Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 5
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Nuoleminen, kyssä miehille
Töppönen - n -
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 17:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Täällä näyttää muutenkin tulevan asiallisia vastauksia kiperiin kysymyksiin, joten heitänpä omani. Very Happy
Jotenka, mistä voi johtua kun oma kundikamuni ei halua antaa minulle kielihoitoa? Itse sitä kyllä ottaa vastaan...se ei voi johtua siitä, että olisin jotenkin likainen koska aina olen huolehtinut puhtaudestani. Eikä se haluttomuus voi johtua karvoituksesta koska olen tarjoillut hänelle myös posliinina. Ulkonäköni ei ainakaan, koska olen kaunis ja ikäni puolesta jo hyvinkin kokenut (34v. Ja olin naimisissa 10 vuotta kunnes erosin) Mikä voi olla syynä? Alkaas kuulkaa ottaa päähän kun mulla on mies jolta ei saa tyydytystä - ei sitten millään! Viidessä sekunnissa kun en ehdi mukaan. Hän kyllä lastin heittää heti. Seksiä saan n. kerran kahdessa viikossa. Olemme seurustelleet 7 kuukautta ja nyt tosin saan jo vähän enemmän seksiä kuin mitä alkuaikoina. Mitähän minun pitäisi tehdä? Itseäni haluttaa aivan valtavasti ja olen märkänä jo kun näen miesten pyöränkin Embarassed Kertokaa minulle, nymfolle? Question
Takaisin alkuun
Palomies79
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 17:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Very Happy itse Rakastan että saan kiusata naista kielelläni,ja kaikella muulla tavoin! Mikä sen mukavanpaa kun nainen saa ekaksi kieli hoidol,ja sit ehkä myöhemmi perinteisel tyyli! Tykkää kovasti.....
Takaisin alkuun
speti
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 17:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Huh 2006
Viestejä: 2

oma motto on "naisen nautinto on tärkein"
voihan tietysti niitäkin olla joita ei nuoleminen kiinnosta, itse en siitä tarpeekseni tunnu saavan. olen vapaasti käytössä jos tarvii. hehe.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Töppönen - n -
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 17:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





speti kirjoitti:
oma motto on "naisen nautinto on tärkein"
voihan tietysti niitäkin olla joita ei nuoleminen kiinnosta, itse en siitä tarpeekseni tunnu saavan. olen vapaasti käytössä jos tarvii. hehe.


Oot liian kaukana...v***u joo, miestähän mun pitää vaihtaa! ( Nyt vasta säteilee.) Kai mulle vielä löytyy uusi, kunnollinen mies...vaikka vanha kurppa jo olenkin Laughing
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 18:00  Vastaa lainaamalla viestiä






...mikä sitten onkaan liian kaukana...mistäs mahdat olla,dear?

Siihen itse kysymykseen.Syitä voi tietenkin olla useitakin.Ehkä hänellä on joskus ollut huonot kokemukset.Naisen oma tuoksu voi olla vähän laidasta laitaan eikä sillä välttämättä ole mitään tekemistä hygienian kanssa.Olen maistanut naisia joilla on todella voimakas ominaishaju vaikka ihan varmuudella ovat olleet puhtaita.Silloin joutuu kyllä terästäytymään että pystyy nuoleskelemaan kunnolla:) Ja voihan se sitten vaikuttaa siten että suuseksi ei olekaan se number one sen jälkeen,uusienkaan kumppanien kanssa,mene ja tiedä.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 18:11  Vastaa lainaamalla viestiä






Vrt erektio....

Se on vähän niinkuin "Doctor Pepper",toiset tykkää toiset ei!Itse olen erikoistunut juuri kyseiseen hommaan eli kiusaamiseen Wink.Sitten kun pääsee vauhtiin ja ensimmäinen paukku saapuu niin pannaan polvet yhteen??Monikaan tuntemani(pitkiä suhteita)nainen jättää leikin kesken vaikka saisi monta orkkua!Mikäs siinä on?

Toisaalta pitäisi sitten helliä ja hyväillä ko. toimituksen jälkeen pitkään,ota piru teistä selvää....

Parhaimmaksi olen huomannut sauva/kieli yhdistelmän,monet naiset vaan ei osaa/uskalla/halua soveltaa näitä asioita seksissä!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 18:15  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
...mikä sitten onkaan liian kaukana...mistäs mahdat olla,dear?

Siihen itse kysymykseen.Syitä voi tietenkin olla useitakin.Ehkä hänellä on joskus ollut huonot kokemukset.Naisen oma tuoksu voi olla vähän laidasta laitaan eikä sillä välttämättä ole mitään tekemistä hygienian kanssa.Olen maistanut naisia joilla on todella voimakas ominaishaju vaikka ihan varmuudella ovat olleet puhtaita.Silloin joutuu kyllä terästäytymään että pystyy nuoleskelemaan kunnolla:) Ja voihan se sitten vaikuttaa siten että suuseksi ei olekaan se number one sen jälkeen,uusienkaan kumppanien kanssa,mene ja tiedä.



Tässä olet muuten aivan oikeassa!!!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 18:16  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
...mikä sitten onkaan liian kaukana...mistäs mahdat olla,dear?

Siihen itse kysymykseen.Syitä voi tietenkin olla useitakin.Ehkä hänellä on joskus ollut huonot kokemukset.Naisen oma tuoksu voi olla vähän laidasta laitaan eikä sillä välttämättä ole mitään tekemistä hygienian kanssa.Olen maistanut naisia joilla on todella voimakas ominaishaju vaikka ihan varmuudella ovat olleet puhtaita.Silloin joutuu kyllä terästäytymään että pystyy nuoleskelemaan kunnolla:) Ja voihan se sitten vaikuttaa siten että suuseksi ei olekaan se number one sen jälkeen,uusienkaan kumppanien kanssa,mene ja tiedä.



Tässä olet muuten aivan oikeassa!!!Toisaalta minä taas en ole yhdyntäkeskeinen
Takaisin alkuun
SlimOne
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 18:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 05 Hei 2006
Viestejä: 3

Itse olen huomannut maussa eroja... jos miestäsi ei maku miellytä voi hän aina ennen hommia syödä jotain voimakasta...esim pastillia tms. Toimii ainakin minulla...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Gougar1960
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 18:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





SlimOne kirjoitti:
Itse olen huomannut maussa eroja... jos miestäsi ei maku miellytä voi hän aina ennen hommia syödä jotain voimakasta...esim pastillia tms. Toimii ainakin minulla...


Mitenkähän Mynthoni vaikuttaa starttinappiin??? Smile
Takaisin alkuun
Töppönen - n -
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 18:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Minun makuani se mies ei tiedä, koska EI ole vielä koskaan kielihoitoja antanut! Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Gougar1960
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 18:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Töppönen - n - kirjoitti:
Minun makuani se mies ei tiedä, koska EI ole vielä koskaan kielihoitoja antanut! Evil or Very Mad


No voihan perse,kai joskus olet päässyt makuun??
Takaisin alkuun
Gougar1960
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 19:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mielestäni kaikki on OK kunhan mennään kumppanin/omien ehtojen mukaan!

Pitää nauttia,jäänyt vähemmälle mutta ehkä nyt.......
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 19:01  Vastaa lainaamalla viestiä






Gougar1960 kirjoitti:
Töppönen - n - kirjoitti:
Minun makuani se mies ei tiedä, koska EI ole vielä koskaan kielihoitoja antanut! Evil or Very Mad


No voihan perse,kai joskus olet päässyt makuun??


Jo vain ja siksikö sitä kaipaankin niin kipeästi. Meidän seksiakti kestää keskimäärin 5-10 minuuttia. Esileikkinä kiihkeä suutelo. Harvemmin ehdin mukaan - en sentään pikakone ole. Kovassa tuskassa ehdin kyllä...potuttaa Twisted Evil Itse hoitelen homman loppuun salaa veskissä.
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 19:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Joillekin se on vaan ego kysymys .."tosimies ei nuole" jne bullshittiä...jätäpä kuule moiselle puupäälle suihinotot väliin ,niin eiköhän ääni rupea muutttumaan (kaikkia ääliöitä sitä vielä löytyy ...mutisee itsekseen) Rolling Eyes Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 5
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker