Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  Nuoleminen, kyssä miehille
Palomies79
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 14:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





"naisen nautinto on tärkein" <--ehdottomasti tuossa samaa mieltä,mutta silti aina on parasta molemmin puoleinen nautinto!!! Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 15:20  Vastaa lainaamalla viestiä






En tiedä onko teissä muissa miehissä jotain "vikaa", mutta omaa muijaani ei tarvitse nuolla. Hän saa orgasmin 90% yhdynnässä ja yleensä niin, että saamme molemmat yhtä aikaa. Kuulemma lähestyvän orkkuni pystyy tuntemaan emättimessä kun lihanuija paksuuntuu entisestään ja sitten hänen emättimensä seinämien alkaessa supistella en pysty enää pidättämään. Kyllä se on niin, että yhdyntäorgasmi on paljon parempi kuin nuoltuna aikaan saatu. Naiset jotka väittävät ettei tämä ole mahdollista (saada yhdynnässä) ovat väärässä ja usein laiskoja oman kehonsa suhteen. Vaatii myös naiselta tutustumista omiin paikkoihinsa ja eteenkin orkkuihinsa ennenkuin voi vaatia mieheltään tyydytystä yhdynnässä. Nainen joka pystyy nauttimaan seksistä ja tuntee kehonsa, saa myös yhdynnässä orkun. Eikä ole tarvetta pitkille esileikeille tai puolen tunnin nuolenta sessiolle...
Takaisin alkuun
Jani
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 15:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itselläni on se ongelma että naiseni ei halua imeä mutta minun pitäisi kyllä nuolla Smile
Olen vastalauseeksi lopettanut nuolemisen tasa-arvon nimissä Smile
Jos tulet luokseni niin voisimme varmasti tehdä molemmille mieliksi Smile
Takaisin alkuun
tottatotta
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 16:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kannattaa kokeilla että menette suihkuun ja siellä sitten ehdotat että "nuole" Twisted Evil
Takaisin alkuun
Tomyboy
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 17:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 21 Elo 2005
Viestejä: 1

Anonymous kirjoitti:
Gougar1960 kirjoitti:
Töppönen - n - kirjoitti:
Minun makuani se mies ei tiedä, koska EI ole vielä koskaan kielihoitoja antanut! Evil or Very Mad


No voihan perse,kai joskus olet päässyt makuun??


Jo vain ja siksikö sitä kaipaankin niin kipeästi. Meidän seksiakti kestää keskimäärin 5-10 minuuttia. Esileikkinä kiihkeä suutelo. Harvemmin ehdin mukaan - en sentään pikakone ole. Kovassa tuskassa ehdin kyllä...potuttaa Twisted Evil Itse hoitelen homman loppuun salaa veskissä.


5-10min? Vähemmästäkin tulee paha mieli. Vaikka olenkin mies edes minä en pääse noin nopeeseen vauhtiin. Enkä edes halua. 2-4h sopii mulle paremmin. Ja jos yöllä/illalla on puuhasteltu heti aamulla tekee mieli lisää. Pitää nautiskella, hitaasti hyvä tulee.. ja minä vielä rakastan nuolemista Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
23v kundi
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 20:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mä ainakin tykkään älyttömästi, kun saan nuolla naisen pillua. Se on jopa parempaa kuin itse pano. Kunpa naiset antais useemmin nuolla pilluansa.
Takaisin alkuun
olavi
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 22:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 07 Hei 2006
Viestejä: 14

Ei mikään oo niin ihanaa ku pitää naista suulla hyvänä.Voittaa kirkkaasti huonon panon.Rakastelu on asia erikseen jos ymmärrätte eron ?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
olavi
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 23:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 07 Hei 2006
Viestejä: 14

Kyllä nuoleminen huonon panemisen voittaa.Rakastelu asia erikseen jos tiedätte eron?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kuusysi
LähetäLähetetty: 7.7.2006, 23:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olen jo 48 vuotias mies ja olen aina pitänyt pillun nuolemisesta.Tietysti pitää olla puhdas pimppi ja posliini on plussaa.Jos minulta ottaa suikkosiin joku typy,niin kyllä kalu on puhdas.Se on aina.Pillun nuolemisessa mukavinta on se nautinnon tuottaminen naiselle.Se on joskus(aika usein)tärkeämpää kuin oma orgasmi.Seksiin kun kuuluu niin paljon muutakin kuin se yhdyntä.Hyvä jos vielä pari löytää yhteisen sävelen,mutta ainahan kemiat ei toimi valitettavasti,vaikka kuinka yrittäisi.[quote][color=red][/color][/quote]
Takaisin alkuun
markor
LähetäLähetetty: 9.7.2006, 21:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Oliskos ton nuolemisen kans hiukan sama kuin joillakin naisilla (omallani esim) ettei spermaa voi ottaa suuhun,saatika niellä ja toiset naiset nielee kaiken ja haluu vielä lisää ??? Confused

Itse kyllä nuolen ja lurpsutan ja lirpsutan vaikka aamun asti,kiihoittavinta mitä tiedän on orgasmin kourissa vääntelehtivä nainen Very Happy

Tosin vaadin kyllä sitten itsekkin naiselta aika paljon,peppuseksiä,suuseksiä ym sitä vaan ei tahdo kotosalla saada muuta kuin pikaisesti ja peiton alla Sad


Naiseni kun ei ole erityisen eroottinen olento (enkä tarkoita ulkonäköä) Very Happy

Haaveissa oliskin joskus löytää NAINEN jolle maistuu monenlainen seksi ja mahdollisimman useesti................................... Very Happy

VAIHDA MIESTÄ JOS EI PIAN ALA SUJUMAAN !!!!!!!! VAATII ROHKEUTTA KYLLÄKIN Very Happy
Takaisin alkuun
markor
LähetäLähetetty: 9.7.2006, 21:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Oliskos ton nuolemisen kans hiukan sama kuin joillakin naisilla (omallani esim) ettei spermaa voi ottaa suuhun,saatika niellä ja toiset naiset nielee kaiken ja haluu vielä lisää ??? Confused

Itse kyllä nuolen ja lurpsutan ja lirpsutan vaikka aamun asti,kiihoittavinta mitä tiedän on orgasmin kourissa vääntelehtivä nainen Very Happy

Tosin vaadin kyllä sitten itsekkin naiselta aika paljon,peppuseksiä,suuseksiä ym sitä vaan ei tahdo kotosalla saada muuta kuin pikaisesti ja peiton alla Sad


Naiseni kun ei ole erityisen eroottinen olento (enkä tarkoita ulkonäköä) Very Happy

Haaveissa oliskin joskus löytää NAINEN jolle maistuu monenlainen seksi ja mahdollisimman useesti................................... Very Happy

VAIHDA MIESTÄ JOS EI PIAN ALA SUJUMAAN !!!!!!!! VAATII ROHKEUTTA KYLLÄKIN Very Happy
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 10.7.2006, 14:30  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
En tiedä onko teissä muissa miehissä jotain "vikaa", mutta omaa muijaani ei tarvitse nuolla. Hän saa orgasmin 90% yhdynnässä ja yleensä niin, että saamme molemmat yhtä aikaa. Kuulemma lähestyvän orkkuni pystyy tuntemaan emättimessä kun lihanuija paksuuntuu entisestään ja sitten hänen emättimensä seinämien alkaessa supistella en pysty enää pidättämään. Kyllä se on niin, että yhdyntäorgasmi on paljon parempi kuin nuoltuna aikaan saatu. Naiset jotka väittävät ettei tämä ole mahdollista (saada yhdynnässä) ovat väärässä ja usein laiskoja oman kehonsa suhteen. Vaatii myös naiselta tutustumista omiin paikkoihinsa ja eteenkin orkkuihinsa ennenkuin voi vaatia mieheltään tyydytystä yhdynnässä. Nainen joka pystyy nauttimaan seksistä ja tuntee kehonsa, saa myös yhdynnässä orkun. Eikä ole tarvetta pitkille esileikeille tai puolen tunnin nuolenta sessiolle...


Lucky You,ei vaan päde 90% tapauksista!Naiset kaipaavat suuseksiä ja sillä selvä!!!


Nykyinen EX??? sai 5 minuutissa,sitä edellininen oli se ketä piti lämmitellä vähintänään tunti,sääli muuten niitä Naisia joilla on todellisia orgasmivaikeuksia!!!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 10.7.2006, 14:35  Vastaa lainaamalla viestiä






markor kirjoitti:
Oliskos ton nuolemisen kans hiukan sama kuin joillakin naisilla (omallani
Itse kyllä nuolen ja lurpsutan ja lirpsutan vaikka aamun asti,kiihoittavinta mitä tiedän on orgasmin kourissa vääntelehtivä nainen Very Happy



Tässä onkin se pointti,mimmi on kuin laukeava jousipyssy!!!Siinähän sitten teeskentelevät orgasmia Smile
Takaisin alkuun
ace74
LähetäLähetetty: 10.7.2006, 20:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Razz Naisen nuoleminen on minulle ainakin yksi mukavimmista asioista sänkyleikeissä. Mikäs sen parempaa kuin ihana ajeltu pimppi, sitä voisi nuolla monet tovit ja seuraavan päivänä sen myös kilelessään huomaa.. Kokeilkaa tehdä aakkosia kielellänne; Naiset on ihan hulluna. Kertokaa sitten mihin kirjaimeen pääsitte Wink
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 10.7.2006, 23:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

ace74 kirjoitti:
... ihana ajeltu pimppi, sitä voisi nuolla monet tovit ja seuraavan päivänä sen myös kilelessään huomaa.. Kokeilkaa tehdä aakkosia kielellänne; Naiset on ihan hulluna. Kertokaa sitten mihin kirjaimeen pääsitte Wink

Ei hitsi, pitkästä aikaa joku (ainakin mulle) uusi seksileikki, toi aakkoset on vänkä idea!! Tästä tulee kyllä erikoismaininta, heinäkuun paras seksinpiristysidea Idea

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker