Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  Peniksen käyryydestä
Patrick
LähetäLähetetty: 31.7.2006, 17:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Moi,olen nuori mies jolla erektiossa penis on käyrä ylöspäin. Minä olen vielä kokematon ja minua askarruttaakin voiko ko. käyryys satuttaa naista yhdynnässä tms.

Jospa saisi niin naisilta kuin miehiltäkin järkeenkäypiä näkemyksiä/kokemuksia,kiitos.
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 31.7.2006, 17:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Ole tyytyväinen vain. Huhuttu ja paljon puhuttu G. kun sijaitsee yhden teorian mukaan käyryytesi suhteen kovin edullisessa paikassa. Jos ei se peniksesi nyt ihan hirmuinen C-kirjain ole, niin kyllä seksin pitäisi sujua ihan normaalisti. Sekä penis että vagina ovat melko sopeutuvaisia ruumiinosia.

Mikäli kuitenkin askarruttaa, niin kannattaa aloittaa varovasti ja kysyä partnerilta tämän tuntemuksia. Reippaasti vain kokeilemaan, sillä se selviää.


Snadistisadisti@luukku.com


Viimeinen muokkaaja, Snadistisadisti pvm 7.3.2007, 11:20, muokattu 1 kertaa

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 31.7.2006, 19:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tuskinpa satuttaa. Aika hurjasti saa käyryyttä olla, että ongelmaksi muodostuisi. Kuten tuossa yllä jo mainittiin, saattaa päinvastoin antaa ihan ekstranautintoa sopivia kohtia tökkiessään Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Jatta
LähetäLähetetty: 21.11.2006, 22:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 16 Lok 2006
Viestejä: 84

toi on ihan loistava juttu.. exälläni oli samalla tavalla käyrä ylöspäin ja voi taivas niitä orkkuja.. ne oli ihan tajun viejiä.. joten ei muutakuin nauttimaan.. tyydytät monet naiset tolla ihanuudella..

_________________
Minua ei voi selittää, minut täytyy kokea Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
aaa
LähetäLähetetty: 6.3.2007, 19:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Entäs jos penis on melkein kiinni vatsassa? Joskus jos on kova erektio, niin ei taivu paljoa ylöspäin. En oo ollu kenenkään tytön kanssa, joten kokemusta ei oo.
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 6.3.2007, 19:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Olisiko tällekin ketjulle paikka vaikka pelit ja vehkeet osiossa, kun vinhoista viipottajista on puhetta?


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 6.3.2007, 22:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Olipa päässyt livahtamaan.

Siirretty.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 6.3.2007, 22:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Thnx man. Twisted Evil


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 7.3.2007, 10:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

aaa kirjoitti:
Entäs jos penis on melkein kiinni vatsassa? Joskus jos on kova erektio, niin ei taivu paljoa ylöspäin


Niin..joillakin miehillä seisoo silleen pystysuoraan, toisil taas vaakasuoraan ja toisil alaviistoon. Ei sillä ole uskoakseni naisen kannalta merkitystä, pääasia et seisoo Wink

Käyryydelläkään en usko olevan naisen nautinnon kannalta merkitystä (ne on makuasioita millasesta sit tykkää ja kyse on enemmänkin estetiikasta, ei nautinnosta) mut ei erilaiset elimet ole nähdäkseni este naisen nautinnolle. Suora iso joskus saattaa minulla sattua (etenkin takaapäin) jos se painaa suoraa kohdunkaulaan Shocked mut siitä mä saatan vaan innostua vie enempi Exclamation


Kyllähän nainen nauttii varmaan melkein mistä vain mitä sisäänsä saa ku on tarpeeksi lämmitetty... muistelen vaan omaa nuoruuttani joskus et shampanjapullostakin on orkut irronnu Laughing

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 8.3.2007, 12:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





aaa kirjoitti:
Entäs jos penis on melkein kiinni vatsassa? Joskus jos on kova erektio, niin ei taivu paljoa ylöspäin. En oo ollu kenenkään tytön kanssa, joten kokemusta ei oo.


Kyllä se varmaan varovaisesti taivuttaen alas - siis miksi sanoit ettei taivu YLÖSPÄIN, jos se kerran hyppää seisontaan vatsaa vasten, niin aika paha taivuttaa vatsan läpi.. Laughing - mut siis joka tapauksessa eiköhän se nyt sen verran taivu. Tietty varmaan vois olla ihmisiä, joille pitää joku pieni operaatio tehdä jos aina seisoo kohti kattoa ja sattuu taivuttaa alaspäin.. mut se olis jo niin megaerektio, etten tiedä onko kellään.. Cool
Takaisin alkuun
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 8.3.2007, 13:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Näin ku nyt ajattelen ni sellanen stondis voi tuntuu tytöstä ihanallekin - klittakin voi saada kyytiä. Mut tietty jos se sattuu vääntää sitä - suosittelen ekaksi purkautumista vaiks nuolemalla ja sit eiku hommiin Wink

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 8.3.2007, 16:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





BigBigGirl kirjoitti:
Näin ku nyt ajattelen ni sellanen stondis voi tuntuu tytöstä ihanallekin - klittakin voi saada kyytiä. Mut tietty jos se sattuu vääntää sitä - suosittelen ekaksi purkautumista vaiks nuolemalla ja sit eiku hommiin Wink


Voin kokemuksesta BBG kertoa, että vaikka mulla ei olekaan kuin 90-110 asteen erektio eli hieman yli suoraan etiäppäin, on tosi hankalaa työntyä sisään klittaan tai fittaan Laughing jos nääs ei ylety Cool Eli kyllä se peenis pitää saada alaspäin ainakin kymmentä vaille-asentoon tms., muuten ei oikein pääse sisään..

Toi orgasmi ennen vois olla kova sana, joo. Tosin jos mulla seisoo ihan yhtä hyvin hieman sen jälkeenkin, uskon että tälläkin kaverilla tekee näin. Eli vaikka nussis kuinka, ennemmin se vain ryhtyy sattumaan valtikkaan kuin että valtikka laskee alemmas. Hehe. Mutta kyllähän siinä ainakin rentoutuu!
Takaisin alkuun
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 9.3.2007, 0:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

.-iisi-. kirjoitti:
Voin kokemuksesta BBG kertoa, että vaikka mulla ei olekaan kuin 90-110 asteen erektio eli hieman yli suoraan etiäppäin, on tosi hankalaa työntyä sisään klittaan tai fittaan Laughing jos nääs ei ylety Cool Eli kyllä se peenis pitää saada alaspäin ainakin kymmentä vaille-asentoon tms., muuten ei oikein pääse sisään..


Nyt taisin tipahtaa Laughing olen yksinkertainen ja kaikenlisäksi hyvin kevytkenkäinen nainen ja en tajua kovin hyvin matematiikkaakaan...sen vaan olen huamannu et jotkut miehet osaa panna ihanasti silleen et klitta saa myös samalla hierontaa...mut se ei sit taida johtuakaan tosta seisovan munan kulmasta Laughing

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 9.3.2007, 11:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





BigBigGirl kirjoitti:
Nyt taisin tipahtaa Laughing olen yksinkertainen ja kaikenlisäksi hyvin kevytkenkäinen nainen ja en tajua kovin hyvin matematiikkaakaan...sen vaan olen huamannu et jotkut miehet osaa panna ihanasti silleen et klitta saa myös samalla hierontaa...mut se ei sit taida johtuakaan tosta seisovan munan kulmasta Laughing


Koskapas olen tällainen riiviö, on mun ihan pakko vielä selittää. 90 asteen seisokki on suoraan eteenpäin, eli viisari osoittaa kello kolmea tai yhdeksää, eli suoraan vartalosta sivulle päin. 90+ on aina enemmän taivasta / kello kahtatoista / vatsaa päin(maksimina 180 astetta, joka olis suoraan ylöspäin eli kello 12), mikä noista nyt ensin tulee vastaan.. Laughing Käytännössä aika harvalla taitaa seistä yli 135 asteen kulmassa, eli se olis kello 10.30 tai toisella puolella 1.30 =)

Siinä nyt perskutarallaa asteita ja kellonaikoja koko konkkaronkalle.. itse voisin tämän aivojumpan jälkeen tavoitella klittaasi jos olisit tässä mutta ah ja voi, taas jää mies paineeseen Cool
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 9.3.2007, 18:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Sitä mielellään tutkii viisarin eri asentoja... tarpeeksi kun tutkii niin äkkiä vain tulee "raiskatuksi"... voi kauheaa.... Razz Razz Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker