tulee suihkusta??Vinkki,vinkki.....


Siis Gougar kysyy.
Takaisin alkuun
äijä
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 20:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





hmm.. onkoha mulla ainoa muija maailmas ku ei halua kieli hoitoa vai oonko mä sit vaan niin surkee.. tykkäisin kyllävähä kielellä leikkiä ja ei nyt sit oo koht 10vuotee sitä tehny pitää varmaa koht ilmoittautuu jonnekki muistuskurssille=)
Takaisin alkuun
Töppönen - n -
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 20:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





äijä kirjoitti:
hmm.. onkoha mulla ainoa muija maailmas ku ei halua kieli hoitoa vai oonko mä sit vaan niin surkee.. tykkäisin kyllävähä kielellä leikkiä ja ei nyt sit oo koht 10vuotee sitä tehny pitää varmaa koht ilmoittautuu jonnekki muistuskurssille=)

Hehe...sehän sopisi mieheni kanssa hyvin yhteen Laughing
Takaisin alkuun
pera
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 20:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Hei 2006
Viestejä: 2
Paikkakunta: helsinki

töppönen privaa mulle niin saat kunnon kielihoidon !!!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
äijä
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 20:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





niin ehkä su pitää pitää ne "ruostuneen taidon" palautus kurssit mulle Töppönen-n- Wink
Takaisin alkuun
pera
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 20:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Hei 2006
Viestejä: 2
Paikkakunta: helsinki

Very Happy kyl suakin hymyilyttäis nuolemisen jälkeen töppönen siis privaa mulle Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
äijä
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 21:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





mistäs päisn se Töppönen-n- on, olisin sopivasti kesäleski ja kaik Very Happy
Takaisin alkuun
Töppönen - n -
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 21:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Hei kamoon kundit...minulla on jo mies. Vonkaan kyllä sitten kunhan se saa/minä saan kenkää! Laughing
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker