Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Nuoleminen, kyssä miehille
Töppönen - n -
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 21:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Hei 2006
Viestejä: 1

äijä kirjoitti:
mistäs päisn se Töppönen-n- on, olisin sopivasti kesäleski ja kaik Very Happy


En ainakaan hesasta Rolling Eyes

_________________
Elämä on, mutta niin olen minäkin!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
karpaasi
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 21:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 11 Kes 2006
Viestejä: 37
Paikkakunta: suur Hattula

Olen samaa mieltä.Muutaman "suu hoidon" kun jättää antamatta,niin eiköhän pitäs kellossa ääni muutua Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 22:49  Vastaa lainaamalla viestiä






Töppönen - n - kirjoitti:
äijä kirjoitti:
mistäs päisn se Töppönen-n- on, olisin sopivasti kesäleski ja kaik Very Happy


En ainakaan hesasta Rolling Eyes


niin just... en oo minkää hesast Wink
Takaisin alkuun
äijä
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 23:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





enkä myöskään osaa kirjottaa Very Happy
Takaisin alkuun
gulliver
LähetäLähetetty: 6.7.2006, 23:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Se on monella puhtaasti asennekysymys. Mulla oli kaveri joka aina sanoi minulle "missä muut munineen, siellä gulliver nenineen" (gulliverin paikalla tietysti oli oma nimi). Kaikille suuseksi ei ole se luonnollisin asia. Juttu saattaa periytyä konservatiivisilta vanhemmilta, tai uskonnosta whatever, mutta toisille se on edelleen likainen asia. Meillä se taas on pikemmin toisitapäin, eukko tykkää nuolemisesta, muttei oikein millään ottaisi kalua suuhunsa vaikka se olisi saunapuhdas. Tietysti asia harmittaa meitä kaikkia, joille suuseksi on suuri osa varsinaista (ellei ferkullisin osuus) aktia. Jätäppä ukkosi munat tietoisesti vähän aikaa huomiotta ja katsasta tilanne kuukauden kuluttua uudelleen. Seksistä pidättäytyminen on naisten ikivanha ja todella ilkeästi täsmäaseenlailla osuva ohjus.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 0:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

gulliver kirjoitti:
Seksistä pidättäytyminen on naisten ikivanha ja todella ilkeästi täsmäaseenlailla osuva ohjus.

Niinpä, ja miesten vasta-ase tuohon on vieraissa käynti Rolling Eyes

Ja siihen taas naisten vasta-ase on nalkutus yllättyneenä ja järkyttyneenä: "Sinä miehen rotale - vieraissa juokset, kuinka voit tehdä tämän minulle 15 avioliittovuoden jälkeen..." Shocked

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jamiko
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 0:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





sulla on aika ihmemies!miten voi olla mahdollista ettei mies nuole naistaan???otappa yhteyttä jos haluat tulla nuolluksi jne!!!
Takaisin alkuun
tre_mään
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 3:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 07 Hei 2006
Viestejä: 2

No voi hitto oli pakko tänne kirjoittaa kun jollain voi olla noin ääliö mies!!
Kivaahan tuo on kun saa naista nuolla ja tyydyttää jos se vaan ite haluaa.Minulle on kans tuo kaikkein kiihottavinta jos naiselle saa nuolemalla jotain värinää ja orkkuja. Ihan kuin olis ite saanu!! Very Happy
Kun jostain vielä löytäis noita estottomia naisia peiton alle vaikka kielileikkeihin... Ei ole kukaan ainakaan valittanu VIELÄ mun kielen notkeudesta Rolling Eyes Mutta haavetta taitaa olla että jonkun sais YRITTÄÄ tyydyttää....
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 7:39  Vastaa lainaamalla viestiä






Huomenta töppönen.....
Sä olet kyllä löytänyt ihmeäijän. Itselläni suurin nautinto on saada nainen laukeamaan ja voihkimaan ihan kielihoidolla... Sen jälkeen on hyvä taas aloittaa alusta ja päättää homma perinteisilla "avuilla"....
Oletko koskaan hankkinut esim. siveltävää suklaata...? On aivan mielettömän ihanaa ensin maalata ja sitten nuolla nainen puhtaaksi......joka paikasta....kokeile..

Mika, Hki
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 10:31  Vastaa lainaamalla viestiä






Töppönen - n - kirjoitti:
Minun makuani se mies ei tiedä, koska EI ole vielä koskaan kielihoitoja antanut! Evil or Very Mad


niin että et oo saanu oikein kunnon kielihoitoo mulla on itellä se tapa että nainen ensin ex-naisystäväni ei ollu esim. saanu ikinä orkkua kun ei ollu ollu kaverii joka ois ottanu myös naisen halut huomioon, annoinkin hänelle sitten sillon tällön kielellä vaan kyytiä ja parit orkut ilman mitään vastapalvelusta.

// EDIT by Härski: Jos seuraa etsitte niin laittakaa ilmoitus tuonne MINÄ HAEN SEURAA SINUSTA palstalle koska idea on että muut keskustelut on keskusteluja.
Takaisin alkuun
Jani69
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 10:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Töppönen - n - kirjoitti:
Minun makuani se mies ei tiedä, koska EI ole vielä koskaan kielihoitoja antanut! Evil or Very Mad


...sen enempää miehiä jotka ei naistaan tyydytä kaikin mahdollisin keinoin Wink kuin naisia jotka kuukausi kaupalla odottavat tyytymättöminä. Helpompaa on välillä ymmärtää sekin että roikkuu suhteissa jotka ovat "laimentuneet" vuosien mittaan kuin se että koskaan ei ole hyvin ollutkaan.

Mutta varsinaiseen asiaan, kyllä se kielellä kiusaaminen vaan on mukavimpia asioita mitä naiselle voi tehdä. Sen kun hoitaa hyvin niin yleensä kyllä saa itsekin ihan mitä haluaa Wink Itsekkäästi ajateltua siis tuokin tavallaan.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 10:58  Vastaa lainaamalla viestiä






Asiasta tai hiukan sen vierestä.Oletteko törmänneet naisiin joille kielihoito ei oikein riitä?
Itselleni on tullut tapauksia vastaan jotka suosivat sormeilua kun kieli ei oikein tunnu miltään heidän mielestään.
Vai olenko vain liian lempeäotteinen...
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 11:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Tuli mieleen että voisit Töppönen antaa mr. Itsekkyyden lukea nämä viestit ,ihan kaikki ...katsotaan mitä tyyppi sanoo .Haluaisimme nimittäin kaikki tietää syyn.. Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Paul Bunyan
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 12:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 12 Tam 2006
Viestejä: 35
Paikkakunta: Turku

Tuossapa hyvä idea cowboi45 Smile

Mitähän mahtaa kommentoida meille, "Mies joka kielellään ei naiseen koske."

(Heh... Tuli mieleen Zen Cafén biisi, "Mies jonka ympäriltä tuolit viedään")

Mr. Itsekkyys joko kommentoi asiallisesti tai avautuu kunnolla meille.

Tai ei kommentoi tänne ja huutaa Töppös-paralle kotona "Mitä helvettiä meijän yksityisasiat muille kuuluu!?!?".
Ja emme kuulekaan enää Töppösestä miehensä kanssa, vaan näemme pian seuranhakuilmoituksen jossa haetaan montaa miestä antamaan kielihoitoa kiimaiselle nymfolle.
*ilmoittautuu hoitajaksi numero 1* Smile

_________________
Melkein kaikkea pitää kokeilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
isopoika81
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 14:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Heitetään nyt vielä yksi lusikka soppaan Smile Se on vaikea sanoa miksi miehesi ei halua kielihoitoa antaa. Eli kannattaisi asiaa varmastikkin häneltä kysyä!!

Tärkeintähän seksissä on tosiaan molemminpuolinen nautinto, mutta kuten tuo "mottoni" kuuluu, "jokainen hoitaa omat orgasminsa". Enkä nyt tarkoita tuolla sitä että ise pitää itsensä hoitaa, vaan sitä että jos ei osaa pyytää niin ei pidä olettaa saavansa!! Eli jos ei ole seksielämään tyytyväinen, niin on itsen syytä ryhtyä toimiin. Helpointahan se on asiasta suoraan kysyä ja keskustella. Jos suhde ei sitä kestä, niin tuskimpa sitä sitten kannataa jatkaakkaan!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker